Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Дыбыс және әріп

    Пәні:

    Ана тілі

    Күні:

    17.01.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Рустемова К.М.

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қыста

    Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану

    1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;

    1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;

    Сабақтың мақсаты

    Өлеңді тұтас оқу, мазмұнын әңгімелеу

    Сурет бойынша мәтін құрау

    Өлеңді көшіріп жазу, дауысты , дауыссыз дыбыстардың астын сызу

    Р.Л Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы















    (3 мин)



































    5 мин.











    Сабақтың ортасы

    2 мин















    2 мин.





















    8 мин





























































































































    4 мин.



































    5 мин.



























    Сергіту сәті

    2 минут











    5 мин.





























    Сабақтың соңы







    3 мин









    Рефлексия

    3 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Топқа бөлу

    Қызыл ,көк дөңгелекшелер арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді

    1-топ «Дауысты дыбыстар»

    2-топ «Дауыссыз дыбыстар»





    Психологиялық ахуал орнату.

    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз.

    Дүниені аралап,

    Оқып білім аламыз.







    Үй тапсырмасы

    «WordWall тақта» әдісі

    8–сабақ ,1-жаттығуды түсініп оқу













    «Құмыра»әдісі

    Дауысты,дауыссыз әріптерді бөліп ажырату











    «Қолғаптар» әдісі

    Буындардан сөздер құрау

    Дыбыстық талдау жасау (ауызша)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау









    1-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Оқулықпен жұмыс

    1-жаттығу ауызша орындалады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Ескен Елубай 1942 жылы 18 ақпанда Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1966 жылдан бастап балаларға арналған «Қазақстан пионері» (қазіргі «Ұлан») газетінде,«Балдырған» журналының бас редакторының орынбасары болып қызмет істеген. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген.

    Сөздік жұмысы

    – Құлақтарды үсітті дегенді қалай түсінесіңдер?

    • Қыста табиғатта қандай өзгерістерболады?

    • Қыс несіменқызықты?

    Дескриптор:

    • өлеңді мәнерлеп оқиды;

    сұрақтарға жауап береді.



    «Спиральді оқу» әдісі

    Өлеңді оқы.

    Өлең не туралы?

    Сұрақтарға жауап жаз.

    Дескриптор:

    -өлеңді тұтас оқиды

    -өлеңнің мазмұын айтады

    -бірінші сұраққа жауап береді.

    - екінші сұраққа жауап береді.









    2- тапсырма

    Дәптермен жұмыс (жеке)

    Сөздің басында, ортасында келгенімен, сөздің соңында кездеспейді.



    «Анықта» әдісі

    Өлеңді көшіріп жаз.

    Қарамен берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырат.

    Дескриптор:

    - өлеңді көркем жазады

    -бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады

    -екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады













    «Көңілді би»















    3 – тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Құрастыр» әдісі

    Суреттер бойынша мәтін құра.

    Дескриптор:

    - суретке сәйкес сөйлемдер құрайды

    -сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады

    -тірек сөздерді пайдаланады





    Кері байланыс

    «Қар атысу» әдісі

    Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    Дауысты дыбыстарды атай аласың ба?

    Дауыссыз дыбыстарды атай аласың ба?









    «Тик-ток» әдісі

    Бүгінгі сабақты толық түсінсе жүрекше таңдап,жібереді.

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар болса хабарлама таңдайды.

    Бүгінгі сабақты досыммен бөлісемін.




    Оқушыларды екі топқа бөлінеді

















    Оқушылар сабаққа назар аударады.



    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындаймыз



    Оқушылар үй тапсырмасын интернеттегі «WordWall» тақтадағы шеңбер арқылы оқып шығады









    Оқушылар дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажырату мақсатында құмыраларға әріптерді бөліп салады





    Оқушылар тақтадағы қолғаптарға жазылған сөздерді оқиды,жұптарын табады.

    Сөздерге дыбыстық талдау жасайды









    1-жаттығу. Өлеңнің авторы жайлы мағлұмат алады.



    ң

    Үсітті – суықтан қатты тоңып, домбығу.

    Қойылған сұраққа жауап береді. Өз сөздерімен өлең мазмұнын әңгімелеуге тырысады.

















































    1. мәтінді тұтас оқиды

    2.мәтіннің мазмұын айтады

    3. бірінші сұраққа жауап береді

    4.екінші сұраққа жауап береді.

















    Көркем жазу

    Ё Ё Ё Ё Ё Ё

    ё ё ё ё ё ё













    1. өлеңді көркем жазады

    2.бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады



    3.екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады























    Оқушылар сергіп алу мақсатында би билейді















    1. суретке сәйкес сөйлемдер құрайды

    2.сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады

    3. тірек сөздерді пайдаланады











    Сұраққа жауап беріп, қорытынды шығарады















    Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жүрекше,хабарлама,бөлісу қағаздары арқылы анықтайды.

















































    Медальдар



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рустемова Кимбат Мухтаровна
    06 Ақпан 2023
    448
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қыста. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қыста. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу; 1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Дыбыс және әріп

    Пәні:

    Ана тілі

    Күні:

    17.01.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Рустемова К.М.

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қыста

    Дауысты және дауыссыз дыбыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану

    1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;

    1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;

    Сабақтың мақсаты

    Өлеңді тұтас оқу, мазмұнын әңгімелеу

    Сурет бойынша мәтін құрау

    Өлеңді көшіріп жазу, дауысты , дауыссыз дыбыстардың астын сызу

    Р.Л Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы















    (3 мин)



































    5 мин.











    Сабақтың ортасы

    2 мин















    2 мин.





















    8 мин





























































































































    4 мин.



































    5 мин.



























    Сергіту сәті

    2 минут











    5 мин.





























    Сабақтың соңы







    3 мин









    Рефлексия

    3 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Топқа бөлу

    Қызыл ,көк дөңгелекшелер арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді

    1-топ «Дауысты дыбыстар»

    2-топ «Дауыссыз дыбыстар»





    Психологиялық ахуал орнату.

    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз.

    Дүниені аралап,

    Оқып білім аламыз.







    Үй тапсырмасы

    «WordWall тақта» әдісі

    8–сабақ ,1-жаттығуды түсініп оқу













    «Құмыра»әдісі

    Дауысты,дауыссыз әріптерді бөліп ажырату











    «Қолғаптар» әдісі

    Буындардан сөздер құрау

    Дыбыстық талдау жасау (ауызша)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау









    1-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Оқулықпен жұмыс

    1-жаттығу ауызша орындалады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Ескен Елубай 1942 жылы 18 ақпанда Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1966 жылдан бастап балаларға арналған «Қазақстан пионері» (қазіргі «Ұлан») газетінде,«Балдырған» журналының бас редакторының орынбасары болып қызмет істеген. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген.

    Сөздік жұмысы

    – Құлақтарды үсітті дегенді қалай түсінесіңдер?

    • Қыста табиғатта қандай өзгерістерболады?

    • Қыс несіменқызықты?

    Дескриптор:

    • өлеңді мәнерлеп оқиды;

    сұрақтарға жауап береді.



    «Спиральді оқу» әдісі

    Өлеңді оқы.

    Өлең не туралы?

    Сұрақтарға жауап жаз.

    Дескриптор:

    -өлеңді тұтас оқиды

    -өлеңнің мазмұын айтады

    -бірінші сұраққа жауап береді.

    - екінші сұраққа жауап береді.









    2- тапсырма

    Дәптермен жұмыс (жеке)

    Сөздің басында, ортасында келгенімен, сөздің соңында кездеспейді.



    «Анықта» әдісі

    Өлеңді көшіріп жаз.

    Қарамен берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырат.

    Дескриптор:

    - өлеңді көркем жазады

    -бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады

    -екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады













    «Көңілді би»















    3 – тапсырма

    Жұптық жұмыс

    «Құрастыр» әдісі

    Суреттер бойынша мәтін құра.

    Дескриптор:

    - суретке сәйкес сөйлемдер құрайды

    -сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады

    -тірек сөздерді пайдаланады





    Кері байланыс

    «Қар атысу» әдісі

    Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    Дауысты дыбыстарды атай аласың ба?

    Дауыссыз дыбыстарды атай аласың ба?









    «Тик-ток» әдісі

    Бүгінгі сабақты толық түсінсе жүрекше таңдап,жібереді.

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар болса хабарлама таңдайды.

    Бүгінгі сабақты досыммен бөлісемін.




    Оқушыларды екі топқа бөлінеді

















    Оқушылар сабаққа назар аударады.



    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындаймыз



    Оқушылар үй тапсырмасын интернеттегі «WordWall» тақтадағы шеңбер арқылы оқып шығады









    Оқушылар дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажырату мақсатында құмыраларға әріптерді бөліп салады





    Оқушылар тақтадағы қолғаптарға жазылған сөздерді оқиды,жұптарын табады.

    Сөздерге дыбыстық талдау жасайды









    1-жаттығу. Өлеңнің авторы жайлы мағлұмат алады.



    ң

    Үсітті – суықтан қатты тоңып, домбығу.

    Қойылған сұраққа жауап береді. Өз сөздерімен өлең мазмұнын әңгімелеуге тырысады.

















































    1. мәтінді тұтас оқиды

    2.мәтіннің мазмұын айтады

    3. бірінші сұраққа жауап береді

    4.екінші сұраққа жауап береді.

















    Көркем жазу

    Ё Ё Ё Ё Ё Ё

    ё ё ё ё ё ё













    1. өлеңді көркем жазады

    2.бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады



    3.екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады























    Оқушылар сергіп алу мақсатында би билейді















    1. суретке сәйкес сөйлемдер құрайды

    2.сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады

    3. тірек сөздерді пайдаланады











    Сұраққа жауап беріп, қорытынды шығарады















    Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жүрекше,хабарлама,бөлісу қағаздары арқылы анықтайды.

















































    Медальдар



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Презентация 1 сынып
    06.02.2023
    448
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рустемова Кимбат Мухтаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации