|
Пән: қазақ тілі |
Мұғалім: Садықова Ә.С. |
Күні: 21.01.20 |
|||
|
Сынып: 4 Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Модульдің аты: |
5-бөлім.Табиғат құбылыстары. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қыстағы аңшылық |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау. 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау. 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
*Барлығы: тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжайды. Көбісі: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды. Кейбіреуі: шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалайды. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Менің жетістігім: Мәтінді түсініп, қажетті ақпаратты тауып оқимын, жалғасын болжаймын. Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін анықтаймын, қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтаймын. Шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінемін, пікірлерді салыстырамын. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Болжам, құрал, сынап бағанасы |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздары, тапсырмалар, кері байланыс. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 5мин |
*Өлең жолдары: Қайырлы күн досым! Қайырлы күн құрбым! Әр күннің нұры, сәттілікке толсын! |
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері |
|||
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау. |
Өлең жолдары |
|||
|
Жаңа материалды түсіндіру |
Мәтіналды жұмыс: *Ережені түсіндіру, талдау.
Сөздікпен жұмыс: жаңа сөздерді сурет арқылы жеткізу.
1тапсырма: Айтылым. А) Берілген сөздерді қолдану, сөз тіркестерін құрастыру. Ә) берілген сөздермен сөйлемдерді құрастыру. 2тапсырма: Сөйлесім. Берілген сұрақтарға жауап беріп, өзара сөйлесу. 3тапсырма: Айтылым. А) Берілген суреттер бойынша болжау жасау. Ә) Берілген мәтінді тізбектеп оқу, мағынасын түсіну. 4тапсырма: Жазылым. А) Берілген сұрақтарға жауап беру. Ә) Сөйлемдердің жалғасын табу. Тапсырмаларды орындауға уақыт беру, қадағалау, түзету.
|
Критерийлер: 1.Мәтінді мұқият тыңдау, мазмұнын түсіну. 2.Тізбектеп оқу, аудару. Критерийлер: Берілген сұрақтарға жауап беру мұғалімнің бағасы Критерийлер: 1. Қандай? сұраққа жауап беретін сөздерді теріп жазу. 2. Сұрақтарға жауап беру.
|
|||
|
Бастапқы тексеру
|
*1. Тест шеш. 1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых 2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи 3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи 4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака 5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака 2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап. 1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды. 3. Сөйлемді толықтыр. Қыста аң аулау (очень) ..... қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ............... көрінеді. Маған (охота) .......................... өте ұнайды. Барлығы: 10 ұпай
|
Критерийлер: 1. Оқу, түсіну. 2. Сәйкестендіру.
Қ.Б. Мадақтау Шапалақ
|
|||
|
Сабақ соңы
Үйге тапсырма
Кері байланыс |
Менің жетістігім: Нені білдім, түсіндім? Нені қолдандым? Өз бетімен не істедім?
Жаңа сөздерді жаттау, 72 бет, 4т(ә)- сөйлемдерді сәйкестендіру.
Сұрақ- жауап.
|
Кері байланыс сұрақтары |
|||
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш. 1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қыстағы аңшылық" сабақ жоспары 4сынып
"Қыстағы аңшылық" сабақ жоспары 4сынып
|
Пән: қазақ тілі |
Мұғалім: Садықова Ә.С. |
Күні: 21.01.20 |
|||
|
Сынып: 4 Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Модульдің аты: |
5-бөлім.Табиғат құбылыстары. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қыстағы аңшылық |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау. 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау. 4.2.5.1 шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалау. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
*Барлығы: тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжайды. Көбісі: сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды. Кейбіреуі: шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ..., оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша,) салыстыра отырып бағалайды. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Менің жетістігім: Мәтінді түсініп, қажетті ақпаратты тауып оқимын, жалғасын болжаймын. Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін анықтаймын, қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтаймын. Шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінемін, пікірлерді салыстырамын. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Болжам, құрал, сынап бағанасы |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздары, тапсырмалар, кері байланыс. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы 5мин |
*Өлең жолдары: Қайырлы күн досым! Қайырлы күн құрбым! Әр күннің нұры, сәттілікке толсын! |
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау сөздері |
|||
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау. |
Өлең жолдары |
|||
|
Жаңа материалды түсіндіру |
Мәтіналды жұмыс: *Ережені түсіндіру, талдау.
Сөздікпен жұмыс: жаңа сөздерді сурет арқылы жеткізу.
1тапсырма: Айтылым. А) Берілген сөздерді қолдану, сөз тіркестерін құрастыру. Ә) берілген сөздермен сөйлемдерді құрастыру. 2тапсырма: Сөйлесім. Берілген сұрақтарға жауап беріп, өзара сөйлесу. 3тапсырма: Айтылым. А) Берілген суреттер бойынша болжау жасау. Ә) Берілген мәтінді тізбектеп оқу, мағынасын түсіну. 4тапсырма: Жазылым. А) Берілген сұрақтарға жауап беру. Ә) Сөйлемдердің жалғасын табу. Тапсырмаларды орындауға уақыт беру, қадағалау, түзету.
|
Критерийлер: 1.Мәтінді мұқият тыңдау, мазмұнын түсіну. 2.Тізбектеп оқу, аудару. Критерийлер: Берілген сұрақтарға жауап беру мұғалімнің бағасы Критерийлер: 1. Қандай? сұраққа жауап беретін сөздерді теріп жазу. 2. Сұрақтарға жауап беру.
|
|||
|
Бастапқы тексеру
|
*1. Тест шеш. 1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых 2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи 3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи 4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака 5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака 2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап. 1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды. 3. Сөйлемді толықтыр. Қыста аң аулау (очень) ..... қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ............... көрінеді. Маған (охота) .......................... өте ұнайды. Барлығы: 10 ұпай
|
Критерийлер: 1. Оқу, түсіну. 2. Сәйкестендіру.
Қ.Б. Мадақтау Шапалақ
|
|||
|
Сабақ соңы
Үйге тапсырма
Кері байланыс |
Менің жетістігім: Нені білдім, түсіндім? Нені қолдандым? Өз бетімен не істедім?
Жаңа сөздерді жаттау, 72 бет, 4т(ә)- сөйлемдерді сәйкестендіру.
Сұрақ- жауап.
|
Кері байланыс сұрақтары |
|||
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш.
1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
*1. Тест шеш. 1. Аңшылық- бұл не? А) охота В) рыбалка С) отдых
2. Аңшы- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
3. Бүркітші- бұл кім? А) охотник В) лошадь С) буркутчи
4. Жылқы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
5. Тазы- бұл не? А) охотник В) лошадь С) собака
2. Дұрыс жазылған сөйлемді тап.
1. Бүркіт пен тазы сондай күшті әрі епті. 2. Қашқан аңды тез ұстайды.
3. Сөйлемді толықтыр.
Қыста аң аулау (очень) .................. қызық. Қардың үстінде аңдардың іздері (хорошо) ........................ көрінеді. Маған (охота) .......................................... өте ұнайды.
шағым қалдыра аласыз













