Қыстырма сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қыстырма сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 20.11.2017

ІІ тоқсан

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 4 «Ә»

Мектеп: №121ЖОМ

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Мұғалімнің аты-жөні:

Алибекова Л.М

Сабақтың тақырыбы:

Қыстырма сөздер 68-71жаттығулар

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін, жалпы ойға қосатын әртүрлі мағыналық реттерін байқату, сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге, қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге жетелеу.


Оқу мақсаттары:

  • Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап,  шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады;

  • жаттығу жұмыстарын талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізу, дәлелдей білу, өзгені тыңдау, тұжырым жасай білу қабілеттерін жетілдіреді;

  • Әр оқушы өз-өзіне баға береді, өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, тағылымдық мәнін ұғынады.

Жетістік критерийлері:

Жаттығу жұмыстарын орындай отырып, қыстырма сөздің сөйлемдегі ойға қосатын мағыналық реттерін ажырата біледі.

Әр оқушы өз-өзіне баға береді.



Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы қыстырма сөзді түсіне алады.


Оқушылардың көпшілігі қыстырма сөздерді түсініп,тыныс белгілерді ажырата алады.



Кейбір оқушылар өз беттерінше қыстырма сөздерді тауып, сөйлем құрастырып, тиісті тыныс белгісін қойып, іздене алады.










Алдыңғы оқу

Қыстырма сөздер

Пәнаралық байланыстар

Әдебиеттік оқу, өзін-өзі тану.

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Ресурстар

Сабақтың басы:

7 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі:

2.Сыныпта жағымды ахуал тудыру.

Тілек айту

Жарқырап күнде ашылды

Айналаға нұр шашылды

Қайырлы күнбіз, көңілді баламыз

Мақсатымыз – білім алу

Міндетіміз-еңбектену

Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу


Осы көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз!


3.Үй тапсырмасын пысықтау:

61-жаттығу. Қайсысы мәтін? Себебі?

Дәлелдейді.

65-жаттығу. Жасырынып тұрған қыстырма сөзді айт.

Қыстырма сөзді айтады.


«Ережелерді құрастыру ойыны»


Оқушылар қызығушылық танытып орындайды.

















Оқулық, жұмыс дәптері




Карточкамен жұмыс


Жаңа сабақтан ақпарат беру.

Ой қозғау


15 минут

Қыстырма сөздерді мағынасына қарай неше түрге бөлінеді?

Дәлелдейді,түрін айтады.


68-жаттығу. Көп нүктенін орнына тиісті қыстырма сөзді тауып қойып, оны тыныс белгісімен толықтырып жаз.

1.Біз ... байқамай калыппыз.


2. ... Сара мәреге бірінші боп жетеді.


3.Мұражайға ... ертең барамыз.


4. ... өзім де осылай болар деп ойлап ем.


Көмекші сөздер:шынында, Мүмкін,бәлкім,Сөз жоқ

69-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы.

Өлеңнен қыстырма сөздерді тап.


Достық өлкесінің заңы

-Бала мұнша бола ма екен мазасыз.

Қане, қайсың көзәйнекті сындырған?-

Деді әжеміз, - қалдырмаймын жазасыз,

Сындырған кім? Алдыма кел, тұр жылдам!


Енді қайттік? Кім ұсынбақ көмегін?

Бұл қырсықтан құтқармақ боп досымды:

-Мен сындырдым, кешіріңіз, мен едім,-

Дедім үнсіз төмен салып басымды.


Бір ерекше дүлей мінез тосып ек,

Шіркін, адам табиғаты-ай , сан қырлы.

Қаеша ашулы болғанымен осы рет

Әжем мені жазалаусыз қалдырды...

(Мұхтар Шаханов)

Қыстырма сөз: Қане, кешіріңіз,






,




Оқулық, жұмыс дәптері












Оқулық

Жетістік критерийі:



Дескрипторлар:

Жаттығу жұмыстарын талдау арқылы өз ойын еркін білдіреді.

Ізденеді


Өз көзқарасын дәлелдейді

Өз пікірін білдіреді


Өзгені тыңдап, тұжырым жасай біледі.

Нәтижеге қол жеткізеді

Жазу каллиграфиясына көңіл бөледі

Ұқыпты, көркем жазуға талпынады




Сабақтың ортасы:

15 минут

70-жаттығудағы сызбаны пайдаланып, сөзжұмбақты шеш.Дұрыс шешсең,қыстырма сөзі шығады.

1.Ойдың долбармен айтылғанын білдіретін сөз.

(Байқаймын)

2.Ойды санамалап дәлелдеу үшін қолданылатын сөз.

(Ақырында)

3,4 Алдыңғы айтылғандарға қорытынды жасау үшін қолданылатын сөз.

(Қысқасы, айтпақшы)

5.Мойындауды білдіретін сөз.

(Шынында)


6.Ойдынын шамамен айтылғанын білдіретін сөз.

(Сірә)

7.Ойдың сенер-сенбестікпен айтылғанын білдіретін сөз.

(Мүмкін)

8.Аяушылықты білдіретін сөз.

(Амал қанша)


Оқулық, плакат

Бағалау критерииі:









Дескриптор:

Сөйлемге тиісті қыстырма сөзді тауып, жаза алады.

Табады



Ережелерді құрастырып қыстырма сөздердің түрлерін ажырата алады.

Құрастырады,өз пікірі,дәлелдеу.


Қыстырма сөзге қатысты сызбаны сыза алып, ізденеді.

Сызбамен жұмыс


Өзі нәтижеге қол жеткізе алады.

Жетістік пен кемшілік.










Қосымша тапсырма

71-жаттығу.Мәтінмен жұмыс.Ауызша.

Мәтін ішінен қыстырма сөздерді тауып мағыналық түрін ажырату.


Оқулық

Сабақтың соңы

3 минут

Үйге тапсырма: 71-жаттығу. Мәтін ішінен қыстырма сөзі бар сөйлемдерді көшіріп жазу. Ережелерді қайталау


Күнделік

Саралау

Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар:




Қабылдау деңгейі орташа оқушылар:









Сабақта белсенділік танытып, қыстырма сөздердін түрін ажыратып, ізденіп нәтижеге қол жеткізе алады.

Тапсырмаларды дұрыс орындауға талпынады,сөйлем құрастырып, қыстырма сөздерді таба біледі.


Бағалау – Бағдаршам әдісі

- бәрі түсінікті

- әлі де сұрақтарым бар

- мүлдем хабарым жоқ

Ауызша мақтап отыру

Жарайсың!, Бәрекелді! Керемет! Тамаша!


Тиісті

іс-әрекеттер.

Тілек айту,

қуану.

Қорытындылау

Рефлексия:




Тексерілді:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2018
905
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі