|
ТАҚЫРЫБЫ: 21-сабақ. Қыстырма |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|
|
сөздер |
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
ОҚУ |
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма |
сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою; |
|
|
МАҚСАТЫ: |
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық |
||
|
|
сұрақтарға жауап беру; |
|
|
|
|
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне |
||
|
|
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
МАҚСАТЫ: |
• Қыстырма сөздерді анықтай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
|
• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай |
||
|
|
алады. |
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай
алады:
-
Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
|
Алдыңғы |
Қаратпа сөз. |
|
|
білімдер |
|
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
Жоспарлан- |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|
ған уақыт |
|
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)
|
2 минут |
(Ұ) «Ыстық лебіз». Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен |
Көңілді əуен |
|
|
айту арқылы бір-бірлеріне сəттілік тілейді. |
қосып қою |
|
|
Қайырлы күн, досым! Қайырлы күн болсын. |
|
|
5 минут |
Бүгінгі күн біз үшін Сəттілікке толсын! Үй тапсырмасын тексеру |
|
|
3 минут |
(Ұ) Ой қозғау! |
|
|
|
Сөзді оның сипаттамасы бойынша дəл табыңдар. Тапқан |
|
|
|
сөздеріңді дəлелдеп, түсіндіріп беріңдер. |
|
|
|
1. Аралардың «сəулеттік құрылысы». |
|
|
|
2. Ормандағы барабаншы. |
|
![]()
-
минут
|
3.3.7.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Кестедегі сөздерді оқып, өзара |
Оқулық |
||||||||||
|
салыстыру. |
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
Оқулық |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
10-жаттығу. Мəтінді тыңдайды. Мəтін мазмұнымен жұмыс |
|
||||||||||
|
ұйымдастырылады. Жұппен жұмыс жасайды. Айтысқа |
|
||||||||||
|
қандай жануарлар қатысқанын анықтайды. Жануарлардың не |
|
||||||||||
|
туралы айтысқанын топта талқылайды. |
|
||||||||||
|
(МК; Т) Топқа бірігу. Топтық тапсырмаларды орындау. |
Əр топқа кілттер |
||||||||||
|
Оқушылардың оқу рефлексиясын, сыни ойлауын дамыту |
дайындау |
||||||||||
|
мақсатында мəтін мазмұнымен жұмыс «Дананың кілттері» |
|
||||||||||
|
стратегиясының көмегімен жүзеге асады. Оқушылар |
|
||||||||||
|
топтарға біріктіріледі. |
|
||||||||||
|
1-топ. «Жаңа дизайн» кілті – мəтін мазмұнын өзгертіп, жаңа |
|
||||||||||
|
жағдайда айту. Мысалы: Ит, сиыр, ат өздерінің қожасы |
|
||||||||||
|
қайсысын жақсы көретінін айтып таласады. Өздерінің |
|
||||||||||
|
жақсы қастиеттерін, адамға тигізетін пайдасын айтып, |
|
||||||||||
|
ортақ шешімге келе алмайды. Содан, интернет арқылы |
|
||||||||||
|
қожаларына қайсысын жақсы көретінін сұрап хат жазады |
|
||||||||||
|
9-жаттығу. Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, оларды |
|
||||||||||
|
өзара салыстырады. Сөйлемдерді салыстыру барысында не |
|
||||||||||
|
байқағанын айтып, ой қорыту жасайды. Оларды салыстырып |
|
||||||||||
|
оқиды. Сөйлемдегі қарамен берілген «əрине», «несін |
|
||||||||||
|
|
|
айтасың», «меніңше», «мүмкін» сөздеріне назар
|
|
пікірлер айтып, содан соң оны дəлелдейді. |
|
|
||
|
|
4-топ. «Тағы қалай?» кілті – мəтінді əрі қарай |
|
|
||
|
|
жалғастырады. Мысалы, Сиыр, ат, ит қожаның сөзінен кейін |
|
|
||
|
|
өздерінің қателіктерін түсініп, достықтары нығая түседі. |
|
|
||
|
|
5-топ. «Əліпби» кілті – мəтін мазмұны бойынша тірек |
|
|
||
|
|
сөздерді тауып, əліпби ретімен жазады. |
|
|
||
|
|
Жұмыстарын топта жариялайды. |
|
|
||
|
2 минут |
(МК; Ұ) Топтық жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, |
Флипчарт |
|
||
|
|
сабаққа рефлексия жасау. |
Маркерлер |
|
||
|
|
«Менің сөзім» стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия |
|
|
||
|
|
жасайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, оқушылардың топтық |
|
|
||
|
|
жұмысы туралы өз көзқарасын білдіреді. Тақырыптың |
|
|
||
|
|
ашылуы, тірек сөздерді орынды қолдана алуына талдау |
|
|
||
|
|
жасайды. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын |
|
|
||
|
|
атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия |
|
|
||
|
|
жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы |
|
|
||
|
|
ретпен қатысады. |
|
|
||
|
6 минут |
3.3.7.1 (МК; Т; Қ) Қыстырма сөздерді ажырату, ой |
Оқулық |
|
||
|
|
қорытынды жасай алу білігін бағалау. |
№1 дəптермен |
|
||
|
|
Мəтіндегі қарамен берілген «əрине», «сөз жоқ» сөздеріне |
жұмыс |
|
||
|
|
назар аудартылады. |
|
|
||
|
|
Бұл сөздің не үшін қолданылып тұрғаны туралы өз |
|
|
||
|
|
ойларымен бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген жаңа |
|
|
||
|
|
ақпаратты оқып, өз ой қорытындыларымен салыстырып, |
|
|
||
|
|
талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. |
|
|
||
|
5 минут |
3.3.5.1 (Ө; Ұ; Қ) Көшіріп жазу. Қыстырма сөздерді табу. Өз |
Оқулық |
|
||
|
|
тұжырымын жасау. |
№1 дəптермен |
|
||
|
|
11-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазады. |
жұмыс |
|
||
|
|
Сөйлемдердегі қыстырма сөздерді табады. Олардың тыныс |
|
|
||
|
|
белгілеріне назар аудартылады. Соған қарап, қыстырма |
|
|
||
|
|
сөздің тыныс белгісі қалай қойылатынына өз тұжырымын |
|
|
||
|
|
жасайды. Жасаған тұжырымын топта жариялап, дəлелдейді. |
|
|
||
|
2 минут |
(Ж; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. «Екі тілек, бір |
|
|
||
|
|
ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын |
|
|
||
|
|
бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен |
|
|
||
|
|
бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-əрекеттеріне |
|
|
||
|
|
кері байланыс жасайды. |
|
|
||
|
|
|
|
|
![]()
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)
|
4 минут |
(Ө; Қ) Əлидің Мерейге жазған құпия хатын сызбаның |
№1 дəптермен |
|
|
көмегімен оқу. |
жұмыс |
|
|
Əлидің Мерейге жазған құпия хатын сызбаның көмегімен |
|
|
|
оқиды. Шешуі: Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің |
|
|
|
мұратқа. |
|
|
|
Парталас досына мақалдың мағынасын қалай түсінетінін |
|
|
|
айтып береді. |
|
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
|
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
|
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған |
|
|
|
«көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды |
|
орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен
боятылады.
Нəтижелері топта жарияланады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыстырма сөздер 3 сынып
Қыстырма сөздер 3 сынып
|
ТАҚЫРЫБЫ: 21-сабақ. Қыстырма |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|
|
сөздер |
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
ОҚУ |
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма |
сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою; |
|
|
МАҚСАТЫ: |
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық |
||
|
|
сұрақтарға жауап беру; |
|
|
|
|
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне |
||
|
|
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
МАҚСАТЫ: |
• Қыстырма сөздерді анықтай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
|
• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай |
||
|
|
алады. |
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай
алады:
-
Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
|
Алдыңғы |
Қаратпа сөз. |
|
|
білімдер |
|
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
Жоспарлан- |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|
ған уақыт |
|
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)
|
2 минут |
(Ұ) «Ыстық лебіз». Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен |
Көңілді əуен |
|
|
айту арқылы бір-бірлеріне сəттілік тілейді. |
қосып қою |
|
|
Қайырлы күн, досым! Қайырлы күн болсын. |
|
|
5 минут |
Бүгінгі күн біз үшін Сəттілікке толсын! Үй тапсырмасын тексеру |
|
|
3 минут |
(Ұ) Ой қозғау! |
|
|
|
Сөзді оның сипаттамасы бойынша дəл табыңдар. Тапқан |
|
|
|
сөздеріңді дəлелдеп, түсіндіріп беріңдер. |
|
|
|
1. Аралардың «сəулеттік құрылысы». |
|
|
|
2. Ормандағы барабаншы. |
|
![]()
-
минут
|
3.3.7.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Кестедегі сөздерді оқып, өзара |
Оқулық |
||||||||||
|
салыстыру. |
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
Оқулық |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
10-жаттығу. Мəтінді тыңдайды. Мəтін мазмұнымен жұмыс |
|
||||||||||
|
ұйымдастырылады. Жұппен жұмыс жасайды. Айтысқа |
|
||||||||||
|
қандай жануарлар қатысқанын анықтайды. Жануарлардың не |
|
||||||||||
|
туралы айтысқанын топта талқылайды. |
|
||||||||||
|
(МК; Т) Топқа бірігу. Топтық тапсырмаларды орындау. |
Əр топқа кілттер |
||||||||||
|
Оқушылардың оқу рефлексиясын, сыни ойлауын дамыту |
дайындау |
||||||||||
|
мақсатында мəтін мазмұнымен жұмыс «Дананың кілттері» |
|
||||||||||
|
стратегиясының көмегімен жүзеге асады. Оқушылар |
|
||||||||||
|
топтарға біріктіріледі. |
|
||||||||||
|
1-топ. «Жаңа дизайн» кілті – мəтін мазмұнын өзгертіп, жаңа |
|
||||||||||
|
жағдайда айту. Мысалы: Ит, сиыр, ат өздерінің қожасы |
|
||||||||||
|
қайсысын жақсы көретінін айтып таласады. Өздерінің |
|
||||||||||
|
жақсы қастиеттерін, адамға тигізетін пайдасын айтып, |
|
||||||||||
|
ортақ шешімге келе алмайды. Содан, интернет арқылы |
|
||||||||||
|
қожаларына қайсысын жақсы көретінін сұрап хат жазады |
|
||||||||||
|
9-жаттығу. Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, оларды |
|
||||||||||
|
өзара салыстырады. Сөйлемдерді салыстыру барысында не |
|
||||||||||
|
байқағанын айтып, ой қорыту жасайды. Оларды салыстырып |
|
||||||||||
|
оқиды. Сөйлемдегі қарамен берілген «əрине», «несін |
|
||||||||||
|
|
|
айтасың», «меніңше», «мүмкін» сөздеріне назар
|
|
пікірлер айтып, содан соң оны дəлелдейді. |
|
|
||
|
|
4-топ. «Тағы қалай?» кілті – мəтінді əрі қарай |
|
|
||
|
|
жалғастырады. Мысалы, Сиыр, ат, ит қожаның сөзінен кейін |
|
|
||
|
|
өздерінің қателіктерін түсініп, достықтары нығая түседі. |
|
|
||
|
|
5-топ. «Əліпби» кілті – мəтін мазмұны бойынша тірек |
|
|
||
|
|
сөздерді тауып, əліпби ретімен жазады. |
|
|
||
|
|
Жұмыстарын топта жариялайды. |
|
|
||
|
2 минут |
(МК; Ұ) Топтық жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, |
Флипчарт |
|
||
|
|
сабаққа рефлексия жасау. |
Маркерлер |
|
||
|
|
«Менің сөзім» стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия |
|
|
||
|
|
жасайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, оқушылардың топтық |
|
|
||
|
|
жұмысы туралы өз көзқарасын білдіреді. Тақырыптың |
|
|
||
|
|
ашылуы, тірек сөздерді орынды қолдана алуына талдау |
|
|
||
|
|
жасайды. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын |
|
|
||
|
|
атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия |
|
|
||
|
|
жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы |
|
|
||
|
|
ретпен қатысады. |
|
|
||
|
6 минут |
3.3.7.1 (МК; Т; Қ) Қыстырма сөздерді ажырату, ой |
Оқулық |
|
||
|
|
қорытынды жасай алу білігін бағалау. |
№1 дəптермен |
|
||
|
|
Мəтіндегі қарамен берілген «əрине», «сөз жоқ» сөздеріне |
жұмыс |
|
||
|
|
назар аудартылады. |
|
|
||
|
|
Бұл сөздің не үшін қолданылып тұрғаны туралы өз |
|
|
||
|
|
ойларымен бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген жаңа |
|
|
||
|
|
ақпаратты оқып, өз ой қорытындыларымен салыстырып, |
|
|
||
|
|
талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. |
|
|
||
|
5 минут |
3.3.5.1 (Ө; Ұ; Қ) Көшіріп жазу. Қыстырма сөздерді табу. Өз |
Оқулық |
|
||
|
|
тұжырымын жасау. |
№1 дəптермен |
|
||
|
|
11-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазады. |
жұмыс |
|
||
|
|
Сөйлемдердегі қыстырма сөздерді табады. Олардың тыныс |
|
|
||
|
|
белгілеріне назар аудартылады. Соған қарап, қыстырма |
|
|
||
|
|
сөздің тыныс белгісі қалай қойылатынына өз тұжырымын |
|
|
||
|
|
жасайды. Жасаған тұжырымын топта жариялап, дəлелдейді. |
|
|
||
|
2 минут |
(Ж; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. «Екі тілек, бір |
|
|
||
|
|
ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын |
|
|
||
|
|
бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен |
|
|
||
|
|
бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс-əрекеттеріне |
|
|
||
|
|
кері байланыс жасайды. |
|
|
||
|
|
|
|
|
![]()
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)
|
4 минут |
(Ө; Қ) Əлидің Мерейге жазған құпия хатын сызбаның |
№1 дəптермен |
|
|
көмегімен оқу. |
жұмыс |
|
|
Əлидің Мерейге жазған құпия хатын сызбаның көмегімен |
|
|
|
оқиды. Шешуі: Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің |
|
|
|
мұратқа. |
|
|
|
Парталас досына мақалдың мағынасын қалай түсінетінін |
|
|
|
айтып береді. |
|
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
|
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
|
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған |
|
|
|
«көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды |
|
орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен
боятылады.
Нəтижелері топта жарияланады.
шағым қалдыра аласыз














