Қысым тарауына есептер шығару. 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысым тарауына есептер шығару. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер өз сабақтарында қолдануына болады, әдіс тәсілін презентацияны сабақта қолдана алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі: Салыбаев О.



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Pressure . Қысым

Мектеп: Қ.Өмірәлиев атындағы жалпы орта мектебі


Күні: 09,02,2018ж

Date:

Мұғалімнің аты-жөні: Қаңлыбаева Б

Сынып: 7


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қысым бөлімінің өткен тақырыптары бойынша есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.3 есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

7.3.1.5- сұйықтардағы гидростатикалық формуласын қолданып есептер шығару

Оқу дағдысы

Білу және түсіну, қолдану

Сабақтың мақсаты

Learning objectives

Барлық оқушылар:. Есептің берілгенін біледі

Көпшілік оқушылар есептер шығаруды түсінеді

Кейбір оқушылар:есептер шығаруда формуланы қолдана алады

Тілдік мақсаттар

Language objectives


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

pressure

давление

қысым

liquid

жидкость

сұйық

molecule

молекула

молекула

freezing

замораживающий

Қату, кристалдану

Solid

твердо

Қатты

density

Плотность

тығыздық

degree

степень

дәреже

mass

масса

масса

area

объем

аудан

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:



Құндылықтарға баулу

Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру

АКТ қолдану дағдылары

Bilimland.kz

Алдыңғы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Plannedtimings


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Planned activities

Ресурстар

resources

Сабақтың

Басы

Firstlesson

5 мин


1.Ұйымдастыру:

1.топқа бөлу. ГАЛЕРЕЯҒА САЯХАТ

2. сөйлейтін доп (теориялық білімін тексеру)

3. физикалық эстафета (формула түрлендіру)

5.есеп шығару (практикалық жұмыс)

6.қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

7.журналист (рефлекция )

8 оқушыларды ынталандыру (бағалау)


А4 форматтағы қағаз

Оқулық,

АКТ

Оқулық, дәптерлері

Формула

Сабақтың ортасы

5 мин












5 мин















15 мин





5 мин
















2 мин

сөйлейтін доп (теориялық білімін тексеру)

Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама.
қысым.
Қысымның формуласы.
p=F/S.
Халықаралық бірліктер жүйесіндегі қысымның өлшем бірлігі.
Па.
100м ауданға10 Н күш әрекет етеді. Қысымды анықтаңдар.
0, 1Па.

  1. Газдың қатты денелер мен сұйықтардан айырмашылығы.
    ыдыс көлемін алып тұрады.
    Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар менгаздарда болатын қысым.
    p=mg/S.
    2. физикалық эстафета (формула түрлендіру)

. p=F/S. p=ρgh. S=ab

F ρ a=

S g b=

. p=mg/S. h V=abc

m ρ=m/V a=

g m b=

S v c=

F=mg V= Sh F/S= ρgh

m S ρ

g h h

F/S= ρgh F=kx g

F k

S

  1. Практикалық жұмыс 1,2 топтарға мензуркадағы су, ленейка беріледі ыдыс түбіне түсірілетінсұйықтықтың қысымы қандай?

Қатты денелердің қысымын анықтау.

  1. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

Бағалау 1. топтық 2 жеке

А4 форматтағы қағаз

Оқулық,

АКТ

Маркер,

Бор,

Стикер парақшалары,



Аяқталуы

2 минут



А4 парағына сабақтан алған әсерлерін жазып өткізеді «журналист» әдісі

  • Бүгінгі сабақта сізге не ұнады?

  • Бүгінгі тақырып бойынша қысым өмірде қандай жерлерде

кездесетінін білдіңіз?

  • Келесі кездескенде не жайлы айтқанын қалайсыз?



А4 форматтағы қағаз

Келесі сабаққа тапсырма

1 минут

Үйге тапсырма: атмосфералық қысым. Атмосфералық қысыды өлшеу


Саралау:

Саралап оқыту математикалық дайындықтың әртүрлі деңгейін талап ететін, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін және ойлау жылдамдықтарын ескеретін тапсырмалар түрінде көрінеді.

Бағалау:

Оқушылардың танымдық және білімділік қабілеттері, белсенділігін ескере отырып бағалау. Әр топқа сабақ барысында білімдері мен белсенділігі үшін берілген мақтау сөздермен бағалау.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:

Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;

Жұмыс барысында олар жазатын (қаламсап) құралдарды пайдаланады;

Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;

Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.






Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?


Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?


Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2018
2136
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі