Оқу
мақсаты
|
4.3.3.2 нысандардың бастапқы
орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі
қарама-қарсы бағытта)
анықтау
4.3.3.1 қозғалыстың басталуы
мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру,
сәйкес есептеулер жүргізу
|
Сабақтың
басы
10мин
|
Үй жұмысын
тексеремін
42 бет №
9
Өрнектердің мәнін таба отырып,
сандарды-әріптермен алмастырса сөз
шығады.
-Олай болса бүгінгі сабағымыз
неге байланысты?
-Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстырамын.
-Қандай өозғалыстарды
білеміз?
- Формулалардағы жазу нені
білдіреді?
Көркем жазу
минуты
32526
|
Сәлемдеседі
Сабаққа
дайындалады
Дәптерлерінен үй жұмысын
тексереді
Ш: (10-5) ∙3=
15м
Оқушылар өрнектің мәнін
табады,
Оқушылар формула нені
білдіретінін айтады?
Оқушылар сандарды жазады,
дөңгелектейді.
|
Топ басшысы дұрыс шығарған
оқушыға жұлдызша таратады.
Дұрыс
жауапқа
жұлдызша
беріледі

|
Қима қағаздарға жазылған
өрнектер
Формула жазылған қима
қағаздар

|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Тақтаға назар
аударамын
Кестеде берілген сызба бойынша
жылдам есепті шығартамын.

Дискриптор
1.Өрнек
құрады.
2.
Мәнін
табады.
3.Өлшем бірлігін
анықтайды.
|
Кестедегі қозғалысқа берілген
сызбадан шешуін орындайды, қай қозғалысқа берілгенін
анықтайды.
|
Дұрыс орындағанға жұлдызша
беріледі
|
Слайд-1

|
|
Оқулықпен
жұмыс
44-бет
№3
Талдау
∙ Есеп не
туралы?
— Бізге не белгілі?
— Біз нені табу керекпіз?
Дискриптор
-Есептің шартын
жазады
-Өрнек құрады, мәнін
табады
-Өлшем бірлігін
жазады
Топпен
жұмыс
Бір бағыттағы қуып жету
қозғалысына берілген есептерді
шығартамын.
І-топ
Алмат пен Мирас бәйгеге
қатысты. Алматтың атының жылдамдығы 25
м/мин, ал Мирастың атының жылдамдығы 18
м/мин. 12
минуттан кейін аттардың арақашықтығы неше метр
болады?
ІІ-топ
Есептің сызбасын көрсетіп,
есепті шығар.
Екі велосипедші бір уақытта
қарай жолға шықты. Біріншісі 18км/сағ, екіншісі 21км/сағ
жылдамдықпен қозғалады. 3 сағаттан кейін олардың арақашықтығы
қандай болады?
ІІІ-топ
Есептің сызбасын көрсетіп,
есепті шығар.
Бір елді мекеннен бір уақытта
бір бағытқа қарай екі өртсөндіргіш машина жолға шықты. Бірінші
машина 70км/сағ жылдамдықпен жүрді. Екінші жылдамырақ жүріп, 2сағат
кейін біріншінен 40км-ге озып кетті. Екінші машинаны қандай
жылдымдықпен жүрді?
ІV-топ
Есептің сызбасын көрсетіп,
есепті шығар.
Ауылдан қалаға бір
бағытқа қарай 55 км/сағ жылдамдықпен
автобус және жеңіл машина шықты. Жеңіл
машина жылдамдырақ қозғалып, 3сағаттан кейін автобусты 75 км-ге
озып кетті. Жеңіл машина қандай жылдамдықпен
қозғалды?
Сергіту
сәті
Оқулықпен
жұмыс
44 бет №
6
44-бет
№5
Күрделі теңдеуді
шешеді
1)
27401:к=398+119 к=53
2)
d-863=39565 :205 d=1056
3)
5020+z=360∙ 23 z=3260
4)
14728 : х=28 ∙2 х=263
5)163 + а∙ 45 =1018
а=19
|
Оқушылар
талдайды
V1
=7м/сек
V2
= 5
м/с
S=50м
t-
Шешуі;
V
= 7 -5 =2м/с
t=
50 : 2=25с
Жауабы:
t=25с
Шешу
V=25-18=7м/мин
S=7∙12=84м
Шешуі:
v=21-18=3км/сағ
S=3∙3=9км
Жауабы: 3 сағаттан кейін 9 км
болады.
Шешуі:
(v-70) ∙
2=40
v-70=40:2
v-70=20
v=20+70
v=90км/сағ
Жауабы:
Шешуі:
(v-55) ∙
3=75
v-55=75:3
v-55=25
v=25+55
v=80км/сағ
Жауабы:
Оқушылар өлең шумақтарын бірге
дауыстап айтады
Оқушылар теңдеу құрып,
теңдеудің шешімін табады
Топта орындап,
қорғайды
-Күрделі теңдеуді жай теңдеуге
айландырады
-Теңдеуді
шешеді
|
Дұрыс шығарған топты
жұлдызшамен бағалайды.
Дұрыс шығарған топты
жұлдызшамен бағалайды.
Дұрыс шығарған топты
жұлдызшамен бағалайды.

|