Материалдар / Қуып жету және қалып қоюға берілген есептер 4 сынып

Қуып жету және қалып қоюға берілген есептер 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалып қалу және қуып жету қозғалысына берілген есептерді шығару жолдары қарастырылды. Бұл материал топпен жұмыс істеуге бағытталған. Бұл сабақ жоспары 4-сынып ұстаздарына көмек болар.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Shape1

Алматы қаласы

Алатау Алатау ауданы

180 жалпы білім беретін мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Алпыспаева Раушан Ануарбековна







Педагогтің аты-жөні

Алпыспаева Раушан Ануарбековна

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Ортақ тақырып

Табиғат құбылыстары

Бөлім:

3(A) Қозғалысқа берілген есептер

Сабақтың тақырыбы

Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептер

Оқу мақсаты


4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі қарама-қарсы бағытта) анықтау

4.3.3.1 қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу

Сабақтың мақсаты

Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептерді түсінеді.

Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептерді талдайды және шығарады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин








  • Сәлемдесу

  • Назарларын сабаққа аудару


Үй жұмысын тексеремін

42 бет № 9



Өрнектердің мәнін таба отырып, сандарды-әріптермен алмастырса сөз шығады.


-Олай болса бүгінгі сабағымыз неге байланысты?

-Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.

-Қандай өозғалыстарды білеміз?

- Формулалардағы жазу нені білдіреді?

Көркем жазу минуты

32526

  • 10 100 1000 дейін дөңгелектейді

Сәлемдеседі

Сабаққа дайындалады


Дәптерлерінен үй жұмысын тексереді

Ш: (10-5) ∙3= 15м

Оқушылар өрнектің мәнін табады,


Оқушылар формула нені білдіретінін айтады?




Оқушылар сандарды жазады, дөңгелектейді.

Топ басшысы дұрыс шығарған оқушыға жұлдызша таратады.



Дұрыс жауапқа

жұлдызша беріледі









Қима қағаздарға жазылған өрнектер


Формула жазылған қима қағаздар


Сабақтың ортасы

25 мин

Тақтаға назар аударамын

Кестеде берілген сызба бойынша жылдам есепті шығартамын.

Дискриптор

1.Өрнек құрады.

2. Мәнін табады.

3.Өлшем бірлігін анықтайды.



Кестедегі қозғалысқа берілген сызбадан шешуін орындайды, қай қозғалысқа берілгенін анықтайды.







Дұрыс орындағанға жұлдызша беріледі

Слайд-1





Оқулықпен жұмыс

44-бет №3

Талдау

Есеп не туралы?
—  Бізге не белгілі?
— Біз нені табу керекпіз?


Дискриптор

-Есептің шартын жазады

рнек құрады, мәнін табады

-Өлшем бірлігін жазады



Топпен жұмыс

Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептерді шығартамын.

І-топ

Алмат пен Мирас бәйгеге қатысты. Алматтың атының жылдамдығы 25 м/мин, ал Мирастың атының жылдамдығы 18 м/мин. 12 минуттан кейін аттардың арақашықтығы неше метр болады?

ІІ-топ

Есептің сызбасын көрсетіп, есепті шығар.

Екі велосипедші бір уақытта қарай жолға шықты. Біріншісі 18км/сағ, екіншісі 21км/сағ жылдамдықпен қозғалады. 3 сағаттан кейін олардың арақашықтығы қандай болады?

ІІІ-топ

Есептің сызбасын көрсетіп, есепті шығар.

Бір елді мекеннен бір уақытта бір бағытқа қарай екі өртсөндіргіш машина жолға шықты. Бірінші машина 70км/сағ жылдамдықпен жүрді. Екінші жылдамырақ жүріп, 2сағат кейін біріншінен 40км-ге озып кетті. Екінші машинаны қандай жылдымдықпен жүрді?

ІV-топ

Есептің сызбасын көрсетіп, есепті шығар.


Ауылдан қалаға бір бағытқа қарай 55 км/сағ жылдамдықпен автобус және жеңіл машина шықты. Жеңіл машина жылдамдырақ қозғалып, 3сағаттан кейін автобусты 75 км-ге озып кетті. Жеңіл машина қандай жылдамдықпен қозғалды?

Сергіту сәті


Оқулықпен жұмыс

44 бет № 6

44-бет №5


Күрделі теңдеуді шешеді

1) 27401:к=398+119 к=53

2) d-863=39565 :205 d=1056

3) 5020+z=360∙ 23 z=3260

4) 14728 : х=28 ∙2 х=263

5)163 + а∙ 45 =1018 а=19

Оқушылар талдайды

V1 =7м/сек

V2 = 5 м/с

S=50м

t-

Шешуі;

V = 7 -5 =2м/с

t= 50 : 2=25с

Жауабы: t=25с









Шешу

V=25-18=7м/мин

S=7∙12=84м









Шешуі:

v=21-18=3км/сағ

S=3∙3=9км

Жауабы: 3 сағаттан кейін 9 км болады.




Шешуі:

(v-70) ∙ 2=40

v-70=40:2

v-70=20

v=20+70

v=90км/сағ

Жауабы:







Шешуі:

(v-55) ∙ 3=75

v-55=75:3

v-55=25

v=25+55

v=80км/сағ

Жауабы:





Оқушылар өлең шумақтарын бірге дауыстап айтады

Оқушылар теңдеу құрып, теңдеудің шешімін табады

Топта орындап, қорғайды

-Күрделі теңдеуді жай теңдеуге айландырады

-Теңдеуді шешеді






Дұрыс шығарған топты жұлдызшамен бағалайды.





Дұрыс шығарған топты жұлдызшамен бағалайды.



Дұрыс шығарған топты жұлдызшамен бағалайды.








ЖИ арқылы жасау
15 Қараша 2022
813
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі