Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Күні: 20.11.2018ж.
Білім беру саласы : Таным
Бөлімі :Сенсорика
Тақырыбы: «Қуыршақ Әйгерімге арналған алма »
Мақсаты: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру ,ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып,тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс –тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру.
Сөздік жұмыс:Қызыл, алма,бақ.
Билингвальды компонент:Қызыл-красный,Алма-Яблока.
Көрнекіліктер: Түрлі -түсті муляж алмалар ,алмалардың суреттері,алма бағының суреті.куыршақ,қамыр,тақтайша,сулық.
Балалар бізге бүгін қонақтар келіпті ,қане амандасайық!
Қонақтармен амандасу.
Сәлеметсіздерме !
Сәлеметсіздерме балалар ,
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз
Қайырлы таң балалар !
Тәрбиеші:Жыл мезгілін ,және оның ерекшеліктерін айтады. Соның ішінде Алмаға ағашына ерекше тоқталады.Алма ағашы қайда өсетінін түсіндіреді.Алма өте тәтті. Балаларға тақтадан алма бейнесін көрсетіп ,атын ататқызып ,түсін айтқызады.Қатты алма да ,жұмсақ алмада болатынын түсіндіреді.
Тәрбиеші:
-Балалар ,ал сендер қандай жемісті жақсы көресіндер?
-Балалар :-Алманы.
Олай болса балалар біз жұмсақ қамырдан әдемі қызыл алмалар жасайық.Алақанға салып екі қолдың арасымен үйкейміз.Сосын тамаша,әдемі алмалар шығады.
Сергіту сәті.
Бақтағы атайдың
Алмалары көп екен
Үзіп-үзіп алайық,
Себетке біз салайық
Ойын д/о «Кәрзеңке»
Міндеті Балалардың сезімдік мүшелерін дамытуға ,заттың түсін ,қатты жұмсақтығын анықтуға арналған ойын .Жерге жемісімен алма ағашының макеті ,бос кәрзеңке қойылады.Алманың түстері ,көлемі әртүрлі болады.Ойында алманың қатты ,жұмсақтығын ажырату мақсатында алма мен муляж пайдалынылады.Алдымен муляжды ұстап ,оны үстелге соғып қаттылығына көздерін жеткізеді.Балалар сол шашылған алмаларды жинайды.
Қорытынды: Сұрақ –жауап әдісі арқылы білімдерін қорытындылайды.
-
Бүгінгі жемістердің ішінде алмамен таныстық?
2.Оның түсі қандай?
Тәрбиеші
Юсупова Индира
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қуыршақ Әйгерімге арналған алма»
«Қуыршақ Әйгерімге арналған алма»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Күні: 20.11.2018ж.
Білім беру саласы : Таным
Бөлімі :Сенсорика
Тақырыбы: «Қуыршақ Әйгерімге арналған алма »
Мақсаты: Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру ,ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып,тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс –тәсілдер: Көрсету ,түсіндіру.
Сөздік жұмыс:Қызыл, алма,бақ.
Билингвальды компонент:Қызыл-красный,Алма-Яблока.
Көрнекіліктер: Түрлі -түсті муляж алмалар ,алмалардың суреттері,алма бағының суреті.куыршақ,қамыр,тақтайша,сулық.
Балалар бізге бүгін қонақтар келіпті ,қане амандасайық!
Қонақтармен амандасу.
Сәлеметсіздерме !
Сәлеметсіздерме балалар ,
Шаттық шеңбер
Арайлап таң атты ,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз
Қайырлы таң балалар !
Тәрбиеші:Жыл мезгілін ,және оның ерекшеліктерін айтады. Соның ішінде Алмаға ағашына ерекше тоқталады.Алма ағашы қайда өсетінін түсіндіреді.Алма өте тәтті. Балаларға тақтадан алма бейнесін көрсетіп ,атын ататқызып ,түсін айтқызады.Қатты алма да ,жұмсақ алмада болатынын түсіндіреді.
Тәрбиеші:
-Балалар ,ал сендер қандай жемісті жақсы көресіндер?
-Балалар :-Алманы.
Олай болса балалар біз жұмсақ қамырдан әдемі қызыл алмалар жасайық.Алақанға салып екі қолдың арасымен үйкейміз.Сосын тамаша,әдемі алмалар шығады.
Сергіту сәті.
Бақтағы атайдың
Алмалары көп екен
Үзіп-үзіп алайық,
Себетке біз салайық
Ойын д/о «Кәрзеңке»
Міндеті Балалардың сезімдік мүшелерін дамытуға ,заттың түсін ,қатты жұмсақтығын анықтуға арналған ойын .Жерге жемісімен алма ағашының макеті ,бос кәрзеңке қойылады.Алманың түстері ,көлемі әртүрлі болады.Ойында алманың қатты ,жұмсақтығын ажырату мақсатында алма мен муляж пайдалынылады.Алдымен муляжды ұстап ,оны үстелге соғып қаттылығына көздерін жеткізеді.Балалар сол шашылған алмаларды жинайды.
Қорытынды: Сұрақ –жауап әдісі арқылы білімдерін қорытындылайды.
-
Бүгінгі жемістердің ішінде алмамен таныстық?
2.Оның түсі қандай?
Тәрбиеші
Юсупова Индира
шағым қалдыра аласыз













