Білім саласы: «Қатынас», «Таным», «Әлеуметтік орта», «Денсаулық» , «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, көркем әдебиет,қоршаған ортамен таныстыру,экология негіздері, өзін-өзі тану, музыка, бейнелеу өнері,дене шынықтыру
Түрі: Кіріктірілген оқу іс-әрекеті
Тақырыбы: Қуыршақ Айсұлудың туған күні
Мақсаты:
Білімділік:
Балалардың ойыншық туралы түсініктерін кеңейту, ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ойнауға үйрету.
Дамытушылық:
Балаларды сөзді анық айтып,
дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын
дамыту.
Өлеңдер жаттау, ойындар
ойнату арқылы тілдерін, көру, есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік:
Балаларға дос бола білуге, достықты қадірлеуге, бір-біріне көмек көрсетуге және қамқор болуға, бірлікке, татулыққа, адамгершілікке ,ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу
Міндеті: Ойыншықты ұқыпты ұстауға дағдыландыру.Өз ойларын толық сөйлемдер арқылы жеткізе білуге үйрету.ұсақ қол моторикаларын дамыту.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап,ойын, топтастыру, сергіту жаттығуы,саусақ жаттығуы, дыбыстық жаттығуы, тыныс алу жаттығуы,тақпақ
Көрнекілігі: Тақырыпқа сай суреттер
Керекті құрал-жабдықтар:Интерактивті тақта
Биллингвизм: ойыншық –игрушка
туған күн – день рождение
Әлеуметтік инклюзия: Ұяң қыз – Алинамен жұмыс
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық Ой-қозғаушы |
Ұйымдастыру Жылулық шеңбері: Шеңбер болып тұрайық Алақанды ашайық, Күннің нұрын салайық. Таза ауаны жұтайық. Жүрекке жылу сыйлайық. Жиналған жылы шуақты Қонақтарға шашайық. |
Балалар шеңбер жасап тұрады. Балалар қимыл қозғалыспен көрсетеді. |
|
Ізденушілік-ұйымдастырушы |
Кіріспе-әңгіме
Сипаттама беру. (ойыншықтарды көрсету)
Биллингвизм: ойыншық –игрушка
(Хатты оқу, туған күніне шақырғанын айту.) Балалар, Айсұлудың туған күніне барамыз ба? Ол орманның арғы шетінде тұрады екен. Ал, орманда түрлі аңдар болады. Сендер аңдардан қорықпайсыңдарма? Дыбыстық жаттығу.
Орманға келеді. Құстардың даусы шығады.
Балалардың алдынан түлкі шығады. Түлкі:
Жұмбақ жасыру.
Бұл не деген көп ине, Қысы жазы бір түсте Ол не? Ол сендердің айналаларыңда бар. Қараңдаршы ол не? Қараңдаршы. Шыршалардың түсі қандай?
Шыршаларды салыстыру.
Сергіту жаттығуы: «Шырша»
Алдымыздан қасқыр шығады. Ол өзінің пирамидалаын жинап беруді сұрайды.
Қимылды ойын: «Кім дұрыс, тез жинайды?»
Қасқыр рахметін айтып, пирамидаларды қуыршақ Айсұлуға апарып берулерін сұрайды. Балаларға жол көрсетіп жібереді.
Бейнелеу өнерінің әдістері бойынша орталықтарға бөлу: І – орталық: далаппен сурет салу әдісі ІІ-орталық: картоппен сурет салу, бастырма әдісі ІІІ-орталық: саусақпен сурет салу әдісі Саусақ жаттығуы: Бір саусағым тіпті де, Ұстай алмас жіпті де, Екі саусақ бірікті Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен, он саусақ, Қала салсақ, жол салсақ. Қауіпсіздік ережесін ескерту.
«Жүректен жүрекке»
«Ойыншықтар» әні
Қуыршақ Айсұлу балаларға рахметін айтып, балаларға тәтті бәліштерін береді.
|
Балалар мұқият тыңдайды Балалар екі тілде қайталайды.
Балалар бірге қайталайды
Балалар тақпақ айтып береді. Күзім - ау, күзім – ау,
Балалар музыка әуенімен жаттығулар жасайды. Балалар шашылған пирамидаларды қызыға жинайды. Балалар кеуделеріндегі төсбелгілер бойынша орталықтарға бөлінеді Балалар бірге қайталап, саусақтарын қимылдатады. Балалар орталықтарда жұмыс жасайды. Балалар қуыршақ Айсұлумен сәлемдесіп, туған күнімен құттықтайды, жылы лебіздерін, тілектерін айтады. Балалар әнді орындайды. |
|
Рефлексивтік- түзету (коррекциялық) |
Қолымызды ұстайық, Үлкен шеңбер құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық! Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар жауабы
Барлығы бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ойыншықтардың түрлерін
Түсінеді: ойыншықтарды ұқыпты ұстауды;
Қолданады: Интерактивті тақтаны қолданады
Жеке жұмыс: Айданадан сұрақтарды толық жауап беруді талап ету.
-
Арнұр
-
Жібек
-
Тоғжан
-
Айғаным
-
Нурдин
-
Айдана
-
Альбина
-
Расул
-
Медина
-
Арай
-
Нұрбол
-
Әмірхан
-
Қайыржан
-
Сұлтан
-
Алина
-
Иннесса
Далап – Тоғжан, Әмірхан, Жібек, Медина, Арай
Саусақ – Айғаным, Альбина, Сұлтан, Нұрбол,Иннесса,Нурдин
Картоп – Арнұр, Қайыржан, Айдана, Расул, Алина
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қуыршақ Айсұлудың туған күні
Қуыршақ Айсұлудың туған күні
Білім саласы: «Қатынас», «Таным», «Әлеуметтік орта», «Денсаулық» , «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, көркем әдебиет,қоршаған ортамен таныстыру,экология негіздері, өзін-өзі тану, музыка, бейнелеу өнері,дене шынықтыру
Түрі: Кіріктірілген оқу іс-әрекеті
Тақырыбы: Қуыршақ Айсұлудың туған күні
Мақсаты:
Білімділік:
Балалардың ойыншық туралы түсініктерін кеңейту, ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ойнауға үйрету.
Дамытушылық:
Балаларды сөзді анық айтып,
дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын
дамыту.
Өлеңдер жаттау, ойындар
ойнату арқылы тілдерін, көру, есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік:
Балаларға дос бола білуге, достықты қадірлеуге, бір-біріне көмек көрсетуге және қамқор болуға, бірлікке, татулыққа, адамгершілікке ,ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу
Міндеті: Ойыншықты ұқыпты ұстауға дағдыландыру.Өз ойларын толық сөйлемдер арқылы жеткізе білуге үйрету.ұсақ қол моторикаларын дамыту.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,әңгімелеу,көрсету, сұрақ-жауап,ойын, топтастыру, сергіту жаттығуы,саусақ жаттығуы, дыбыстық жаттығуы, тыныс алу жаттығуы,тақпақ
Көрнекілігі: Тақырыпқа сай суреттер
Керекті құрал-жабдықтар:Интерактивті тақта
Биллингвизм: ойыншық –игрушка
туған күн – день рождение
Әлеуметтік инклюзия: Ұяң қыз – Алинамен жұмыс
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық Ой-қозғаушы |
Ұйымдастыру Жылулық шеңбері: Шеңбер болып тұрайық Алақанды ашайық, Күннің нұрын салайық. Таза ауаны жұтайық. Жүрекке жылу сыйлайық. Жиналған жылы шуақты Қонақтарға шашайық. |
Балалар шеңбер жасап тұрады. Балалар қимыл қозғалыспен көрсетеді. |
|
Ізденушілік-ұйымдастырушы |
Кіріспе-әңгіме
Сипаттама беру. (ойыншықтарды көрсету)
Биллингвизм: ойыншық –игрушка
(Хатты оқу, туған күніне шақырғанын айту.) Балалар, Айсұлудың туған күніне барамыз ба? Ол орманның арғы шетінде тұрады екен. Ал, орманда түрлі аңдар болады. Сендер аңдардан қорықпайсыңдарма? Дыбыстық жаттығу.
Орманға келеді. Құстардың даусы шығады.
Балалардың алдынан түлкі шығады. Түлкі:
Жұмбақ жасыру.
Бұл не деген көп ине, Қысы жазы бір түсте Ол не? Ол сендердің айналаларыңда бар. Қараңдаршы ол не? Қараңдаршы. Шыршалардың түсі қандай?
Шыршаларды салыстыру.
Сергіту жаттығуы: «Шырша»
Алдымыздан қасқыр шығады. Ол өзінің пирамидалаын жинап беруді сұрайды.
Қимылды ойын: «Кім дұрыс, тез жинайды?»
Қасқыр рахметін айтып, пирамидаларды қуыршақ Айсұлуға апарып берулерін сұрайды. Балаларға жол көрсетіп жібереді.
Бейнелеу өнерінің әдістері бойынша орталықтарға бөлу: І – орталық: далаппен сурет салу әдісі ІІ-орталық: картоппен сурет салу, бастырма әдісі ІІІ-орталық: саусақпен сурет салу әдісі Саусақ жаттығуы: Бір саусағым тіпті де, Ұстай алмас жіпті де, Екі саусақ бірікті Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен, он саусақ, Қала салсақ, жол салсақ. Қауіпсіздік ережесін ескерту.
«Жүректен жүрекке»
«Ойыншықтар» әні
Қуыршақ Айсұлу балаларға рахметін айтып, балаларға тәтті бәліштерін береді.
|
Балалар мұқият тыңдайды Балалар екі тілде қайталайды.
Балалар бірге қайталайды
Балалар тақпақ айтып береді. Күзім - ау, күзім – ау,
Балалар музыка әуенімен жаттығулар жасайды. Балалар шашылған пирамидаларды қызыға жинайды. Балалар кеуделеріндегі төсбелгілер бойынша орталықтарға бөлінеді Балалар бірге қайталап, саусақтарын қимылдатады. Балалар орталықтарда жұмыс жасайды. Балалар қуыршақ Айсұлумен сәлемдесіп, туған күнімен құттықтайды, жылы лебіздерін, тілектерін айтады. Балалар әнді орындайды. |
|
Рефлексивтік- түзету (коррекциялық) |
Қолымызды ұстайық, Үлкен шеңбер құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық! Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар жауабы
Барлығы бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ойыншықтардың түрлерін
Түсінеді: ойыншықтарды ұқыпты ұстауды;
Қолданады: Интерактивті тақтаны қолданады
Жеке жұмыс: Айданадан сұрақтарды толық жауап беруді талап ету.
-
Арнұр
-
Жібек
-
Тоғжан
-
Айғаным
-
Нурдин
-
Айдана
-
Альбина
-
Расул
-
Медина
-
Арай
-
Нұрбол
-
Әмірхан
-
Қайыржан
-
Сұлтан
-
Алина
-
Иннесса
Далап – Тоғжан, Әмірхан, Жібек, Медина, Арай
Саусақ – Айғаным, Альбина, Сұлтан, Нұрбол,Иннесса,Нурдин
Картоп – Арнұр, Қайыржан, Айдана, Расул, Алина
шағым қалдыра аласыз













