Бөлім:
|
1-бөлім: Көне күндерден
жеткен жәдігерлер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Азамат Аида
Азаматқызы
|
Күні:
|
09.09.2021ж
|
Пәні:
|
Қазақ
әдебиеті
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Қыз Жібек». Кіріспе.
Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп,
Қаршығамен кездесуі.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.3;1 Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің
типтерін жасалу тәсілдері
тұрғысынан анықтау.
7.3.1.1.Кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығына баға
беру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар әдеби
шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі
мен әдет-ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан
«Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. «Қыз Жібек» жыры қандай
жыр?
2.Жырдың қысқаша мазмұны
қандай?
3.Төлеген мен Бекежанның
Төлегенді өлтіру себебі неде?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма:
Төлеген мен Жібектің алғаш
кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін
бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің сырт бейнесін жыршы
қалай суреттегеніне назар аударыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-
өлеңге талдау
жасайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
құлаққап.
|
|
№3-тапсырма.
«Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе
таныс «Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен
айырмашылықтар таптыңдар?
|
Дескриптор:
Жалпы – 4
балл.
-екі жырды
салыстырады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
№4-тапсырма.
Талдау
|
-
Жырдың идеялық мазмұны
қандай?
-
Жырда Төлеген қандай кейіпкер
ретінде суреттелген?
-
Бекежанмен салыстыра
суреттеңдер.
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Берілген тапсырма бойынша
талдау жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,
оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру
туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|