Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлімнің атауы:Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
Мектеп:«№21 ЖОББМ» КММ |
||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні:Кабланбекова Айнагуль Тургазыевна |
||||||||||||
|
Сынып: 7 Пәні:қазақ әдебиеті |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Қыз Жібек» жыры |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7. А/И1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: жырдың мазмұнын, шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі. |
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: жыр кейіпкерлерінің өзара байланысын анықтап, мінездемелеріне салыстыру жүргізеді. |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:жыр бойынша Төлеген мен Жібектің бақытты болмауына сын-пікірлер айта біледі. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі
|
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жеті тылсым дария, теріс бата, пәуеске, жамбы, ділдә, оба, індет. |
||||||||||||
|
Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...; Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;
|
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, кино. |
||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту «Тұлғаны танып біл» ойыны Кейіпкерлер рөлін сомдаған өнер адамдарын анықтайды , білімдерін ортаға салады. «Қыз Жібек» киносы туралы мәліметті сәйкестендіреді. |
Тұлға суреттері, сәйкестендіру тесті |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Мағынаны тану Сыныппен жұмыс (3 мин) «Қыз Жібек» жыры- қазақ фольклорының інжу-маржаныфильмінен үзінді көрсету. Жұппен жұмыс
«Шың» әдісі бойынша кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды.
Бағалау критерийлері:
Топпен жұмыс 2 - тапсырма (10 мин) Сұрыптап
талдау жұмысы 2- топ: осы эпизодтардың жырға арқау болуына түрткі болған ой. 3-
топ: екі немесе үш
эпизодтың айырмашылығы туралы не
айтасың? Кері байланыс Жеке жұмыс 3 – тапсырма(10 мин) Концептуалды кесте
Бағалау критерийі: Сын -пікір айта біледі, өз ойын түсіндіре алады. 4 – тапсырма (7мин) ПОПС формуласы Төлегеннің Жібекпен бақытты болмауына төменде келтірілген жағдайлардың қайсысы себеп болды деп ойлайсыңдар?
Кері байланыс |
https://www.youtube.com/watch?v=XS_OEQ9kamU
Шың, шыңырау суреттері бар флипчарт
Жұптар сағат тілі бойынша бірін бірі бағалайды.
«Бас бармақ» әдісі
«От шашу» |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия«Табыс баспалдағы» Кері байланыс «Бір сөзбен әдісі» Үйге тапсырма:Меруерт Өтекешова, Құман Тастанбеков өмірінен қысқаша мәлімет жазу. |
|
|||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||
|
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Топпен жұмыс барысында кейбір оқушыларға сюжеттік суреттер беріп , эпизодтарды еске түсіруіне қолдау көрсемін.
Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
ПОПС формуласын ұсынамын.
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша топ топты бағалайды.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау (қол шапалақтау,«Жұптық бағалау»,«Бас бармақ», «От шашу», «Табыс баспалдағы», «Бір сөзбен айтқанда»)қолда-нылып отырады.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау; Жайлы атмосфера қалыптастыру
|
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен? Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
|||||||||||||
6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған.
Қазақ халқының тарихы – бұл бірігу тарихы. Тек бірлікті сақтай отырып қана, қазақтар бірегей мәдени-өркниеттік кодқа, ортақ тілге және дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды.
XXI ғасырдағы мемлекеттік тілдің мақсаты, міндеті және тағдыры – Қазақстан халықтарының ортақ тілі болу.
Әр нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастармызға оны меңгеруге көмектесу.
Сонымен қатар, Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік принципін енгізу де маңызды.
Қысқамерзімді сабақ жоспары
|
Бөлімнің атауы: |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: Пәні: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||
|
Бағалау критерийі
|
|
||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||
|
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше.... Олай ойлауға ..... себептер бар. Бұл сабақта оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы өзіндік пікірін білдіреді және дәлелдемелер келтіреді. Неге? Қалай? Қашан? сұрақтарын пайдалану арқылы айтылым алды дайындық сөйлесуін жүргізеді. Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ... |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
||||||
|
АКТ –ны қолдану дағдылары |
|
||||||
|
Алдыңғы білім |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы ... мин |
Қызығушылықты ояту |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы ... мин |
Мағынаны тану С.
Бағалаукритерийлері:
Кері байланыс
Т 2 - тапсырма(* мин)
Бағалаукритерийлері:
Кері байланыс
3-тапсырма (* мин)
Бағалаукритерийлері:
|
|
|||||
|
Сабақтың соңы ... мин |
Рефлексия. Кері байланыс Үйге тапсырма: |
|
|||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||
|
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? ............................................... Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? ..................................................... |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша топ топты бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау; Жайлы атмосфера қалыптастыру |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен? Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қыз Жібек" жыры 7-сынып
"Қыз Жібек" жыры 7-сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлімнің атауы:Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
Мектеп:«№21 ЖОББМ» КММ |
||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні:Кабланбекова Айнагуль Тургазыевна |
||||||||||||
|
Сынып: 7 Пәні:қазақ әдебиеті |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Қыз Жібек» жыры |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7. А/И1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: жырдың мазмұнын, шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі. |
||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: жыр кейіпкерлерінің өзара байланысын анықтап, мінездемелеріне салыстыру жүргізеді. |
|||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:жыр бойынша Төлеген мен Жібектің бақытты болмауына сын-пікірлер айта біледі. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі
|
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жеті тылсым дария, теріс бата, пәуеске, жамбы, ділдә, оба, індет. |
||||||||||||
|
Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...; Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;
|
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, кино. |
||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту «Тұлғаны танып біл» ойыны Кейіпкерлер рөлін сомдаған өнер адамдарын анықтайды , білімдерін ортаға салады. «Қыз Жібек» киносы туралы мәліметті сәйкестендіреді. |
Тұлға суреттері, сәйкестендіру тесті |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Мағынаны тану Сыныппен жұмыс (3 мин) «Қыз Жібек» жыры- қазақ фольклорының інжу-маржаныфильмінен үзінді көрсету. Жұппен жұмыс
«Шың» әдісі бойынша кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды.
Бағалау критерийлері:
Топпен жұмыс 2 - тапсырма (10 мин) Сұрыптап
талдау жұмысы 2- топ: осы эпизодтардың жырға арқау болуына түрткі болған ой. 3-
топ: екі немесе үш
эпизодтың айырмашылығы туралы не
айтасың? Кері байланыс Жеке жұмыс 3 – тапсырма(10 мин) Концептуалды кесте
Бағалау критерийі: Сын -пікір айта біледі, өз ойын түсіндіре алады. 4 – тапсырма (7мин) ПОПС формуласы Төлегеннің Жібекпен бақытты болмауына төменде келтірілген жағдайлардың қайсысы себеп болды деп ойлайсыңдар?
Кері байланыс |
https://www.youtube.com/watch?v=XS_OEQ9kamU
Шың, шыңырау суреттері бар флипчарт
Жұптар сағат тілі бойынша бірін бірі бағалайды.
«Бас бармақ» әдісі
«От шашу» |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия«Табыс баспалдағы» Кері байланыс «Бір сөзбен әдісі» Үйге тапсырма:Меруерт Өтекешова, Құман Тастанбеков өмірінен қысқаша мәлімет жазу. |
|
|||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||
|
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Топпен жұмыс барысында кейбір оқушыларға сюжеттік суреттер беріп , эпизодтарды еске түсіруіне қолдау көрсемін.
Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?
ПОПС формуласын ұсынамын.
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша топ топты бағалайды.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау (қол шапалақтау,«Жұптық бағалау»,«Бас бармақ», «От шашу», «Табыс баспалдағы», «Бір сөзбен айтқанда»)қолда-нылып отырады.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау; Жайлы атмосфера қалыптастыру
|
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен? Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
|||||||||||||
6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған.
Қазақ халқының тарихы – бұл бірігу тарихы. Тек бірлікті сақтай отырып қана, қазақтар бірегей мәдени-өркниеттік кодқа, ортақ тілге және дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды.
XXI ғасырдағы мемлекеттік тілдің мақсаты, міндеті және тағдыры – Қазақстан халықтарының ортақ тілі болу.
Әр нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастармызға оны меңгеруге көмектесу.
Сонымен қатар, Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік принципін енгізу де маңызды.
Қысқамерзімді сабақ жоспары
|
Бөлімнің атауы: |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: Пәні: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||
|
Бағалау критерийі
|
|
||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||
|
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше.... Олай ойлауға ..... себептер бар. Бұл сабақта оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы өзіндік пікірін білдіреді және дәлелдемелер келтіреді. Неге? Қалай? Қашан? сұрақтарын пайдалану арқылы айтылым алды дайындық сөйлесуін жүргізеді. Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ... |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
||||||
|
АКТ –ны қолдану дағдылары |
|
||||||
|
Алдыңғы білім |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы ... мин |
Қызығушылықты ояту |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы ... мин |
Мағынаны тану С.
Бағалаукритерийлері:
Кері байланыс
Т 2 - тапсырма(* мин)
Бағалаукритерийлері:
Кері байланыс
3-тапсырма (* мин)
Бағалаукритерийлері:
|
|
|||||
|
Сабақтың соңы ... мин |
Рефлексия. Кері байланыс Үйге тапсырма: |
|
|||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||
|
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? ............................................... Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? ..................................................... |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша топ топты бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау; Жайлы атмосфера қалыптастыру |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен? Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













