"Қыз Жібек" жыры 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қыз Жібек" жыры 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:Көне күндерден жеткен жәдігерлер

Мектеп:«№21 ЖОББМ» КММ


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:Кабланбекова Айнагуль Тургазыевна

Сынып: 7

Пәні:қазақ әдебиеті

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

«Қыз Жібек» жыры

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7. А/И1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады: жырдың мазмұнын, шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

жыр кейіпкерлерінің өзара байланысын анықтап, мінездемелеріне салыстыру жүргізеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:жыр бойынша Төлеген мен Жібектің бақытты болмауына сын-пікірлер айта біледі.

Бағалау критерийі


  • Шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі

  • Кейіпкерлер мінездемелерін салыстырады

  • Ойларына дәлел келтіріп айтады

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жеті тылсым дария, теріс бата, пәуеске, жамбы, ділдә, оба, індет.

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...; Салыстыра қарағанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Құндылықтарға баулу

  • ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау

жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;

  • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

Пәнаралық байланыс

Тарих, кино.

АКТ-ны қолдану дағдылары

Таныстырылым

Алдыңғы білім

Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады.



Жоспар

Жоспарлан

ған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин


Қызығушылықты ояту

«Тұлғаны танып біл» ойыны

Кейіпкерлер рөлін сомдаған өнер адамдарын анықтайды , білімдерін ортаға салады.

«Қыз Жібек» киносы туралы мәліметті сәйкестендіреді.


Тұлға суреттері,

сәйкестендіру тесті

Сабақтың ортасы






35 мин







Мағынаны тану

Сыныппен жұмыс (3 мин)

«Қыз Жібек» жыры- қазақ фольклорының інжу-маржаныфильмінен үзінді көрсету.

Жұппен жұмыс

  1. тапсырма (5мин)

«Шың» әдісі бойынша кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды.

  • Жібек пен Төлеген

  • Төлеген мен Бекежан

  • Сансызбай мен Хорен

  • Сырлыбай мен Базарбай


Бағалау критерийлері:

  • Эпизодтардан үзінді келтіріп, кейіпкерлер бейнесіне талдау жасай алады.

  • Жағымды, жағымсыз қасиеттерін дәлелдей алады.

Топпен жұмыс

2 - тапсырма (10 мин)

Сұрыптап талдау жұмысы 
1- топ: жырдағы суреттелетін эпизодтар.

2- топ: осы эпизодтардың жырға арқау болуына түрткі болған ой.

3- топ: екі немесе үш эпизодтың айырмашылығы туралы не айтасың?
4- топ: осы эпизодтарда адамдар бейнесі қалай көрсетілген?

Кері байланыс

Жеке жұмыс

3 – тапсырма(10 мин)

Концептуалды кесте


Жырдың эпизоды

Адамгерші

лік ұстанымдары

Менің пікі

рім





Бағалау критерийі:

Сын -пікір айта біледі, өз ойын түсіндіре алады.

4 – тапсырма (7мин)

ПОПС формуласы

Төлегеннің Жібекпен бақытты болмауына төменде келтірілген жағдайлардың қайсысы себеп болды деп ойлайсыңдар?

  • Жібектің жаман түс көруі

  • Бекежанның қастық қылуы

  • Әкесі Базарбайдан теріс бата алуы

Кері байланыс


https://www.youtube.com/watch?v=XS_OEQ9kamU


Шың, шыңырау суреттері бар флипчарт





Жұптар сағат тілі бойынша бірін бірі

бағалайды.







«Бас бармақ»

әдісі


























«От шашу»

Сабақтың

соңы

5 мин

Рефлексия«Табыс баспалдағы»

Кері байланыс «Бір сөзбен әдісі»

Үйге тапсырма:Меруерт Өтекешова, Құман Тастанбеков өмірінен қысқаша мәлімет жазу.


Қосымша мәлімет

Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Топпен жұмыс барысында кейбір оқушыларға сюжеттік

суреттер беріп , эпизодтарды еске түсіруіне қолдау көрсемін.




Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?


ПОПС формуласын ұсынамын.


  • Менің ойымша...

  • Себебі, мен оны былай түсіндіремін...

  • Оны мен мына мысалдармен дәлелдеймін...

  • Осыған байланысты мен мынандай қорытынды шешімге келдім...


Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша

топ топты бағалайды.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау (қол шапалақтау,«Жұптық бағалау»,«Бас бармақ», «От шашу», «Табыс баспалдағы», «Бір сөзбен айтқанда»)қолда-нылып отырады.







Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

Жайлы атмосфера қалыптастыру




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?























6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған.

     Қазақ халқының тарихы – бұл бірігу тарихы. Тек бірлікті сақтай отырып қана, қазақтар бірегей мәдени-өркниеттік кодқа, ортақ тілге және дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды.

     XXI ғасырдағы мемлекеттік тілдің мақсаты, міндеті және тағдыры – Қазақстан халықтарының ортақ тілі болу.

     Әр нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастармызға оны меңгеруге көмектесу.

     Сонымен қатар, Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік принципін енгізу де маңызды.







Қысқамерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: Пәні:


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Кейбір оқушылар орындай алады:


Бағалау критерийі






Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше.... Олай ойлауға ..... себептер бар. Бұл сабақта оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы өзіндік пікірін білдіреді және дәлелдемелер келтіреді.

Неге? Қалай? Қашан? сұрақтарын пайдалану арқылы айтылым алды дайындық сөйлесуін жүргізеді.

Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...

Құндылықтарға баулу

  • азаматтық жауапкершілік пен патриоттық рух -сабақ мәнмәтінінде көтерілген мәселеге, «Ерлік пен Жеңіс»тақырыбында сезімдерін, ардагерлерге құрметтерін арттыру

  • ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау

  • жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;

  • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

Пәнаралық байланыс


АКТ –ны қолдану дағдылары


Алдыңғы білім


Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

... мин


Қызығушылықты ояту



Сабақтың ортасы



... мин







Мағынаны тану

С.

  1. тапсырма(* мин)



Бағалаукритерийлері:

  • *****

  • *****

Кері байланыс


Т

2 - тапсырма(* мин)



Бағалаукритерийлері:

  • *****

Кері байланыс


3-тапсырма (* мин)



Бағалаукритерийлері:

  • *****



Сабақтың

соңы



... мин






Рефлексия.

Кері байланыс

Үйге тапсырма:


Қосымша мәлімет

Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

...............................................

Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

.....................................................

Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша

топ топты бағалау


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

Жайлы атмосфера қалыптастыру



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
24595
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі