Сабақтың
басы
10
минут
Сабақтың
ортасы
(16
минут)

4
мин
10
мин
|
1.Оқушылармен амандасу,
жағымды психологиялық ахуал
орнату.
Атыңнан айналайын қазақ
деген,
Қазағымның жырларын мақтан
етем.
Қыз Жібектей қыздары ару
болса,
Төлегендей ұлдары батыр дер
ем.
2. Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен, бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Оқушыларды топқа
бөледі.
3. "Серпілген сауал" әдісі
арқылы үй тапсырмасын тексеру
-Лиро-эпостық жырларға жататын
жырларды атаңыз.
-Лиро-эпостық жырлардың
негізгі тақырыбы не?
-"Қыз Жібек" жырының неше
нұсқасы бар?
-"Қыз Жібек" фильмі қай жылы
жарыққа шықты?
-"Қыз Жібек" жырының неше
нұсқасы бар?
- Төлеген неше жасында өзіне
жар іздеп шығады?
-Төлегеннің рөлін сомдаған
актер кім?
-Жібектің рөлін сомдаған
актриса кім?
-Жырда қандай салт-дәстүрлер
көрініс табады?
ЕБҚ оқушыға сұрақ (зерде
бұзылысы бар оқушы):
-Жырдағы қандай кейіпкерлер
есіңізде қалды?
1. Топтық
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс. 35-бет 8-тапсырма.
Берілген үзіндіні топта талқылап, кейіпкердің мақсаты мен
іс-әрекетін бағалап
жазыңыздар.

ЕБҚ оқушыға тапсырма (зерде
бұзылысы бар оқушы):
Жырдан үзінді мен
кейіпкерлерді
сәйкестендіріңіз.
Жырдан
үзінді
|
Кейіпкер
|
Жол көрмеген жас бала
«Тәуекел, Алла Құдай!» деп, Әркімге Тәңірі пана
деп,
Жайыққа кетіп
барады.
|
Төлеген
|
Жол тосып Қособада жатып алдым, Бір қуды мергендікпен атып
алдым.
Болған соң өзім батыр кімді аяйын, Өлтіріп
Төлегеннің атын
алдым.
|
Сансызбай
|
Базарбайдың Төлеген,
Жайыққа қарап жол
тартып,
Алладан пәрмен
тілеген.
Жайық пен теңіз
арасы,
Он үш айлық жол
екен.
|
Сансызбай
|
Жібек пенен Шегені
Ілгері қарай жөнелтіп,
Келетін кәпір қалмақтың Жолын тосып
Сансызбай, Көлденең тартып
тұрады.
|
Бекежан
|
2. Топтық
жұмыс.
"Хикая
картасы" әдісін
пайдаланып,оқиға желісін құрыңыз және кейіпкерлердің әр тұстағы
эмоциясын анықтап постер
жасаңыздар.
1-топ
Төлеген
2-топ
Жібек
3-топ
Сансызбай
ЕБҚ оқушыға тапсырма (зерде
бұзылысы бар оқушы):
Суреттерге қарап
кейіпкерлердің эмоциясын анықтаңыз.
Сыныпқа Төлеген, Бекежан,
Жібек бейнесіндегі кейіпкерлер кіреді,
оқушылар "Ашық
микрофон" әдісі арқылы сұрақтарын
қояды.
3. Жеке
жұмыс. "Қыз Жібек" жырындағы
көркемдегіш құралдар" атты тест
сұрақтарына https://quizizz.com/
арқылы
жауап
беріңіз.
|
Оқушылар
амандасады.
QR-code әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді.
1-топ:
Жағалбайлы
2-топ:
Шекті
3-топ:
Қособа

Оқушылар сұраққа жауап
береді.
ЕБҚ оқушы жетекші сұраққа
жауап береді.
Берілген кестені толтырып
жазады.
Дескриптор:
-берілген эпизодтармен
танысып, оқиды;
-кейіпкерін, оның мақсатын
анықтап жазады;
-кейіпкердің іс-әрекетіне
баға беріп жазады.
ЕБҚ
оқушы:
-Жырдан үзінді
оқиды;
-Үзінді мен кейіпкерлерді
сәйкестендіреді.
Постер
жасайды.
Дескриптор:
-жырдың мазмұнын
біледі;
-оқиға желісінің реттілігін
сақтайды;
-кейіпкер эмоциясын
анықтайды;
-эстетикалық талғамға сай
постер жасайды.
ЕБҚ
оқушы:
-Кейіпкерлерді
ажыратады;
-Суретке сәйкес эмоджи
таңдайды.
Оқушылар сұрақ
қояды.
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді.
Дескриптор:
- теңеуді дұрыс
табады;
-Метафораны дұрыс
табады;
-Эпитетті дұрыс
табады;
-ассонансты дұрыс
табады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша! Жарайсыңдар!
ҚБ оқушылар бірін бірі
"Шапалақ" арқылы бағалайды.
Мұғалім ауызша кері
байланыс береді. Жақсы! Тамаша!
Оқушылар бірін-бірі топта
бағалайды.
Мұғалім оқушыларды
"Жапондық бағалау" әдісі арқылы бағалайды, яғни "Дұрыс, келісемін",
"Толықтырамын, басқа көзқарасым бар", "Менің сұрағым
бар"
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
QR-code бейнеленген
парақтар
https://wheelofnames.com/kk
Сұрақтар жапсырылған
доп.
Оқулық: Қазақ әдебиеті,
7-сынып
А3
парағы,
Маркер,желім,
смайликтер
https://quizizz.com/
|