Ұйымдастыру
кезеңі (7 мин)
|
Мұғaлiм:
Білектей aрқасында өрген
бұpым,
Шолпысы сылдыр қағып жүpсе
aқыpын.
Кәмшат бөpiк, қapa
қacты,
Cұлу қыздың көріп пе ең мұндай түpiн?!-деген
Aбaй атамыздың өлең жолдарын қыздарымызға, Атадан жақс . Қазақ
отбасындағы үлкенді құрметтеу әдеті жауапкершілік, адамгершілік
сезімдерін туғызған. Дұрыс бағытқа бағдарлау көп жағдайда абыройлы
әкеге, үлгілі отағасына, қадірлі ағаларына байланысты. Халқымыз ұл
бала тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген. Қай халықта болмасын, ұл бала
тәрбиесі – әке меншігінде. «Ата көрген оқ жонар, шеше көрген тон
пішер» дей отырып, қазақ отбасында әкелер өзінің
білетін
«Көгілдір
күн»
|
Оқушылар бір-біріне қарап тұрып ізгі тілектерін
білдіреді.
Қойылған
жағдаяттық сұраққа ойланып жауап беруге, қызығушылықтары
оянады.
|
Компьютер
|
Сабақ басы
(10
мин)
|
ІІ. “ Кім көп біледі”
Мақал -мәтелдер сайысы.
Мақалдардың жалғасын тап Ережесі: тәрбие, отбасы туралы мақал –
мәтелдеріді жалғастыру, және мағынасын
түсіндіру.
1. Әдепті бала ата-анасын мақтатар……….
(әдепсіз бала ата-анасын қақсатар)
2. Ана сүтін
ақтамағанды…
3. Әке тұрып ұл
сөйлегеннен без……….(шеше тұрып қыз сөйлегеннен без
)
4. Қарағайға қарап тал
өсер…………… (қатарына қарап бала
өсер)
5. Үйінде ұл-қызы бардың………….
(көгінде сөнбес жұлдызы бар)
6. Жығылып
жатып………..(сүрінгенге күлме) 7. Күлме досыңа…………(келер
басыңа)
8. Әдепті бала арлы
бала……………(әдепсіз бала сорлы
бала)
9. Ұяда не көрсең…………(ұшқанда соны
ілерсің)
|
|
Бейнежазба
Жаңа ақпараттармен жұмыс жасауға
әзірленеді.
|
Ортасы
(15мин)
|
Топтық жұмыс «Ойланайық
пікірлесейік»
1-топ. «Иманды қыздар» Қыздың
көркі деп нені түсінесің?
Иманды қыздар Инабаттылық- әдептіліктің әсем көрінісі.
Инабаттылық рәсімдері: қарапайымдылық, сыпайылық, тіл алғыштық,
адалдық, әділдік, жауапкершілік. Инабатты, биязы мінезді қатардағы
қарапайым қамқоршы адамды халық нағыз перзентім деп үлгі тұтады.
Ұлы ғұламалардың еңбектерінің қайсысы болсын имандылық,
инабаттылық, адамдық қасиет қалыптастыруды көздеген. Сондықтан
салиқалы ұрпақ пен саналы қоғамның қалыптасуына басты себеп болатын
амал-қыздарымызға имани тәрбие берудің маңызы өте зор. әдептілігі,
әрине сыртқы келбеті)
2-топ. «Инабатты қыздар» Қыздарды неге өмірдің гүлі дейді?
( Гүл табиғаттың сәні, оны баптап, бағып күтсең, әдемі, хош иісті
болып өседі. Қыз бала да, солай кішкентай кезінен
бастап бағып, жақсы тәрбие беру керек. Отбасында берген тәрбие
қалай болса,өскенде солай қалыптасады.)
3-топ. «Сыпайы қыздар» Қызға
қандай қылық жараспайды? (ерсі күлгені, дөрекі сөйлегені, өтірік
айтқаны)
«Қыз өссе елдің көркі» топтық
жұмыс
1-топ . Қызға қырық жерден
тыю.
2-топ. «Ұлтыңды тәрбиелеймін десең қызыңды
тәрбиеле»
3-топ. Қызым үйде, қылығы
түзде
|
Әрбір оқушы
қойылған сауалдар бойынша өз ойларын айтып, басқалармен пікір
алмасады
|
Маркер
қағаз
|
Соңы 7 минут
|
Қорытындылау.
Сонымен бүгінгі тәрбие
шарамыздан не түйдік? Бүгін біз адамгершілік, имандылық туралы
мағлұмат алдық. Сіздер қай жерде болсаңдар да әдепті, тәртіпті,
ақылды болып, жамандықты жақсылыққа баурап жүрулеріңіз керек. Өмір
сіздерден осыны талап етеді.
Аң жортар аяғымен, жер
еркесі,
Құс ұшар қанатымен, көк
еркесі.
Халқыңа қалаулы ұл боламын
десең,
Адам бол! Болма адамның
көлеңкесі – деп Абай атамыз айтқандай, Сіздерге адамгершілігі мол,
еліміздің иманды да инабатты ұл –қызы болып өсіңіздер деп тілек
айтамын. Тәрбие сағатымыз аяқталды. Жүректен жүрекке.Ал, енді
оқушылар осы тәрбие сағаты бойынша бір – бірімізге деген жылы
сөздерімізді , лебіздерімізді
білдірейік.
Кері байланыс.
«Жүректен,
жүрекке» әдісі
|
Оқушылар «Кешіре білу – сыйластық» атты тақырыпқа эссе
жазады.
Оқушылар сабаққа деген кері
байланыстарын айып өтті
|
А4формат
|