Ұйымдастырылған ашық оқу
қызметінің
технологиялық
картасы
Білім беру
саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тәрбиеші: Темірболатова Арайлым Бақытжанқызы
Тақырыбы:
«Қызыл телпек» ертегісі.
Мақсаты: Ертегінің
мазмұнын түсінуге, кейіпкерлердің әрекеттеріне баға
беруге көмектесу.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу,
түсіндіру, сұрақ қою, жауап алу.
Көрнекіліктер:
ертегінің мазмұнына байланысты
суреттер.
Қызмет кезеңдері
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
қызметі
|
Мотивациялық -
қозғаушылық
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Балалар шеңбер бойына тұрып, педагогтің
көмегімен өлең жолдарын қайталайды.
Біз көңілді баламыз
Шаттық әнге саламыз,
Айгөлек-ау, айгөлек,
Би билейміз
дөңгелеп.
-Міне, қандай тамаша! Өнерлі, биші, ақылды
балалар екенсіңдер!
|
Шеңбер бойына тұрып, қимыл жасайды.
.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Кіріспе
әңгіме.
-Бүгінгі біздің
тақырыбымыз «Қызыл телпекті қыз». Ертегіні оқып, оның
мазмұнын ашып әңгімелейміз.

Ертегіні оқып
беру.
Сергіту
сәті
Қорбандаған аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық!
Ғажайып
сәт.
-Балалар, біздің топқа біреу келе жатыр ғой
деймін. Бұл кім екен өзі? Балалар кім келіп
қалыпты?
Қызыл
телпек: Ля-ля-ля. Мен Қызыл телпекпің. Сәлем
достар.
Тәрбиеші: Ой, балалар Қызыл телпек қайдан
келді?
Тәрбиеші: Қызыл телпек сен қайда бара
жатырсың?
Қызыл телпек
: Мен
әжеге қонаққа бара жатырмын. Балабақшаның қасынан өтіп бара
жатқанда, мен туралы ертегіні оқып жатқандарынды естіп қалдым.
Кәнекей ертегіні қалай түсінгендерінді
тексерейін.
|
Ертегіні тындайды.
Қимылдар жасайды.
Балалар
амандасады: -Армысыз!
-«Қызыл телпек»
ертегісінен
|
Рефлексивті-түзетушілік
|
Қызыл телпекті қыз сұрақ -жауап арқылы
балалармен қарым- қатынас жасайды.
-Сендерге ертегі ұнады
ма?
-Анам мені қайда
жұмсады?

-Маған кім кездесті?

-Қай жерде?
-Мен не деп жауап
беремін?
-Қасқырдың қарнын жарған
кім?

|
Сұрақтарға жауап береді.
Әженің үйне
Қасқыр
Орманда
Отыншылар
|
Күтілетін нәтиже:
Білу:
Ертегінің мазмұнын.
Игереді:
Кейіпкерлердің әрекетіне баға беруді.
Меңгереді:
Сұрақ – жауап арқылы оқуды.