Сабақ: Қызық
ертегі
|
Мектеп:
|
Күні:
19.02
|
Мұғалімнің
есімі:
|
СЫНЫП:
2-сынып
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабаққа
негізделген оқу
мақсаты(мақсаттары)
|
2.1.1.1.Ауызша тіл
және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді
түсініп қайталау.
2.1.5.1. Тыңдау –
көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және
сипаттау.
2.2.4.1 оқиға
желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және
ойдан құрастырылған оқиғаларды
баяндау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тақырыпқа қатысты
тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, қарапайым тілдік үлгілер
арқылы өзі ұнататын мультфильмдер туралы айтып бере
алады.
|
Жаңа
сөздер
|
Сараң, тапқыр, мен
тіктім, тігемін, тік, деді.
|
Оқыту
әдістері
|
Баяндау, талдау,
диалог, «Шаттық шеңбер» тренингі, «Кері байланыс» әдісі,
«Баспалдақ» тәсілі, сергіту
жаттығуы.
|
Жоспар
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Басталуы.
Психологиялық ахуал туғызу.
|
Сәлемдесу, жоқ
оқушыларды түгендеу.
«Шаттық шеңберін»
құрып, сұраққа жауап алу.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Денсаулық, бақыт,
қызықты сабақ, көп смайлик алу,
т.б.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Сұрақтарға жауап
беру:
|
Сұрақтарға жауап
береді. Бір оқушы ертегінің мазмұнын айтып
көреді.
|
Сабаққа
қызығушылықтарын ояту
|
Қызығушылығын ояту
мақсатында «Алдаркөсе мен бай» мультфильмінен үзінді көрсету.
Сұрақтар қою:
-
Балалар, сендер қандай
мультфильм көрдіңдер?
-
Мультфильм не
туралы?
-
Мультфильмнің кейіпкерлерін
атаңдар. Оларды сипаттап бере аласыңдар
ма?
|
Тыңдалым. Айтылым.
Мультфильм көреді. Сөздерін тыңдайды. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мағынаны
таныту
|
Сөздікпен
жұмыс.
Сараң – скряга,
жадный
Тапқыр -
находчивый
мен тіктім – я
сшил
тігемін -
сошью
тік -
сшей
деді -
сказал
|
Тыңдалым. Оқылым.
Тыңдайды, қайталайды, оқиды.
|
Фонетикалық
жаттығу
|
«Дұрыс айт» айдары.
Бірнеше рет сөздерді
қайталату.
|
Сөздерді
қайталайды.
|
Тыңдалым.
Оқылым
|
Мәтінмен жұмыс.
Тыңдалым. 50-бет.
Ертегіні тыңдау.
Оқушыларға оқыту.
|
Тыңдайды. Оқиды.
Қайталайды.
|
Айтылым
|
1-тапсырма. Сурет
бойынша сұрақтар қою, оларға жауап
беру.
Жұптар құрып,
бір-бірімен диалог құрғызу. Суреттер мен сұрақтар беріледі.
Суреттерді ертегі желісі бойынша орналастырып, сұрақтарды
қою.
|
Сұрақтарға толық
жауап береді.
|
Сергіту
сәті
|
Ал, балалар,
тұрайық,
Алақанды
ұрайық!
Оңға қарай
бұрылып,
Солға қарай
бұрылып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Бой сергітіп
алайық!
|
Жаттығуды жасайды.
Хормен айтады.
|
Дәптермен
жұмыс.
|
Жазылым. 2-т.
Қажетті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп
жазады.
Алдаркөсе он
тақия тікті.
Бай тақияларды
киді.
Тақия байға кішкентай
болды.
|
Дәптерде
жазу.
|
Бағалау
|
Формативті бағалау.
«Баспалдақ» үлгісі бойынша.
|
|
Үйге
|
Сл.в., с.52, № 3
устно
|
|
Рефлексия
|
А4 парағындағы
кестеге белгілерді қою арқылы алған әсерлерін
білдіреді.
Көп нәрсе
білдім.
|
Ешнәрсе
үйренбедім.
|
Сабақтан алған
әсерім.
|
|
|
|
|
+ көп нәрсе
білдім
- ешнәрсе
үйренбедім
Қызыл алма - өте
жақсы
Жасыл алма -
жақсы
Сары алма -
қанағаттанарлық
|
Қосымша
ақпарат
|