Материалдар / "Қызық ертегі" сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қызық ертегі" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 2-сыныпта орыс тілді мектепте қазақ тілінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2021
700
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ: Қызық ертегі

Мектеп:

Күні: 19.02

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 2-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

2.1.1.1.Ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау.

2.1.5.1. Тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және сипаттау.

2.2.4.1 оқиға желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталайды.


Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және сипаттайды.


Кейбір оқушылар:


  • таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндайды.

Күтілетін нәтиже

Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, қарапайым тілдік үлгілер арқылы өзі ұнататын мультфильмдер туралы айтып бере алады.

Жаңа сөздер

Сараң, тапқыр, мен тіктім, тігемін, тік, деді.

Оқыту әдістері


Баяндау, талдау, диалог, «Шаттық шеңбер» тренингі, «Кері байланыс» әдісі, «Баспалдақ» тәсілі, сергіту жаттығуы.

Жоспар

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басталуы. Психологиялық ахуал туғызу.


Сәлемдесу, жоқ оқушыларды түгендеу.

«Шаттық шеңберін» құрып, сұраққа жауап алу.

  • Бір-біріңе жақсы тілектер айтыңдар.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Денсаулық, бақыт, қызықты сабақ, көп смайлик алу, т.б.

Өткен сабақты тексеру

Сұрақтарға жауап беру:

  • Қандай ертегі көрдік?

  • Ай қандай болды?

  • Тігінші не істеді?

  • Ай күн сайын қандай болды?

  • Ай нені киді?

  • Көйлек Айға қандай болды?

  • Ай не істеді?

Сұрақтарға жауап береді. Бір оқушы ертегінің мазмұнын айтып көреді.

Сабаққа қызығушылықтарын ояту

Қызығушылығын ояту мақсатында «Алдаркөсе мен бай» мультфильмінен үзінді көрсету. Сұрақтар қою:

  • Балалар, сендер қандай мультфильм көрдіңдер?

  • Мультфильм не туралы?

  • Мультфильмнің кейіпкерлерін атаңдар. Оларды сипаттап бере аласыңдар ма?

Тыңдалым. Айтылым. Мультфильм көреді. Сөздерін тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді.

Мағынаны таныту


Сөздікпен жұмыс.

Сараң – скряга, жадный

Тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды, қайталайды, оқиды.

Фонетикалық жаттығу

«Дұрыс айт» айдары. Бірнеше рет сөздерді қайталату.

Сөздерді қайталайды.

Тыңдалым. Оқылым

Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. 50-бет.

Ертегіні тыңдау. Оқушыларға оқыту.

Тыңдайды. Оқиды. Қайталайды.


Айтылым

1-тапсырма. Сурет бойынша сұрақтар қою, оларға жауап беру.

Жұптар құрып, бір-бірімен диалог құрғызу. Суреттер мен сұрақтар беріледі. Суреттерді ертегі желісі бойынша орналастырып, сұрақтарды қою.

Сұрақтарға толық жауап береді.

Сергіту сәті

Ал, балалар, тұрайық,

Алақанды ұрайық!

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Бой сергітіп алайық!

Жаттығуды жасайды. Хормен айтады.

Дәптермен жұмыс.

Жазылым. 2-т. Қажетті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.

Алдаркөсе он тақия тікті.

Бай тақияларды киді.

Тақия байға кішкентай болды.

Дәптерде жазу.

Бағалау

Формативті бағалау. «Баспалдақ» үлгісі бойынша.


Үйге

Сл.в., с.52, № 3 устно


Рефлексия

А4 парағындағы кестеге белгілерді қою арқылы алған әсерлерін білдіреді.

Көп нәрсе білдім.

Ешнәрсе үйренбедім.

Сабақтан алған әсерім.






+ көп нәрсе білдім

- ешнәрсе үйренбедім

Қызыл алма - өте жақсы

Жасыл алма - жақсы

Сары алма - қанағаттанарлық


Қосымша ақпарат






















сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді – сказал

сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң – скряга, жадный

тапқыр - находчивый

сараң емес- не жадный

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң – скряга, жадный

сараң емес- не жадный

тапқыр - находчивый

мен тіктім – я сшил

тігемін - сошью

тік - сшей

деді - сказал

сараң –

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!