|
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қызық есептер әлемінде |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
-Оқушыларға білім, білік дағдыларын игерту; -Шығармашылық қабілеттерін арттыру; -Зейін, еске сақтау, байқағыштық, қиялдау, өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу; -Шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелеу. |
|
|
Көрнекіліктер |
Плакаттар,сызбалар,сандар,амалдар кеспесі. |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру, / сәлемдесу / топқа бөлу Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Қызығушылықты ояту Математикалық диктант. * 560 ты 2 есе арттыр * 560 ты 200-ге арттыр * 250 мен 2 сандарының бөліндісін тап *230 бен 3 сандарының көбейтіндісін тап * 89 бен 2 есе көбейт |
||
|
Мағынаны тану Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру. 1. «Кім шап-шаң» ойыны * Кепкен жүзім *Түтін шығатын қондырғы * Үлкен маңызды жол *Қыста болатын ызғарлы суық *Адамның бетін қарыған аяз *Өзенде қатқан мұздың көктемде еріп ,сынып ,су ағынымен аққан бөліктері 2.Қалауыңша дөңгелекшелерге цифрлар жаз.Меңзер үлкен цифр жазылған дөңгелекшелерден кіші цифр жазылған дөңгелекшелерге бағытталған болсын.
3. Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейтіп, бөлу Қорытынды: Жұмбақ есептерді шығар Көбейту кестесін қайталату барысында «Баспалдақ» ойынын ойнату. |
||
|
|
||
|
Өзіндік және бақылау жұмысытары дәптерелерінен тапсырмалар орындалады. |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қызық есептер әлемінде
қызық есептер әлемінде
|
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қызық есептер әлемінде |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
-Оқушыларға білім, білік дағдыларын игерту; -Шығармашылық қабілеттерін арттыру; -Зейін, еске сақтау, байқағыштық, қиялдау, өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу; -Шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелеу. |
|
|
Көрнекіліктер |
Плакаттар,сызбалар,сандар,амалдар кеспесі. |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру, / сәлемдесу / топқа бөлу Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Қызығушылықты ояту Математикалық диктант. * 560 ты 2 есе арттыр * 560 ты 200-ге арттыр * 250 мен 2 сандарының бөліндісін тап *230 бен 3 сандарының көбейтіндісін тап * 89 бен 2 есе көбейт |
||
|
Мағынаны тану Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру. 1. «Кім шап-шаң» ойыны * Кепкен жүзім *Түтін шығатын қондырғы * Үлкен маңызды жол *Қыста болатын ызғарлы суық *Адамның бетін қарыған аяз *Өзенде қатқан мұздың көктемде еріп ,сынып ,су ағынымен аққан бөліктері 2.Қалауыңша дөңгелекшелерге цифрлар жаз.Меңзер үлкен цифр жазылған дөңгелекшелерден кіші цифр жазылған дөңгелекшелерге бағытталған болсын.
3. Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейтіп, бөлу Қорытынды: Жұмбақ есептерді шығар Көбейту кестесін қайталату барысында «Баспалдақ» ойынын ойнату. |
||
|
|
||
|
Өзіндік және бақылау жұмысытары дәптерелерінен тапсырмалар орындалады. |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
шағым қалдыра аласыз














