«Бекітемін»_________ ӘБ
Мектеп директоры отырысында қаралды ____________________ Хаттама
№1
ӘБ жетекшісі --------------
«____»____20___ж. «____»_____20___ж.
«Қызықты ағылшын»
5 сынып
оқушыларына арналған ағылшын тілінен
факультатив сабағының бағдарламасы
Құрастырған: Байгалым Шынаргул
Ағылшын тілі пінінің мұғалімі
2016-2017 оқу жылы
Түсінік хат
Мемлекетіміздің халықаралық байланыстарының өсуі
- адамның практикалық және интеллектуалдық қызметінде шет тілдері
қажет екендігін көрсетті. Шет тілін үйрене отырып оқушы, өз білімін
шыңдайды,басқа ел туралы кең көлемде мағұлматтар алады,
салт-дәстүрін, мәдениетін таниды. Сауатты жазып сауатты сөйлеу үшін
оқушыға тек қана сөздік қорды молайту жеткіліксіз, сонымен қатар
оқушы грамматикалық материалды жете меңгеруі қажет. Ағылшын тілінде
грамматикалық материалды жақсы меңгеру негізгі шарт. Грамматика-
тілдің құрылымдық ерекшелігі. Грамматикалық ережелерді дұрыс
меңгермеген оқушыға сөйлем құрау кезінде өз ойын толық жеткізу
қиындық туғызады. Сондықтан грамматиканы жақсы меңгерту тілдің
құрылымдық ерекшеліктерін танымдық жақтан дәл анық түсіндіру деп
білемін.Осы орайда бұл факультатив сабағының бағдарламасы оқушы
үшін пайдасы зор.
Бұл бағдарламаның мақсаты – оқушылардың
тілді меңгерудің жалпы еуропалық А1, А2 қалыптасу алдыңдағы
деңгейге сәйкес мәдениетаралық коммуникативтік біліктерін
қалыптастыру мен дамыту, оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын
дамыту.
Шет тілі сабақтарының ең басты
мақсаты-оқушыларға тек қана сол елдің тілін ғана емес, онымен қоса
шетел тыныс- тіршілігінен хабардар болып, мағлұматтар алып, жеке
бас тәжірибесін жетілдіре түсуге көмектеседі. Шетел тілін үйрену
арқылы оқушылар білім деңгейін көтеріп, өз халқы мен басқа халықтар
арасындағы ұқсастықтар мен ерекшеліктерді ажыратуға дағдыланады, өз
пікірлері қалыптасады, сол елдердің мәдениетімен
танысады.
Бұл бағдарламаны орындау үшін келесідей
міндеттер қойылады:
-
Ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын одан әрі
арттыру.
-
Коммуникативтік біліктіліктерді сөз әрекетінің
төрт түрінде – тыңдалым, сөйлеу, оқу, жазу – шет тілінде
қарым-қатынаста жүзеге асыру;
-
Оқушыларға үйреніп отырған тілі негізінде сол
елдің мәдени нормаларын, салт-дәстүрлерін оқып үйрету;
-
Шеттілді мәдениаралық қарым-қатынас жағдайында
өз елін және оның мәдениетін таныстыра білу іскерлігін
қалыптастыру;
-
Оқушыларды қарапайым, қысқа нұсқаулар сияқты материалдар
оқи алу және аудара алу біліктерімен қаруландыру.
-
Ұлттық өзіндік сана сезімді, әртүрлі қауымдастық
адамдарының арасындағы өзара түсіністікке ұмтылысты және өзге
мәдениет белгілеріне толеранттық қарым-қатынасты дамыту.
Аптасына 1 рет, жылына 34 сағат.
Үйірмеге қатысатын оқушылардың
тізімі
№
|
Оқушылардың
аты-жөні
|
сыныбы
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
|
Амалбеков Адиль
Адильбеков Асылбек
Бекенова Аяна
Жалғасбек Рамазан
Жанысбек Жансая
Жансерік Аружан
Жумаш Дамир
Нұрқали Нұрқайрат
Рахым Мерей
Рашадұлы Рауан
Сабыржан Ботагоз
Шоқан Ақерке
Абуғани Аян
Алимжан Алмас
Атейхан Дариға
Бақытхан Айгерім
Бейбітұлы Батыр
Жартасбай Диас
Келгенбай Әсем
Құдайберген Алихан
Құнапия Қаныш
Машруп Шапағат
Нұрғалым Ұлар
|
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5а
5б
5б
5б
5б
5б
5б
5б
5б
5б
5б
5б
|
Барлығы
|
23
|
|
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
№
|
тақырып
|
сағат
саны
|
мерзімі
|
1
|
«to be», «to
have», «to
do» етістіктері
|
1
|
|
2
|
About
myself
|
1
|
|
3
|
Present
Simple шағы
|
1
|
|
4
|
Describing people
|
1
|
|
5
|
Past Simple: form,
use
|
1
|
|
6
|
My
family
|
1
|
|
7
|
Future Simple: form,
use.
|
1
|
|
8
|
My
friend
|
1
|
|
9
|
Белгісіздік
артикль.
|
1
|
|
10
|
My
flat
|
1
|
|
11
|
Белгісіздік
артикль.
|
1
|
|
12
|
My
room
|
1
|
|
13
|
Жіктеу, тәуелдік
есімдіктері.
|
1
|
|
14
|
My
school
|
1
|
|
15
|
Өздік, сілтеу
есімдіктері.
|
1
|
|
16
|
My
favourite school subject
|
1
|
|
17
|
Белгісіздік
есімдіктері
|
1
|
|
18
|
«There
is..... there are» құрылымы
|
1
|
|
19
|
My school
day
|
1
|
|
20
|
Зат есімнің көпше
түрі.
|
1
|
|
21
|
My
hobby
|
1
|
|
22
|
Саналатын және саналмайтын
зат есімдер.
|
1
|
|
23
|
Describing places
|
1
|
|
24
|
Болымды және болымсыз
сөйлем.
|
1
|
|
25
|
Food
|
1
|
|
26
|
«Can»
модальды етістігі
|
1
|
|
27
|
Comparing
things
|
1
|
|
28
|
Орын және
бағыт демеуліктері
|
1
|
|
29
|
Clothes
|
1
|
|
30
|
Үстеу
түрлерімен танысу ( always, sometimes, usually, often, seldom,
never.)
|
1
|
|
31
|
Health
|
1
|
|
32
|
Sport
|
1
|
|
33
|
Revision
|
1
|
|
34
|
Сынақ
|
1
|
|
|
Қолданылған әдебиеттер:
-
Ағылшын Тілі. Т.Аяпова, Д.Ұқбаев-Алматы: Атамұра, 2010.
-
Move ahead 2. Student’s book. Work book.
Teacher’s book. Grammar practice book. Printha Ellis, Ken Wilson,
James Taylor – Macmillan.
-
Интернет ресурстары www.longman.com