|
Мектеп: №39 ҚОЖБМ |
|
||
|
Физика пәні мұғалімі: Койшыгарина А.А Тәжірибе жинақтаушы аты-жөні: Қоңқаева А.Б |
|
||
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Әртүрлі ортадағы электр тогы. Диод, термистор және фоторезистор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.3.1 – әртүрлі ортадағы электр тогының пайда болуын салыстыру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Металл, ерітінді, жартылай өткізгіш, газдар және вакуумнің құрамын түсіндіре білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көбісі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Техникадағы қолданылуына мысалдар келтіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әртүрлі орталардың қасиеттерін түсіндіру: ток өткізуі мен аольт-амперлік сипаттамалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Металдарда электр тогын тасымалдаушылар, газдарда, электролиттерде… |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топпен жұмыс жасау кезінде өзара көмектесу. Академиялық шындық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әлемдік жаһандылыққа тәрбиелеу |
Электрониканың ҒТП-тегі ролін түсіне білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланыстылығы |
Радиотетіктетерді электр сызбаларын құрастыруда қолдана алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Электр тогы. Ом заңы, Джоуль-Ленц заңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 мин
4-7 мин
8-36 мин
|
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін айқындау. (W) Талдау тақырыбын анықтау
Токты өткізуіне байланысты денелерді 3-ке бөлуге болады:
Әртүрлі ортадағы электр тогы:
Әр орта үшін:
Өткізгіштер деп – еркін заряд тасымалдаушылары, яғни дененің барлық көлемінде қозғала алатын зарядталған бөлшектері бар заттарды немесе ортаны айтамыз. Бұндай денелер токты жақсы өткізеді. (Металлдар, адамдар мен жануарлардың денелері, ылғалды жер, тұздар мен қышқылдардың судағы ерітіндісі, газдар, вакуум және т.б.) Диэлектриктер еркін заряд тасымалдаушылары, яғни дененің барлық көлемінде қозғала алатын зарядталған бөлшектері жоқ заттарды айтамыз. Сондықтан диэлектриктер токты өткізбейді. (Фарфор, шыны, янтарь, резеңке, пластмасса, газдар, ағаш, капрон және т.б) Жартылайөткізгіштер деп меншікті кедергісі өткізгіштерден аз, ал диэлектриктерден көп болатын заттарды айтамыз. (бор, көміртек, кремний, мышяк, германий, сурьма және т.б.)
Электролиз – электролит арқылы ток өткенде электродтарда зат бөліну құбылысы.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
37-40 мин |
Рефлексия «Сабақтың түйіні бір сөзбен» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Есептерді аяқтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жос-парлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың мате-риалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспар-лайсыз? |
Денсаулық және қауіп-сіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша реф-лексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұ-рыс қойылған ба?
Оқушылардың барлы-ғы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұ-рыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыт-тық кезеңдері сақ-талды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз саба-ғыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қызықты физика
Қызықты физика
|
Мектеп: №39 ҚОЖБМ |
|
||
|
Физика пәні мұғалімі: Койшыгарина А.А Тәжірибе жинақтаушы аты-жөні: Қоңқаева А.Б |
|
||
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Әртүрлі ортадағы электр тогы. Диод, термистор және фоторезистор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.3.1 – әртүрлі ортадағы электр тогының пайда болуын салыстыру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Металл, ерітінді, жартылай өткізгіш, газдар және вакуумнің құрамын түсіндіре білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көбісі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Техникадағы қолданылуына мысалдар келтіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әртүрлі орталардың қасиеттерін түсіндіру: ток өткізуі мен аольт-амперлік сипаттамалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Металдарда электр тогын тасымалдаушылар, газдарда, электролиттерде… |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топпен жұмыс жасау кезінде өзара көмектесу. Академиялық шындық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әлемдік жаһандылыққа тәрбиелеу |
Электрониканың ҒТП-тегі ролін түсіне білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланыстылығы |
Радиотетіктетерді электр сызбаларын құрастыруда қолдана алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Электр тогы. Ом заңы, Джоуль-Ленц заңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 мин
4-7 мин
8-36 мин
|
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін айқындау. (W) Талдау тақырыбын анықтау
Токты өткізуіне байланысты денелерді 3-ке бөлуге болады:
Әртүрлі ортадағы электр тогы:
Әр орта үшін:
Өткізгіштер деп – еркін заряд тасымалдаушылары, яғни дененің барлық көлемінде қозғала алатын зарядталған бөлшектері бар заттарды немесе ортаны айтамыз. Бұндай денелер токты жақсы өткізеді. (Металлдар, адамдар мен жануарлардың денелері, ылғалды жер, тұздар мен қышқылдардың судағы ерітіндісі, газдар, вакуум және т.б.) Диэлектриктер еркін заряд тасымалдаушылары, яғни дененің барлық көлемінде қозғала алатын зарядталған бөлшектері жоқ заттарды айтамыз. Сондықтан диэлектриктер токты өткізбейді. (Фарфор, шыны, янтарь, резеңке, пластмасса, газдар, ағаш, капрон және т.б) Жартылайөткізгіштер деп меншікті кедергісі өткізгіштерден аз, ал диэлектриктерден көп болатын заттарды айтамыз. (бор, көміртек, кремний, мышяк, германий, сурьма және т.б.)
Электролиз – электролит арқылы ток өткенде электродтарда зат бөліну құбылысы.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
37-40 мин |
Рефлексия «Сабақтың түйіні бір сөзбен» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Есептерді аяқтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жос-парлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың мате-риалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспар-лайсыз? |
Денсаулық және қауіп-сіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша реф-лексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұ-рыс қойылған ба?
Оқушылардың барлы-ғы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұ-рыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыт-тық кезеңдері сақ-талды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз саба-ғыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















