Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Қызықты грамматика" таңдау шет тілі 5- сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
шет тілі пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Қазан 2018
1055
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2 Түсінік хат Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды дегендей, жас ұрпаққа саналы, мән мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру бүгінгі күннің талабы. Қазақстан Республикасының тәуелсіз елге айналып, әлемдік өркениеттің даму жолына түсу жолында, мектептерде ағылшын тілін ерте жастан оқыту жолға қойылды. 5 сыныптарда ағылшын тілін оқытудың маңызы мен ерекшелігі – оқушыда оқу мен жазу дағдысының негізін қалау, оқушыларда сөздік, дыбыстық құрылымы туралы түсінік қалыптастыру, әріп таныту, буындап, сөзі тұтас, сөйлемді түсінікті, мәтінді мәнерлі оқуға үйрету, салауатты, көркем жазу негізін қалыптастыру, сөйлеу тілін дамыту. Ағылшын тілін оқытудағы мақсаты – жаңа технологиялар үрдісі, тілдік қарым-қатынасты игеру болып табылады және оқушылардың коммуникативті даму біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. «Шетел тілі» пәнінің мектептегі басқа пәндерге ерекшелігі сол, ол тек тілдік білім жүйесін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) оқытумен шектелмейді, ең бастысы шетел тіліндегі сөз әрекетін мәдиниетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгертіп, нәтижесінде көптілдік және көптүрлі мәдениетті түсінетін тұлғаны қалыптастырудағы рөлімен ерекшеленеді. Бастауышта ағылшын тілі бағдарламасы сөйлеу әрекетінің барлық түрін (тыңдап-түсіну, оқу, сөйлеу мен жазу), сондай-ақ ағылшын графикасымен танысуға, оқушының жас ерекшелігіне сай келетін мәтіндерді жазу және қарапайым оқу әдісімен таныстыруға бағытталғын. Мәтінді мазмұндауға, жазбаша сұрақтарға жауап беруге, жоспар құруға, белгілі бір суретке тақырып қоя білуге, сол суретке қарап сөйлем құрауға үйрету. Ағылшын тілін оқыту оқушылардың коммуникативті даму біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
3Оқу пәнінің мақсаттары мен міндеттеріМақсатыОқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерінің дамуы, ағылшын тілінде қарым – қатынас жасай алу негіздерін меңгерту.Міндеттері
4
Пәнді меңгеру деңгейінің талаптарыСөйлеу Монолог Оқушылар көрген-білгені жайында, белгілі бір тақырып, суреттер бойынша пікірін хабарлай, суреттей білуі керек. Оқушы монолог түрінде сөйлеу кезінде әр түрлі сөз үлгілерін қолданып, бес-жеті сөйлем құрап айтуы тиіс.Диалог Оқушылар мынадай жұмыстарды орындай білуі керек: диалогты бастай алуы және оны аяқтай білуі, белгілі бір жағдайға байланысты ақыл-кеңес беруі, ұсынысын айтуы, өзіне айтылған ұсынысқа қалай қарайтынын (келісетінін, келіспейтінін) білдіруі, мәлімет сұрай алуы, мәлімет бере алуы, ол жайында пікір алысуы.Жазу Оқушылар суреттердің астына жеке сөздер мен қысқа сөйлемдерді жаза алуы, ашық хаттарға берілген үлгіге қарап өздеріне таныс тілдік материалдар негізінде қысқаша құттықтау жаза алуы тиіс (мерекемен, туған күнімен, т.б. құттықтау). Берілген үлгіге ұқсатып кішігірім хат жазады, өздері дұрыс жазуға дағдыланады.Оқу– затты сипаттап ( оның орнын , анықтама жаза алу, мысалы суретке қарап, сынып бөлмесін т.б) жазу;– мәтінге немесе сурет арқылы қысқа әңгіме жазу;– тақырыптық мәтіндерді тыңдап-түсіну және сұрақтарға жауап жазу;Тыңдап түсіну Оқушылар өз мұғалімдерінің сөйлеген сөзін және сыныптастарының, әріптестерінің бұрын үйренген, өздеріне таныс материалдарға құрылған, әр сөйлемшеде бес сөзге дейін болатын, айтылу уақыты бір минутқа созылатын және жай қарқында айтылатын сөз, сөйлемше, мәтіндерді түсінуге дағдылануы тиіс.
Оқу – тақырыптық жоспар (Аптасына 1рет, 34 сағат)
6 Оқу курсының тақырыптарының мазмұныМектеп туралы-4 сағатМектеп. Мектеп пәндері. Мектеп бұйымдары. Сабақ үстіндегі қимылЗат есім-3 сағатЗат есім. Жекеше зат есім. Көпше зат есімСын есім-2 сағатСын есімдер. Заттарды сипаттайтын сын есімдерТүстер -1 сағатТүстер Can модальді етістігі-3 сағатCan модальді етістігі. Can модальды етістігінің болымсыз түрі. Can модальды етістігінің сұраулы түріЖаттығулар жасау-2 сағатЖаттығулар жасауСандар-1 сағатСандарОтбасы мүшелері-1сағатОтбасы мүшелеріӨткен шақ – 3сағатӨткен шақ. Өткен шақ (болымсыз түрі). Өткен шақ (сұраулы түрі) Киім,спорт,тамақ,жемістер,адамның көңіл-күйлері-6 сағат
Уақыт, күнделікті істер-2 сағатУақыт. Күнделікті істерЕртегі кейіпкерлері-1сағатЕртегі кейіпкерлеріІс-қимыл етістіктері-1сағатІс-қимыл етістіктеріҚайталау-4 сағат
7
Практикалық сабақтарӨзім туралы
8 Білімді меңгеру деңгейін бақылау
Оқушылардың білім – білік дағдысын бақылаудың бірнеше түрлері жүргізіледі:
Тестте 25 сұрақ беріледі:20 – 25 сұраққа «5»12 – 19 сұраққа «4»4 – 11 сұраққа «3»1 – 3 сұраққа «2» деген бағамен бағаланады.
9 Мұғалімдерге ұсынылатын әдебиеттер
Мұғалімдерге ұсынылатын негізгі әдебиет:
9. Оқушыларға ұсынылатын әдебиеттер
10 Пәннің оқу – әдістемелік қамтамасыздандырылуы1. Тақырыптық суреттер2. Тірек сызбалар3.Үнтаспа4. Ребустар 5. Сөзжұмбақтар6. Шығармашылық тапсырмалар7. Қима қағаздар8. Рөлдік ойындар
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөліміКерімбай атындағы №12 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттікмекемесі
Әдістемелік кеңестің шешімімен бекітілген ____ ________2018 ж. № ______ хаттама мектеп-гимназия директоры _________ М.Ж.Тұрысбек
«Қызықты грамматика» (таңдау)
Сыныбы: 5 «Б»
Құрастырған: Г.Д.Акбердиева - ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тараз қаласы, 2018 жыл
3Оқу пәнінің мақсаттары мен міндеттеріМақсатыОқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерінің дамуы, ағылшын тілінде қарым – қатынас жасай алу негіздерін меңгерту.Міндеттері
- Шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға мүмкіндік беретін қарым – қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып білу;
- 5 сынып оқушыларының лингвистикалық ой – өрістерін кеңейту; 5 сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеру;
- Болашақта психологиялық кедергілерді жеңу үшін жаңа тілдік әлемге 5 сынып оқушыларының коммуникативтік – психологиялық бейімделуін және шет тілін қарым – қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
- Рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын және қиялын дамыту;
- Оқушыға рухани – адамгершілік тәрбие беру;
4
Пәнді меңгеру деңгейінің талаптарыСөйлеу Монолог Оқушылар көрген-білгені жайында, белгілі бір тақырып, суреттер бойынша пікірін хабарлай, суреттей білуі керек. Оқушы монолог түрінде сөйлеу кезінде әр түрлі сөз үлгілерін қолданып, бес-жеті сөйлем құрап айтуы тиіс.Диалог Оқушылар мынадай жұмыстарды орындай білуі керек: диалогты бастай алуы және оны аяқтай білуі, белгілі бір жағдайға байланысты ақыл-кеңес беруі, ұсынысын айтуы, өзіне айтылған ұсынысқа қалай қарайтынын (келісетінін, келіспейтінін) білдіруі, мәлімет сұрай алуы, мәлімет бере алуы, ол жайында пікір алысуы.Жазу Оқушылар суреттердің астына жеке сөздер мен қысқа сөйлемдерді жаза алуы, ашық хаттарға берілген үлгіге қарап өздеріне таныс тілдік материалдар негізінде қысқаша құттықтау жаза алуы тиіс (мерекемен, туған күнімен, т.б. құттықтау). Берілген үлгіге ұқсатып кішігірім хат жазады, өздері дұрыс жазуға дағдыланады.Оқу– затты сипаттап ( оның орнын , анықтама жаза алу, мысалы суретке қарап, сынып бөлмесін т.б) жазу;– мәтінге немесе сурет арқылы қысқа әңгіме жазу;– тақырыптық мәтіндерді тыңдап-түсіну және сұрақтарға жауап жазу;Тыңдап түсіну Оқушылар өз мұғалімдерінің сөйлеген сөзін және сыныптастарының, әріптестерінің бұрын үйренген, өздеріне таныс материалдарға құрылған, әр сөйлемшеде бес сөзге дейін болатын, айтылу уақыты бір минутқа созылатын және жай қарқында айтылатын сөз, сөйлемше, мәтіндерді түсінуге дағдылануы тиіс.
Оқу – тақырыптық жоспар (Аптасына 1рет, 34 сағат)
№ | Тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | ||
2 «Г» | 2 «Д» | 2 «Е» | |||
1 | Сәлем | 1 | |||
2 | Менің отбасым | 1 | |||
3 | Менің достарым | 1 | |||
4 | Апта күндері | 1 | |||
5 | Түстер | 1 | |||
6 | Ай аттары | 1 | |||
7 | Кел,ойнайық! | 1 | |||
8 | Қайталау | 1 | |||
9 | Менің мектебім | 1 | |||
10 | Жеміс-жидектер | 1 | |||
11 | Үй жануарлары | 1 | |||
12 | Жабайы жануарлар | 1 | |||
13 | Құстар | 1 | |||
14 | Менің үйім | 1 | |||
15 | Кел,ойнайық! | 1 | |||
16 | Қайталау | 1 | |||
17 | Транспорт | 1 | |||
18 | Дүкен түрлері | 1 | |||
19 | Киімдер | 1 | |||
20 | Ойыншықтар дүкенінде | 1 | |||
21 | Мейрамдар | 1 | |||
22 | Мектепке қалай жетесің? «by» | 1 | |||
23 | Can модальды етістігінің болымды түрі | 1 | |||
24 | Can модальды етістігінің болымсыз түрі | 1 | |||
25 | Кел,ойнайық! | 1 | |||
26 | Қайталау | 1 | |||
27 | Мезгілдер | 1 | |||
28 | Ауа райы | 1 | |||
29 | Спорт түрлері | 1 | |||
30 | Сандар | 1 | |||
31 | Пішіндер | 1 | |||
32 | Сын есімдер | 1 | |||
33 | Қайталау | 1 | |||
34 | Қайталау | 1 | |||
Барлығы | 34 |
6 Оқу курсының тақырыптарының мазмұныМектеп туралы-4 сағатМектеп. Мектеп пәндері. Мектеп бұйымдары. Сабақ үстіндегі қимылЗат есім-3 сағатЗат есім. Жекеше зат есім. Көпше зат есімСын есім-2 сағатСын есімдер. Заттарды сипаттайтын сын есімдерТүстер -1 сағатТүстер Can модальді етістігі-3 сағатCan модальді етістігі. Can модальды етістігінің болымсыз түрі. Can модальды етістігінің сұраулы түріЖаттығулар жасау-2 сағатЖаттығулар жасауСандар-1 сағатСандарОтбасы мүшелері-1сағатОтбасы мүшелеріӨткен шақ – 3сағатӨткен шақ. Өткен шақ (болымсыз түрі). Өткен шақ (сұраулы түрі) Киім,спорт,тамақ,жемістер,адамның көңіл-күйлері-6 сағат
Уақыт, күнделікті істер-2 сағатУақыт. Күнделікті істерЕртегі кейіпкерлері-1сағатЕртегі кейіпкерлеріІс-қимыл етістіктері-1сағатІс-қимыл етістіктеріҚайталау-4 сағат
7
Практикалық сабақтарӨзім туралы
- Жай осы шақта жаттығу жұмыстарын орындау;
- “Some”, “any” + зат есімдерді дұрыс қоя білу;
- Адамдарды сипаттау ;
- Мәтінмен жұмыс істеу;
- Сұрақтарға күн ретін қолдана отырып жауап жазу;
- Жұмбақтарды шешу;
- Мақал мәтелдің жалғасын табу;
- Өткен шақ “to be етістігін дұрыс қолдану;
- Дұрыс етістік пен бұрыс етістікті жазу;
- Өткен шақ “to have” етістігін дұрыс орынға қою;
- Есімдіктер , жіктеу есімдіктеріне байланысты жаттығу жұмыстарын орындау;
- Салыстыра отырып мәтін жазу;
- Модальді етістіктерді табу;
- Предлогтарды тиісті орындарына қою;
- Тест тапсырмасы;
- Қайталау жаттығулары;
8 Білімді меңгеру деңгейін бақылау
Оқушылардың білім – білік дағдысын бақылаудың бірнеше түрлері жүргізіледі:
- Практикалық сабақтарда жаттығу жұмыстарын орындау арқылы бақылау;
- Әр бөлім аяқталғанда сөздік диктант алу арқылыбақылау;
- Жобалау жұмыстары арқылы оқушылардың ауызша сөйлеу тлін тексеру;
- Сынақ (тест) жүргізу арқылы баланың деңгейін білу;
Тестте 25 сұрақ беріледі:20 – 25 сұраққа «5»12 – 19 сұраққа «4»4 – 11 сұраққа «3»1 – 3 сұраққа «2» деген бағамен бағаланады.
9 Мұғалімдерге ұсынылатын әдебиеттер
Мұғалімдерге ұсынылатын негізгі әдебиет:
- 12 жылдық білім беру №5, 2006. Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық сараптамалық журнал.
- 12 жылдық мектептің 1-4 сыныптарына арналған бағдарлама. А.Атамұра; 2004
- ҚР президенті Н.Ә. Назарбаевтың қазақстан халқына жолдауы.
- Мектептегі шет тілі №4 (22) июль/август, 2006
- Колесникова О.А «Ролевые игры в обучении иностранным языкам». «Иностранный язык в школе», 1989 №4.
9. Оқушыларға ұсынылатын әдебиеттер
- “English”, И.Н.Верещагина, Т.А.Притыкина, Москва, «Просвещение», 2000ж.
- Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” I Pupil’s Book, “Macmillan”, 1997
- Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” IІ Pupil’s Book, “Macmillan”, 1997
- Printa Ellis, Mary Bowen “Way ahead” ІIІ Pupil’s Book, “Macmillan”, 2000
10 Пәннің оқу – әдістемелік қамтамасыздандырылуы1. Тақырыптық суреттер2. Тірек сызбалар3.Үнтаспа4. Ребустар 5. Сөзжұмбақтар6. Шығармашылық тапсырмалар7. Қима қағаздар8. Рөлдік ойындар
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөліміКерімбай атындағы №12 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттікмекемесі
Әдістемелік кеңестің шешімімен бекітілген ____ ________2018 ж. № ______ хаттама мектеп-гимназия директоры _________ М.Ж.Тұрысбек
«Қызықты грамматика» (таңдау)
Сыныбы: 5 «Б»
Құрастырған: Г.Д.Акбердиева - ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тараз қаласы, 2018 жыл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)