Жамбыл облысы
Мойынқұм ауданы Бірлік ауылы
«Ақбөпе» балабақша тәрбиешісі
Абубекова Гульмира
Аятбековна
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: «Қызықты математика»
Мақсаты: Заттарды санау1 ден 3 дейінгі сандарды кері және тура санауға жаттықтыру геометриялық фигураларды ажырату. Логикалық ойлау қабілетін дамытуцифрды заттың санымен сәйкестендіре білуге үйрету.
Көрнекілігі: Паравоз вагондарының суреті ,1ден 3ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер үлгі суреттер.
Блингвалдық
компонент:1,2,3 орыс тілінде, ағылшын
тілінде санау.
Мотивациялық- қозғаушы:
Шаттық шеңбері:
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың болсын табылатын қасыңнан.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік:
-Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Бізге көп қонақтар келіпті,
балалар қонақтармен үш тілде амандасайық.
Сәлеметсіздер ме
-Здраствуйте
-Hello.
-Балалар есімізге түсірейікші біз қаншаға дейін санап үйрендік?
-3 санына дейін. (1-2-3 санау)
Жұмбақ
жасыру.
1.Шуақ шашқан күнге, ұқсайды көбірек, оның аты дөңгелек.
(шеңбер)
2.барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме? (үшбұрыш)
3. теледидар таныс екен
баршаға
Ал пішіні ұқсайды ғой? (шаршыға)
Ойын : геометриялық лото
Шарты:геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды тауып ата.
Балалар геометриялық пішінге ұқсас заттарды тауып
орналастырады.
1-тапсырма
«Шатасқан сандарды орнына қою»
«Көрші сандарды тап»
«Тура және кері сана»
2-тапсырма
Сандар туралы тақпақ, санамақ айтқызу
Қалау: 1саны жіңішке жалғыз таяқша
Бір саны мен айрықша.
2-саны
Айдын көлдің бетінде, мойын иіп жүргенде
Бұл аққу ма? 2ме
Деп қаламыз біз кейде3-саны
Екіліктен кейін қараңдар
3саны шықты жарандар,
3орын тұрағы 3 ілмекті қосып тұрады.
Аяжан : Бір дегенім баспақ
Бұзауды жүр бастап
Екі дегенім ешкі,
Ешкі қойдан есті
Үш дегенім-үйрек,
Жем бер, қолға үйрет.
3-тапсырма логикалық
есеп
1) Марат келді 2-ге
Сәуле келді 1 жасқа
Екеуінің жасын қосқанда санаттық жасын тапқаның. (3
жас)
2) 3 асықтың біреуін
Досың сұрап алды, айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.(2 асық
қолымда қалды)
3) Тал басында тізіліп,
3 үш жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Ұшып кетті екеуі.
Қалды сонда нешеуі? (1 жапырақ)
4) Атам, әжем және мен
Болса есепке талабың
Айта қойшы кане мен
Неше адамды санадың. ( 3 адам)
Сергіту
сәтті
Бір, екі,
үш
Демалайық жинап
күш,
Оңға қарай
бұрылып
Бір отырып, бір
тұрып
Біз тынығып алайық.
Балалар өлең жолына сәйкес қимыл жасайды.
4-
тапсырма
Цифрларды суреттегі заттардың санымен сәйкестендіру. (жеке
жұмыс)
Шарты: Заттарды санап цифрымен сәйкестендір.
Балалар тапсырманы орындайды, заттарды санайды, цифрмен
сәйкестендіреді.
5-
тапсырма
«Қай цифрды көрсен сонша рет шапалақта»
Шарты: Бірден үшке дейінгі цифрларды тәрбиеші көрсетеді, балалар
қай цифрды көрсе сонша рет шапалақтайды. 3 цифрын көргенде 3рет, 2
цифрын көргенде 2 рет, 1 цифрын көргенде 1
рет.
6-
тапсырма
Дамыту ойындары: «Не өзгерді»
Үлгі сурет тақтаға ілінеді.
Балалар сурет бойынша не өзгергенін анықтайды.
Дидактикалық ойын: «Мына көлеңкелер нені есіңе түсіреді?»
Ойын барысы: Суретте үш тал бейнеленген, сол талдардың көленкесі
неге ұқсайды? (гүлге ұсайды).
Дидактикалық ойын: Есептей білейік
Көк жолақта бір қоян,
Қызыл жолақта бір аю.
Қояняң қанша сәбізі бар,
Қоян бір сәбізін жеп қойды.
Қанша сәбіз қалды?
Рефлексивтік
түзету: Балалар бүгінгі оқу іс
әрекетіне өте белсене қатыстындар жұмбақтарды өте жақсы шештіңдер
сандар туралы тақпақ, санамақ логикалық есептіде шешіп тастадыңдар.
Балаларды мақтау, мадақтау жұлдызшалар таратып
беру.
Білді
: 3 цифрын геометриялық
фигураларды біледі.
Игерді: Заттың санымен цифрмен
сәйкестендіруге жұмбақтарды шеше білуді. Берілген тапсырмаларды
орындауды игереді.
Меңгерді: Логикалық есептерді шешуді
меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қызықты математика"
"Қызықты математика"
Жамбыл облысы
Мойынқұм ауданы Бірлік ауылы
«Ақбөпе» балабақша тәрбиешісі
Абубекова Гульмира
Аятбековна
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: «Қызықты математика»
Мақсаты: Заттарды санау1 ден 3 дейінгі сандарды кері және тура санауға жаттықтыру геометриялық фигураларды ажырату. Логикалық ойлау қабілетін дамытуцифрды заттың санымен сәйкестендіре білуге үйрету.
Көрнекілігі: Паравоз вагондарының суреті ,1ден 3ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер үлгі суреттер.
Блингвалдық
компонент:1,2,3 орыс тілінде, ағылшын
тілінде санау.
Мотивациялық- қозғаушы:
Шаттық шеңбері:
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың болсын табылатын қасыңнан.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік:
-Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Бізге көп қонақтар келіпті,
балалар қонақтармен үш тілде амандасайық.
Сәлеметсіздер ме
-Здраствуйте
-Hello.
-Балалар есімізге түсірейікші біз қаншаға дейін санап үйрендік?
-3 санына дейін. (1-2-3 санау)
Жұмбақ
жасыру.
1.Шуақ шашқан күнге, ұқсайды көбірек, оның аты дөңгелек.
(шеңбер)
2.барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме? (үшбұрыш)
3. теледидар таныс екен
баршаға
Ал пішіні ұқсайды ғой? (шаршыға)
Ойын : геометриялық лото
Шарты:геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды тауып ата.
Балалар геометриялық пішінге ұқсас заттарды тауып
орналастырады.
1-тапсырма
«Шатасқан сандарды орнына қою»
«Көрші сандарды тап»
«Тура және кері сана»
2-тапсырма
Сандар туралы тақпақ, санамақ айтқызу
Қалау: 1саны жіңішке жалғыз таяқша
Бір саны мен айрықша.
2-саны
Айдын көлдің бетінде, мойын иіп жүргенде
Бұл аққу ма? 2ме
Деп қаламыз біз кейде3-саны
Екіліктен кейін қараңдар
3саны шықты жарандар,
3орын тұрағы 3 ілмекті қосып тұрады.
Аяжан : Бір дегенім баспақ
Бұзауды жүр бастап
Екі дегенім ешкі,
Ешкі қойдан есті
Үш дегенім-үйрек,
Жем бер, қолға үйрет.
3-тапсырма логикалық
есеп
1) Марат келді 2-ге
Сәуле келді 1 жасқа
Екеуінің жасын қосқанда санаттық жасын тапқаның. (3
жас)
2) 3 асықтың біреуін
Досың сұрап алды, айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.(2 асық
қолымда қалды)
3) Тал басында тізіліп,
3 үш жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Ұшып кетті екеуі.
Қалды сонда нешеуі? (1 жапырақ)
4) Атам, әжем және мен
Болса есепке талабың
Айта қойшы кане мен
Неше адамды санадың. ( 3 адам)
Сергіту
сәтті
Бір, екі,
үш
Демалайық жинап
күш,
Оңға қарай
бұрылып
Бір отырып, бір
тұрып
Біз тынығып алайық.
Балалар өлең жолына сәйкес қимыл жасайды.
4-
тапсырма
Цифрларды суреттегі заттардың санымен сәйкестендіру. (жеке
жұмыс)
Шарты: Заттарды санап цифрымен сәйкестендір.
Балалар тапсырманы орындайды, заттарды санайды, цифрмен
сәйкестендіреді.
5-
тапсырма
«Қай цифрды көрсен сонша рет шапалақта»
Шарты: Бірден үшке дейінгі цифрларды тәрбиеші көрсетеді, балалар
қай цифрды көрсе сонша рет шапалақтайды. 3 цифрын көргенде 3рет, 2
цифрын көргенде 2 рет, 1 цифрын көргенде 1
рет.
6-
тапсырма
Дамыту ойындары: «Не өзгерді»
Үлгі сурет тақтаға ілінеді.
Балалар сурет бойынша не өзгергенін анықтайды.
Дидактикалық ойын: «Мына көлеңкелер нені есіңе түсіреді?»
Ойын барысы: Суретте үш тал бейнеленген, сол талдардың көленкесі
неге ұқсайды? (гүлге ұсайды).
Дидактикалық ойын: Есептей білейік
Көк жолақта бір қоян,
Қызыл жолақта бір аю.
Қояняң қанша сәбізі бар,
Қоян бір сәбізін жеп қойды.
Қанша сәбіз қалды?
Рефлексивтік
түзету: Балалар бүгінгі оқу іс
әрекетіне өте белсене қатыстындар жұмбақтарды өте жақсы шештіңдер
сандар туралы тақпақ, санамақ логикалық есептіде шешіп тастадыңдар.
Балаларды мақтау, мадақтау жұлдызшалар таратып
беру.
Білді
: 3 цифрын геометриялық
фигураларды біледі.
Игерді: Заттың санымен цифрмен
сәйкестендіруге жұмбақтарды шеше білуді. Берілген тапсырмаларды
орындауды игереді.
Меңгерді: Логикалық есептерді шешуді
меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













