Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Қызықты математика»Мақсаты: Заттарды санау1 ден 3 дейінгі сандарды кері және тура санауға жаттықтыру геометриялық фигураларды ажырату. Логикалық ойлау қабілетін дамытуцифрды заттың санымен сәйкестендіре білуге үйрету.Көрнекілігі: Паравоз вагондарының суреті ,1ден 3ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер үлгі суреттер.Блингвалдық компонент:1,2,3 орыс тілінде, ағылшын тілінде санау.Мотивациялық- қозғаушы:Шаттық шеңбері:Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнанМатематикаға орын берсең басыңнанБарлық ғылым саған үйір болады Досың болсын табылатын қасыңнан.Ұйымдастырушылық- ізденістік:-Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ. Бізге көп қонақтар келіпті, балалар қонақтармен үш тілде амандасайық.Сәлеметсіздер ме-Здраствуйте -Hello.-Балалар есімізге түсірейікші біз қаншаға дейін санап үйрендік?-3 санына дейін. (1-2-3 санау)Жұмбақ жасыру.1.Шуақ шашқан күнге, ұқсайды көбірек, оның аты дөңгелек. (шеңбер)2.барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме? (үшбұрыш)3. теледидар таныс екен баршағаАл пішіні ұқсайды ғой? (шаршыға)Ойын : геометриялық лотоШарты:геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды тауып ата. Балалар геометриялық пішінге ұқсас заттарды тауып орналастырады.1-тапсырма«Шатасқан сандарды орнына қою»«Көрші сандарды тап»«Тура және кері сана»2-тапсырма Сандар туралы тақпақ, санамақ айтқызуҚалау: 1саны жіңішке жалғыз таяқшаБір саны мен айрықша.2-саныАйдын көлдің бетінде, мойын иіп жүргендеБұл аққу ма? 2меДеп қаламыз біз кейде3-саны Екіліктен кейін қараңдар3саны шықты жарандар,3орын тұрағы 3 ілмекті қосып тұрады.Аяжан : Бір дегенім баспақБұзауды жүр бастап Екі дегенім ешкі,Ешкі қойдан есті Үш дегенім-үйрек,Жем бер, қолға үйрет.3-тапсырма логикалық есеп 1) Марат келді 2-ге Сәуле келді 1 жасқа Екеуінің жасын қосқанда санаттық жасын тапқаның. (3 жас)2) 3 асықтың біреуінДосың сұрап алды, айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады.(2 асық қолымда қалды) 3) Тал басында тізіліп, 3 үш жапырақ тұр еді.Жел соқты да үзіліп,Ұшып кетті екеуі.Қалды сонда нешеуі? (1 жапырақ) 4) Атам, әжем және мен Болса есепке талабың Айта қойшы кане мен Неше адамды санадың. ( 3 адам) Сергіту сәттіБір, екі, үш Демалайық жинап күш,Оңға қарай бұрылыпБір отырып, бір тұрыпБіз тынығып алайық.Балалар өлең жолына сәйкес қимыл жасайды.4- тапсырма Цифрларды суреттегі заттардың санымен сәйкестендіру. (жеке жұмыс)Шарты: Заттарды санап цифрымен сәйкестендір.Балалар тапсырманы орындайды, заттарды санайды, цифрмен сәйкестендіреді.5- тапсырма«Қай цифрды көрсен сонша рет шапалақта» Шарты: Бірден үшке дейінгі цифрларды тәрбиеші көрсетеді, балалар қай цифрды көрсе сонша рет шапалақтайды. 3 цифрын көргенде 3рет, 2 цифрын көргенде 2 рет, 1 цифрын көргенде 1 рет.6- тапсырма Дамыту ойындары: «Не өзгерді» Үлгі сурет тақтаға ілінеді.Балалар сурет бойынша не өзгергенін анықтайды.Дидактикалық ойын: «Мына көлеңкелер нені есіңе түсіреді?»Ойын барысы: Суретте үш тал бейнеленген, сол талдардың көленкесі неге ұқсайды? (гүлге ұсайды).Дидактикалық ойын: Есептей білейік Көк жолақта бір қоян,Қызыл жолақта бір аю.Қояняң қанша сәбізі бар,Қоян бір сәбізін жеп қойды.Қанша сәбіз қалды? Рефлексивтік түзету: Балалар бүгінгі оқу іс әрекетіне өте белсене қатыстындар жұмбақтарды өте жақсы шештіңдер сандар туралы тақпақ, санамақ логикалық есептіде шешіп тастадыңдар. Балаларды мақтау, мадақтау жұлдызшалар таратып беру. Білді : 3 цифрын геометриялық фигураларды біледі.Игерді: Заттың санымен цифрмен сәйкестендіруге жұмбақтарды шеше білуді. Берілген тапсырмаларды орындауды игереді. Меңгерді: Логикалық есептерді шешуді меңгерді.