Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қызықты математика
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қазан 2018
356
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хатКурстың атауы: қызықты грамматика3- сыныпта аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
Қысқаша аннотация«Қызықты грамматика» таңдау курсы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі ұсынған ,«Алматыкітап» баспасынан шыққан, авторы 3-сынып З. Муфтибекова, Қазақ тілі Қызықты грамматика жұмыс дәптері арқылы жүргізіледі.«Қызықты грамматика» таңдау курсы оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, естігенді жадында бекітуге, көре білуге, байқағыштыққа, біліміңді тиянақтап отыруға, қиялдауға, іздену арқылы зерттеу жұмысына үйретеді.Курсты оқытудың мақсаты:Тіл туралы тұтас ғылыми ұғым қалыптастыру, тіл ғылымы туралы негізгі ережелерді меңгерту; алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгерту; сауатты оқу, жазу дағдыларын жетілдіру; интеллектісі мен шығармашылық қабілеттерін, құзіреттілігін дамыту, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау; ауызша және жазбаша сөйлеудің коммуникативтік білігі мен дағдысын игерген тілдік тұлға қалыптастыру.Курсты оқытудың міндеттері:-оқушылардың өз ана тілі-қазақ тіліне деген қызығушылығын ояту, тілдің құдіретін және оның эстетикалық құндылығын сезіндіру арқылы қазақтың ұлттық мәдениетінің бір бөлігі ретінде өз тілін құрметтеу және мақтаныш ету сезімдерін қалыптастыру;- тілдік ұғымдар арқылы оқушыларды өзін тілді иеленуші тілдік тұлға ретінде сезінуге тәрбиелеу;-ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру;-тілдік материалдар негізінде қажетті тілдік білім, білік, дағдыларды қалыптастыру және дамыту;-алғашқы тілдік құбылыстарды танымдық нысан ретінде меңгерту, оларды талдау, салыстыру, топтау және ажырату дағдыларын қалыптастыру;- оқушының өзіндік іс-әрекеті арқылы оның белсенді креативтік сыни ойлауын жетілдіру;Күтілетін нәтиже:3-сынып оқушылары:-жоспар бойынша әңгімелеу;-Үлгі бойынша сызба құрастыру;-Сөздерді каллиграфиялық талапқа сай жазу;- сөз құрамына талдау;- мәтінге ат қою және ондағы негізгі ойды табу;- мәтінге жоспар құру;-жалаң және жайылма сөйлемдер құрастыру;- сөйлемнен тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді табу;- түрлі жанрда шығарма құрау (әңгіме, хат, хабарландыру);
Курстың құрылымы және мазмұны:
«Қызықты грамматика» таңдау курсы қазақ тілінен алған білімді бекітіп, тиянақтай түседі. Тапсырмаларды жеке, жұпта, топта орындау арқылы оқушы өз ана тілін қаншалықты білетінін байқайды. Білмегенін білуге тырысады. Ойлану, армандау, қиялдау, құрастыру, іздену, сұрау арқылы өзгені тыңдай білуге, өзгенің пікіріне құрметпен қарауға, мәдениетті сөйлей білуге, адамның жан дүниесін сезінуге дағдыланады.Дыбыс пен әріп- 3 сағат-Э, е,ф, в, ц, т, ш,щ дыбыстарының ерекшеліктерін меңгерту. Бұл дыбыстарды дұрыс айтып, сауатты жазуға дағдыландыру-1сағат-в, ф дыбыстары мен әріптерінің ерекшеліктерін салыстыру-1 сағат-т, щ ,х,һ дыбыстары мен әріптерінің ерекшеліктерін салыстыру 1-сағатМәтін- 3 сағат-Мәтін туралы берілген ұғымды қайталау. Мәтін құрастырудың сызбасы- 1-сағат-Мәтінді логикалық аяқталған бөліктерге бөлу. Жоспар құру. Әр алуан мәтін түрлерін құрастыру -1-сағат-Мәтінді ықшамдау және жалпылау арқылы қысқарту. Терме баяндау-1-сағатСөз құрамы.- 4 сағат-түбір және туынды сөз-1-сағат-туынды сөз жасайтын жұрнақтар -1-сағат-Туынды сөз бен түбір сөзді салыстыру -1-сағат-түбірлес сөздер; қосымшалардың емлесі: қосымшалардың сөздің соңғы буынымен үндесіп жалғануы, қосымша жалғанғанда кейбір сөздердің соңғы дыбысының өзгеруі немесе түсіп қалуы туралы түсінік (кітап+ы -кітабы)-1- сағатСөз таптары - 9 сағат-сөз таптары туралы берілген ұғымды қайталау-1-сағат-Негізгі және туынды зат есім, зат есімнің тәуелденуі -2-сағат-негізгі және туынды етістік, болымды және болымсыз етісті -2-сағат -Негізгі және туынды сын есім, салыстырмалы шырай жұрнақтарымен таныстыру -2-сағат-есептік және реттік сан есімдер -2-сағатСөйлем - 10 сағат-сөйлем түрлерін әртүрлі жағдаяттарда орынды қолдана білу-3-сағат-сөйлем мүшелері, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелері-2-сағат-бастауыш пен баяндауыштың байланысы, бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша -2-сағат -жалаң және жайылма сөйлем-1 сағат-үлгі сызба, сұрақ бойынша сөйлем құрау -1сағат- қаратпа сөз , оның тыныс белгісі-1 сағатСөйлеу мәдениеті- 5 сағат--танысу, өтіну, тілек білдіруге байланысты сөздерді пайдалану -3 сағат-ауызекі және жазба тілде шақыру, құттықтау-2 сағат-Негізгі және туынды сын есім, салыстырмалы шырай жұрнақтарымен таныстыру -2-сағат-есептік және реттік сан есімдер -2-сағатСөйлем - 10 сағатОқу тақырыптық жоспар 4 – сынып
Қысқаша аннотация«Қызықты грамматика» таңдау курсы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі ұсынған ,«Алматыкітап» баспасынан шыққан, авторы 3-сынып З. Муфтибекова, Қазақ тілі Қызықты грамматика жұмыс дәптері арқылы жүргізіледі.«Қызықты грамматика» таңдау курсы оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, естігенді жадында бекітуге, көре білуге, байқағыштыққа, біліміңді тиянақтап отыруға, қиялдауға, іздену арқылы зерттеу жұмысына үйретеді.Курсты оқытудың мақсаты:Тіл туралы тұтас ғылыми ұғым қалыптастыру, тіл ғылымы туралы негізгі ережелерді меңгерту; алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгерту; сауатты оқу, жазу дағдыларын жетілдіру; интеллектісі мен шығармашылық қабілеттерін, құзіреттілігін дамыту, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау; ауызша және жазбаша сөйлеудің коммуникативтік білігі мен дағдысын игерген тілдік тұлға қалыптастыру.Курсты оқытудың міндеттері:-оқушылардың өз ана тілі-қазақ тіліне деген қызығушылығын ояту, тілдің құдіретін және оның эстетикалық құндылығын сезіндіру арқылы қазақтың ұлттық мәдениетінің бір бөлігі ретінде өз тілін құрметтеу және мақтаныш ету сезімдерін қалыптастыру;- тілдік ұғымдар арқылы оқушыларды өзін тілді иеленуші тілдік тұлға ретінде сезінуге тәрбиелеу;-ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру;-тілдік материалдар негізінде қажетті тілдік білім, білік, дағдыларды қалыптастыру және дамыту;-алғашқы тілдік құбылыстарды танымдық нысан ретінде меңгерту, оларды талдау, салыстыру, топтау және ажырату дағдыларын қалыптастыру;- оқушының өзіндік іс-әрекеті арқылы оның белсенді креативтік сыни ойлауын жетілдіру;Күтілетін нәтиже:3-сынып оқушылары:-жоспар бойынша әңгімелеу;-Үлгі бойынша сызба құрастыру;-Сөздерді каллиграфиялық талапқа сай жазу;- сөз құрамына талдау;- мәтінге ат қою және ондағы негізгі ойды табу;- мәтінге жоспар құру;-жалаң және жайылма сөйлемдер құрастыру;- сөйлемнен тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді табу;- түрлі жанрда шығарма құрау (әңгіме, хат, хабарландыру);
Курстың құрылымы және мазмұны:
«Қызықты грамматика» таңдау курсы қазақ тілінен алған білімді бекітіп, тиянақтай түседі. Тапсырмаларды жеке, жұпта, топта орындау арқылы оқушы өз ана тілін қаншалықты білетінін байқайды. Білмегенін білуге тырысады. Ойлану, армандау, қиялдау, құрастыру, іздену, сұрау арқылы өзгені тыңдай білуге, өзгенің пікіріне құрметпен қарауға, мәдениетті сөйлей білуге, адамның жан дүниесін сезінуге дағдыланады.Дыбыс пен әріп- 3 сағат-Э, е,ф, в, ц, т, ш,щ дыбыстарының ерекшеліктерін меңгерту. Бұл дыбыстарды дұрыс айтып, сауатты жазуға дағдыландыру-1сағат-в, ф дыбыстары мен әріптерінің ерекшеліктерін салыстыру-1 сағат-т, щ ,х,һ дыбыстары мен әріптерінің ерекшеліктерін салыстыру 1-сағатМәтін- 3 сағат-Мәтін туралы берілген ұғымды қайталау. Мәтін құрастырудың сызбасы- 1-сағат-Мәтінді логикалық аяқталған бөліктерге бөлу. Жоспар құру. Әр алуан мәтін түрлерін құрастыру -1-сағат-Мәтінді ықшамдау және жалпылау арқылы қысқарту. Терме баяндау-1-сағатСөз құрамы.- 4 сағат-түбір және туынды сөз-1-сағат-туынды сөз жасайтын жұрнақтар -1-сағат-Туынды сөз бен түбір сөзді салыстыру -1-сағат-түбірлес сөздер; қосымшалардың емлесі: қосымшалардың сөздің соңғы буынымен үндесіп жалғануы, қосымша жалғанғанда кейбір сөздердің соңғы дыбысының өзгеруі немесе түсіп қалуы туралы түсінік (кітап+ы -кітабы)-1- сағатСөз таптары - 9 сағат-сөз таптары туралы берілген ұғымды қайталау-1-сағат-Негізгі және туынды зат есім, зат есімнің тәуелденуі -2-сағат-негізгі және туынды етістік, болымды және болымсыз етісті -2-сағат -Негізгі және туынды сын есім, салыстырмалы шырай жұрнақтарымен таныстыру -2-сағат-есептік және реттік сан есімдер -2-сағатСөйлем - 10 сағат-сөйлем түрлерін әртүрлі жағдаяттарда орынды қолдана білу-3-сағат-сөйлем мүшелері, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелері-2-сағат-бастауыш пен баяндауыштың байланысы, бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша -2-сағат -жалаң және жайылма сөйлем-1 сағат-үлгі сызба, сұрақ бойынша сөйлем құрау -1сағат- қаратпа сөз , оның тыныс белгісі-1 сағатСөйлеу мәдениеті- 5 сағат--танысу, өтіну, тілек білдіруге байланысты сөздерді пайдалану -3 сағат-ауызекі және жазба тілде шақыру, құттықтау-2 сағат-Негізгі және туынды сын есім, салыстырмалы шырай жұрнақтарымен таныстыру -2-сағат-есептік және реттік сан есімдер -2-сағатСөйлем - 10 сағатОқу тақырыптық жоспар 4 – сынып
№ | Сабақтың тақырыбы | Жұмысдәптерінің беті | Сағат саны | Өтілу мерзімі | ||
барлығы | Теория | практика | ||||
1 | Дыбыс пен әріп | 4-6 | 1 | 1 | 8.09. | |
2 | Дыбыс пен әріп | 6-9 | 1 | 1 | 15.09. | |
3 | Тасымал | 9-10 | 1 | 1 | 23.09. | |
4 | Мәтін | 10-12 | 1 | 1 | 30.09. | |
5 | Мәтін түрлері | 12-13 | 1 | 1 | 6.10. | |
6 | Іс қағаздар мәтіні | 13-18 | 1 | 1 | 14.10. | |
7 | Сөз және оның құрамы | 18-19 | 1 | 1 | 19.10. | |
8 | Түбір мен қосымша | 19-24 | 1 | 1 | 26.10. | |
9 | Тіл дамыту | 24-26 | 1 | 1 | 10.11 | |
10 | Туынды сөз | 26-29 | 1 | 1 | 17.11. | |
11 | Зат есім | 29-30 | 1 | 1 | 1.12. | |
12 | Тәуелдік жалғау | 30-32 | 1 | 1 | 9.12. | |
13 | Негізгі және туынды зат есім | 32-34 | 1 | 1 | 15.12. | |
14 | Жалпы есім мен жалқы есім | 34-37 | 1 | 1 | 22.12. | |
15 | Сан есім. Сын есім | 37-44 | 1 | 1 | 29.12. | |
16 | Етістік | 44-50 | 1 | 1 | 12.01. | |
17 | Түбірлес сөздер | 50-53 | 1 | 1 | 19.01. | |
18 | Қаратпа сөз | 53-54 | 1 | 1 | 26.01. | |
19 | Сөйлем | 54-55 | 1 | 1 | 2.02. | |
20 | Хабарлы сөйлем | 55-56 | 1 | 1 | 9.02. | |
21 | Сұраулы сөйлем | 56-57 | 1 | 1 | 16.02 | |
22 | Лепті сөйлем | 57-58 | 1 | 1 | 23.02 | |
23 | Сөйлем мүшелері | 58-59 | 1 | 1 | 30.02. | |
24 | Сөйлемнің бірыңғай мүшелері | 59 | 1 | 1 | 9.03. | |
25 | Сөйлемнің бірыңғай мүшелері | 59 | 1 | 1 | 16.03 | |
26 | Бастауыш | 60-61 | 1 | 1 | 23.03. | |
27 | Баяндауыш | 61-62 | 1 | 1 | 7.04 | |
28-29 | Жалаң,жайылма сөйлем | 62-63 | 2 | 1 | 1 | 13.04. |
30 | Сөз және оның мағынасы | 63-66 | 1 | 1 | 20.04. | |
31 | Тіл дамыту | 66-69 | 1 | 1 | 27.04. | |
32 | Сөз мағынасы | 69-72 | 1 | 1 | 4.05. | |
33 | Тіл дамыту | 72-79 | 1 | 1 | 11.05. | |
34 | Бейнежазба | 79-80 | 1 | 1 | 19.05. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)