Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативті компонент Кел,балалар ,ойлайық.
Тақырыбы:Қызықты тапсырмалар.
Мақсаты: балаларды ұлттық теңге, оның түрлері (қағазақша, ұсақ монета) туралы түсініктермен таныстыру; 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамымен таныстыру; есептеу дағдыларын жаттықтыру; геометриялық пішіндер және геометриялық денелер туралы білімдерін бекіту; алғашқы экономикалық түсініктерін қалыптастыру.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу ояту |
Балалардан қай елде тұратынымызды сұрау. Әр елдің өзінің ақшасы болатындығы, Қазақстанның да «теңге» деп аталатын өзінің ұлттық ақшасы бар екендігін айтып, басқа елдерден де мысалдар келтіру. |
|
|
Ұйымдастыру іздену |
Анасы, Айсұлу және Ілияс дүкенге баруға жиналды. Анасы балаларға ақшаның қандай болатындығын көрсетті. Ақшалар қағаз және монета түрінде болатындығын айту. Әрбір монеталардың (1 теңге,2 теңге, 5 теңге, 10 теңге, 50 теңге, 100теңге) құндылығы , берілген монетаның (1 теңгеден басқа) басқа қандай монеталардан тұратынын балалармен бірге қарастыру.
Сол жақтағы ақшаның қосындысын есептеп, оң жақтағы дөңгелектің ішіне жазу керек.
Тақта ортасынан екіге бөлінеді. Бір бөлігіне Ілиястың сатып алған заттары мен ақшалары ілінеді. Әр заттың бағасы жазылған. Ілиястың монеталары: 5,2,2,5,1,1,1,1,1 Бағалары: Доп-4; машина – 5; краска- 3; конструктор-5.
Балалар әр сатып алынған заттың астына монеталар қояды. -Оның ақшасы қалды ма? (балаларға қайтарылатын ақша туралы түсіндіру) Айсұлудың монеталары: 5,2,1,5,1,1,1,1,1 Бағалары: Қуыршақ -10; кітап- 3;сақина-2;айна-2.
-Оның қанша ақшасы қалды? - Балалардың қайсысының ақшасы көп қалды?- неше артық? Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Қолды алға созайық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары- төмен қарайық, Орнымызды табайық.
Егер қалса сол цифрды шаршының ішіне жаз.
«Әжей немерелеріне екі шапка, екі шарф және төрт қолғап сатып алды. Әжейдің неше немересі бар?» «Санжар шляпаны неге сатып алды?» (ақшаға) |
Әр сатып алынған заттың астына балалар тиісті монетаны қояды. |
|
Рефлексті түзету |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: ұлттық теңге, оның түрлерін.
Игеру: геометриялық пішіндер және геометриялық денелерді.
Меңгеру: 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қызықты тапсырмалар"
"Қызықты тапсырмалар"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативті компонент Кел,балалар ,ойлайық.
Тақырыбы:Қызықты тапсырмалар.
Мақсаты: балаларды ұлттық теңге, оның түрлері (қағазақша, ұсақ монета) туралы түсініктермен таныстыру; 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамымен таныстыру; есептеу дағдыларын жаттықтыру; геометриялық пішіндер және геометриялық денелер туралы білімдерін бекіту; алғашқы экономикалық түсініктерін қалыптастыру.
|
Қызмет кезендері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу ояту |
Балалардан қай елде тұратынымызды сұрау. Әр елдің өзінің ақшасы болатындығы, Қазақстанның да «теңге» деп аталатын өзінің ұлттық ақшасы бар екендігін айтып, басқа елдерден де мысалдар келтіру. |
|
|
Ұйымдастыру іздену |
Анасы, Айсұлу және Ілияс дүкенге баруға жиналды. Анасы балаларға ақшаның қандай болатындығын көрсетті. Ақшалар қағаз және монета түрінде болатындығын айту. Әрбір монеталардың (1 теңге,2 теңге, 5 теңге, 10 теңге, 50 теңге, 100теңге) құндылығы , берілген монетаның (1 теңгеден басқа) басқа қандай монеталардан тұратынын балалармен бірге қарастыру.
Сол жақтағы ақшаның қосындысын есептеп, оң жақтағы дөңгелектің ішіне жазу керек.
Тақта ортасынан екіге бөлінеді. Бір бөлігіне Ілиястың сатып алған заттары мен ақшалары ілінеді. Әр заттың бағасы жазылған. Ілиястың монеталары: 5,2,2,5,1,1,1,1,1 Бағалары: Доп-4; машина – 5; краска- 3; конструктор-5.
Балалар әр сатып алынған заттың астына монеталар қояды. -Оның ақшасы қалды ма? (балаларға қайтарылатын ақша туралы түсіндіру) Айсұлудың монеталары: 5,2,1,5,1,1,1,1,1 Бағалары: Қуыршақ -10; кітап- 3;сақина-2;айна-2.
-Оның қанша ақшасы қалды? - Балалардың қайсысының ақшасы көп қалды?- неше артық? Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Қолды алға созайық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары- төмен қарайық, Орнымызды табайық.
Егер қалса сол цифрды шаршының ішіне жаз.
«Әжей немерелеріне екі шапка, екі шарф және төрт қолғап сатып алды. Әжейдің неше немересі бар?» «Санжар шляпаны неге сатып алды?» (ақшаға) |
Әр сатып алынған заттың астына балалар тиісті монетаны қояды. |
|
Рефлексті түзету |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: ұлттық теңге, оның түрлерін.
Игеру: геометриялық пішіндер және геометриялық денелерді.
Меңгеру: 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамын.
шағым қалдыра аласыз













