Материалдар / "Қызықты тапсырмалар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қызықты тапсырмалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныптарына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
785
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні:13,10.2018

Вариативті компонент Кел,балалар ,ойлайық.

Тақырыбы:Қызықты тапсырмалар.

Мақсаты: балаларды ұлттық теңге, оның түрлері (қағазақша, ұсақ монета) туралы түсініктермен таныстыру; 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамымен таныстыру; есептеу дағдыларын жаттықтыру; геометриялық пішіндер және геометриялық денелер туралы білімдерін бекіту; алғашқы экономикалық түсініктерін қалыптастыру.

Қызмет

кезендері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Дәлелдеу

ояту

Балалардан қай елде тұратынымызды сұрау. Әр елдің өзінің ақшасы болатындығы, Қазақстанның да «теңге» деп аталатын өзінің ұлттық ақшасы бар екендігін айтып, басқа елдерден де мысалдар келтіру.






Ұйымдастыру

іздену

Анасы, Айсұлу және Ілияс дүкенге баруға жиналды. Анасы балаларға ақшаның қандай болатындығын көрсетті.

Ақшалар қағаз және монета түрінде болатындығын айту. Әрбір монеталардың (1 теңге,2 теңге, 5 теңге, 10 теңге, 50 теңге, 100теңге) құндылығы , берілген монетаның (1 теңгеден басқа) басқа қандай монеталардан тұратынын балалармен бірге қарастыру.

  • Қане, Ілияс және Айсұлумен біре ақша санауды үйренейік.

Сол жақтағы ақшаның қосындысын есептеп, оң жақтағы дөңгелектің ішіне жазу керек.

  • Анасы, Айсұлу және Ілияс үшеуі дүкенге келді. Анасмы азық- түлік сатып алуға кетті, ал балалар қайда баруы мүмкін?

Тақта ортасынан екіге бөлінеді. Бір бөлігіне Ілиястың сатып алған заттары мен ақшалары ілінеді. Әр заттың бағасы жазылған.

Ілиястың монеталары:

5,2,2,5,1,1,1,1,1

Бағалары:

Доп-4; машина – 5; краска- 3; конструктор-5.

  • Ілиястың сатып алған затының ең қымбаты қайсысы?

  • Ол қандай ақшаларын жұмсады?

Балалар әр сатып алынған заттың астына монеталар қояды.

-Оның ақшасы қалды ма?

(балаларға қайтарылатын ақша туралы түсіндіру)

Айсұлудың монеталары:

5,2,1,5,1,1,1,1,1

Бағалары:

Қуыршақ -10; кітап- 3;сақина-2;айна-2.

  • Айсұлудың сатып алған затының ең қымбаты қайсысы?

  • Ол қандай ақшаларын жұмсады?

-Оның қанша ақшасы қалды?

- Балалардың қайсысының ақшасы көп қалды?- неше артық?

Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық,

Қолды алға созайық.

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым.

Жоғары- төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

  • Сендердің де дүкеннен заттар сатып алғыларын келе ме? Сендерде ақша бар. Оған не сатып алуға болатының ойланыңдар. Таңдап болсаңдар, сатып алған заттарынды қажетті монетамен сызық арқылы қосыңдар.

  • Кім бір зат сатып алды? Ол неше тұрады?

  • Кім екі зат сатып алды?

  • Сенде ақша қалды ма?

Егер қалса сол цифрды шаршының ішіне жаз.

  • Сенің сатып алған затын қандай геометриялық денеге немесе пішінге ұқсайды?

  • Аталғандардың арасында жоқ геометриялық денелер мен пішіндерді ата.

  • Әзіл есептер.

«Әжей немерелеріне екі шапка, екі шарф және төрт қолғап сатып алды. Әжейдің неше немересі бар?»

«Санжар шляпаны неге сатып алды?» (ақшаға)








































Әр сатып алынған заттың астына балалар тиісті монетаны қояды.


Рефлексті

түзету

  • Бүгінгі сабақта Айсұлу және Ілияспен бірге не істедік?

  • Жаңадан не білдік?





Күтілетін нәтиже:

Білу: ұлттық теңге, оның түрлерін.

Игеру: геометриялық пішіндер және геометриялық денелерді.

Меңгеру: 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!