"Қызықты тапсырмалар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қызықты тапсырмалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныптарына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні:13,10.2018

Вариативті компонент Кел,балалар ,ойлайық.

Тақырыбы:Қызықты тапсырмалар.

Мақсаты: балаларды ұлттық теңге, оның түрлері (қағазақша, ұсақ монета) туралы түсініктермен таныстыру; 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамымен таныстыру; есептеу дағдыларын жаттықтыру; геометриялық пішіндер және геометриялық денелер туралы білімдерін бекіту; алғашқы экономикалық түсініктерін қалыптастыру.

Қызмет

кезендері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Дәлелдеу

ояту

Балалардан қай елде тұратынымызды сұрау. Әр елдің өзінің ақшасы болатындығы, Қазақстанның да «теңге» деп аталатын өзінің ұлттық ақшасы бар екендігін айтып, басқа елдерден де мысалдар келтіру.






Ұйымдастыру

іздену

Анасы, Айсұлу және Ілияс дүкенге баруға жиналды. Анасы балаларға ақшаның қандай болатындығын көрсетті.

Ақшалар қағаз және монета түрінде болатындығын айту. Әрбір монеталардың (1 теңге,2 теңге, 5 теңге, 10 теңге, 50 теңге, 100теңге) құндылығы , берілген монетаның (1 теңгеден басқа) басқа қандай монеталардан тұратынын балалармен бірге қарастыру.

  • Қане, Ілияс және Айсұлумен біре ақша санауды үйренейік.

Сол жақтағы ақшаның қосындысын есептеп, оң жақтағы дөңгелектің ішіне жазу керек.

  • Анасы, Айсұлу және Ілияс үшеуі дүкенге келді. Анасмы азық- түлік сатып алуға кетті, ал балалар қайда баруы мүмкін?

Тақта ортасынан екіге бөлінеді. Бір бөлігіне Ілиястың сатып алған заттары мен ақшалары ілінеді. Әр заттың бағасы жазылған.

Ілиястың монеталары:

5,2,2,5,1,1,1,1,1

Бағалары:

Доп-4; машина – 5; краска- 3; конструктор-5.

  • Ілиястың сатып алған затының ең қымбаты қайсысы?

  • Ол қандай ақшаларын жұмсады?

Балалар әр сатып алынған заттың астына монеталар қояды.

-Оның ақшасы қалды ма?

(балаларға қайтарылатын ақша туралы түсіндіру)

Айсұлудың монеталары:

5,2,1,5,1,1,1,1,1

Бағалары:

Қуыршақ -10; кітап- 3;сақина-2;айна-2.

  • Айсұлудың сатып алған затының ең қымбаты қайсысы?

  • Ол қандай ақшаларын жұмсады?

-Оның қанша ақшасы қалды?

- Балалардың қайсысының ақшасы көп қалды?- неше артық?

Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық,

Қолды алға созайық.

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым.

Жоғары- төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

  • Сендердің де дүкеннен заттар сатып алғыларын келе ме? Сендерде ақша бар. Оған не сатып алуға болатының ойланыңдар. Таңдап болсаңдар, сатып алған заттарынды қажетті монетамен сызық арқылы қосыңдар.

  • Кім бір зат сатып алды? Ол неше тұрады?

  • Кім екі зат сатып алды?

  • Сенде ақша қалды ма?

Егер қалса сол цифрды шаршының ішіне жаз.

  • Сенің сатып алған затын қандай геометриялық денеге немесе пішінге ұқсайды?

  • Аталғандардың арасында жоқ геометриялық денелер мен пішіндерді ата.

  • Әзіл есептер.

«Әжей немерелеріне екі шапка, екі шарф және төрт қолғап сатып алды. Әжейдің неше немересі бар?»

«Санжар шляпаны неге сатып алды?» (ақшаға)








































Әр сатып алынған заттың астына балалар тиісті монетаны қояды.


Рефлексті

түзету

  • Бүгінгі сабақта Айсұлу және Ілияспен бірге не істедік?

  • Жаңадан не білдік?





Күтілетін нәтиже:

Білу: ұлттық теңге, оның түрлерін.

Игеру: геометриялық пішіндер және геометриялық денелерді.

Меңгеру: 5 көлеміндегі сандардың бірліктерден тұратын құрамын.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
863
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі