Рационал бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рационал бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлауды дамытудыға бағытталған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сын тұрғысынан ойлауды дамытудыға бағытталған сабақ жоспары.


Сабаққа дейін.

  1. Мотивация (қозғаушы күш):

Жоғары сынып есептерін шешу барысында өрнекті ықшамдауды, тепеөтең түрлендірулерді қатесіз орындау үшін бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту амалдарын жетік меңгеруі өте маңызды.

  1. Мақсаттары:

Оқушы білуі тиіс: 1) ортақ көбейткішті жақша сыптына шығаруды; 2) қысқаша көбейту формулаларын қолдана білуі, рационал көбейткіштерді қосу және азайтуды; 3) өрнекті тепе-тең түрлендіруді.


Сын тұрғысынан ойлауға сабақта мынандай мүмкіндіктер бар:

1)жеке ойланады, өз ойын жинақтап қорытындылап ойын нақты айтады; 2) өз білімін өзі бағалайды; 3) басқалармен салыстырады; 4) іс-әрекет жасауға ұмтылады.


  1. Алғы шаттар:

а) мазмұнды бұрыннан біліуі

б) сыни ойлау мен үйрену тәсілдерін қолдана алады.


  1. Бағалау: ойын дәлелді, ұғынықты жеткізе білуі;

Шағын топ әрекетіне қатысуы;

Тест жұмысын орындауы арқылы бағаланады;

Өзін-өзі бағалайды.


  1. Қажетті материалдар және уақытты меңгеру карточка тесттер қолданылады.

Уақытты меңгеру: тест жазу арқылы уақытты үнемдеймін, топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы жүйелі қайталауда уақытты үнемдеймін.


Сабақ кезеңдері.

  1. Қызуғышылықты ояту (12 мин.)

  2. Мағынаны ажырату (10 мин.)

  3. Ой толғаныс (20 мин.)

  4. Қортындылау (3 мин.)


Алгебра пәні. 7 сынып

Тақырыбы: Бөлшектерді қосу және азайту

Мақсаты: 1) Рационал өрнек; рационал бөлшектердің негізгі қасиеті, ММЖ және оларды қысқарту, бөлімдері бірдей рационал бөлшектерді және бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайтуды еске түсіріп қайталайды, жүйелейді.

2) Топта жұмыс жасау дағдысын, нақты сөйлеу дағдысын дамытады. Қыйындығы жоғары есептерді шешуде білімін қолдану дағдысын дамытады.

3) Сапалы білім алуға, жауапкершілікке баулыймын.


Өту барысы.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Құзіреттік (пәндік, тұлға)

Б. Блум таксономиясының түрі

Қызығушылықты оятамын

  • Ұйымдастырамын

  • Сәйкестендіру тестісін орындауды ұсынамын

  • Сабақ тақырыбын хабарлап әр оқушыға бүгінгі сабаққа алдына мақсат қоюды ұсынамын

  • Бір геометриялық формуланы таңдап (топ жұмысының мақсатын көрсету үшін) өз мақсатыңды топ мақсатымен ұштастыруға тапсырма беремін

  • Сабаққа әзірленеді

  • Жеке орындап, топта ой бөлісіпшешім қабылдайды.

  • Жеке мақсат қояды.

  • Топпен талдайды, орындайды, ойларын сыныпта ортаға салады.

Өзін-өзі басқару.

Пән негізін білуі.

Қарапайым мәселені математикалық аудара алу

Есте сақтау (Т.Д.)

Түсіну

Мағынасын үйкестіріп идеяны таныс жүйеге аудару

Мағынаны ажыратады

  • Кластер құруды тапсырамын

  • Әр топтан оқушылар ережелерді айтады. Сұраймын

  • Жеке құрады, өз топтарына ой бөліседі, еске түсіреді

  • Ережелерді қайталап отырады

Әр түрлі формада ақпаратты іріктеу

Пән негізін білуі.

Түсіну

(О.Д.)

Түсіну

(О.Д.)

Ой толғаныс

  • Әр ұғымды қолдануда көрсетуді тапсырамын

  • Бағалау: «Мақсатың орындалды ма?»

  • Жеке, мысал ойлап жазады

  • Жеке есепті шығарады тест шешеді

  • Жеке ой толғаныс (Рефлексия)

Практикалық есепті орындау біліктілігі, түсіндіре білуі

Білім, әртүрлі формадаақпараттарды іріктеу өзінің әрекетін бағалау

Талдау

(Ж.Д.)

Қолдану

(О.Д.)

Талдау

(Ж.Д.)





Сабақтан кейін.

Сабақты толықтыру;

Қандай күрделі есептерді шығаруға ынталандырады. Оларды орындау арқылы білімін жетілдіре алады.


Сабақтан кейінгі ізденіс:

Модель құру, өз жүйелерін басқа мысалдар арқылы көрсету, эссе.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2017
391
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі