Материалдар / Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру оқушылардың алған білімін пысықтауға көмектеседі
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Алгебра

Қысқа мерзімді жоспар №3-сабак

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция


Педагогтің аты-жөні:

Мадарбекова А.А.

Күні:

16.11.22ж

Сыныбы: 11ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.1.3 - рационал көрсеткішті дәреже анықтамасын және қасиеттерін білу;

11.2.1.4 – алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- рационал көрсеткішті дәреже анықтамасын және қасиеттерін біледі;

алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолданады;



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтың іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

Амандасу.Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру


Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында жеке тапсырма алынады, тез тексеріліп, оқушыларға керібайланыс беріледі.

АShape4 Shape3 Shape2 Shape1 рифметикалық квадрат түбір анықтамасы.

  • ,

  • ,

  • ,

Өткенді қайталау. Миға шабуыл

Сұрақтар:

1. Жазба нені білдіреді ап

2. а дегеніміз не?

3. п дегеніміз не?

4. а-п =?

5. Бүтін санмен берілген дәреженің қасиеттерін дәптерге жазып көрсетіңіз.

6. Қандай сандар натурал, бүтін санға, рационалға жатады? Эйлер шеңберлерінің көмегімен оларды сызыңыз.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы





















Мұғалім рационал көрсеткішті дәреже ұғымын таныстырады, және қарапайым есептер береді. Оқушылар жұптарда жұмыс жасайды, және тақтада есептер талқыланады.

Анықтама. және рационал саны берілсін. Мұнда бүтін сан, ал n-натурал сан. Онда

1-мысал. 1) рационал көрсеткішті n-ші дәржелі түбір арқылы өрнектейік.

2-мысал. Қайсы өрнектердің мағынасы бар?

3-мысал.Салыстырыңыздар:

4-мысал. Өрнектерді ықшамдаңдар:




Рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін мұғалім көмегімен оқушылар дәлелдейді.

Егер болса, онда кез келген p және q рационал

сандары үшін

теңдіктері орындалады.


Жұптарға бөлу. Оқушыларға кезкелген бір карточка алуға ұсынылады. Сәйкестендіру арқылы оқушылар жұптарға бөлінеді.




І. Формативті бағалау жүргізуге өзіндік жұмыс


  1. Санды өрнектің мәнін табыңыздар:

  1. Өрнекті ықшамдаңыздар:




ІІ. Рационал дәрежесі бар өрнектерді ықшамдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі есептерді топтарда қарастырады.



Егер болса, онда =a және

= болатындығы түсіндіріледі


1-мысалды талдап көрейік: бесінші дәреженің түбірі түрінде рационалды индикаторы бар дәреже жазыңыз:

1) 2)3,7-0,7 3)

Шешуі1)

2) 3,7-0,7=

3)

Жеке жұмыс

Әр оқушы жеке отырып қосымша 2 тапсырмасын орындайды.

Егер тапсырманы орындауда қиындықтар туындап жатса, қасындағы сыныптастарынан көмек сұрауына болады.


Бағалау

Дайын жауаптары бойынша оқушылар даптерлерімен ауысып бірін – бірі тексереді.



Оқушылар сол жұптарында келесі есептерді шығарады. Ал мұғалім әр топтың іс-қыймылын бақылайды.


Өрнекті ықшамдаңыздар:


a)

b)

c)

d)

e)


а)

b)

c)

d)


Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 11-сынып.

https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1440-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051





Shape5

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:



Рефлексия.

  • Мен есімесақтадым…

  • Мен білдім…

  • Мен үйрендім…

Әріқарайменіңбілгімкелетінім…

Сабақта белсенді болған оқушыларды бағалау

Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!