Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру.
Амандасу.Оқушылардың
зейіндерін сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты еске түсіру
мақсатында жеке тапсырма алынады, тез тексеріліп, оқушыларға
керібайланыс беріледі.
А рифметикалық квадрат
түбір анықтамасы.
|
Өткенді қайталау. Миға
шабуыл
Сұрақтар:
1. Жазба нені
білдіреді ап
2.
а дегеніміз
не?
3.
п дегеніміз
не?
4.
а-п =?
5. Бүтін санмен берілген
дәреженің қасиеттерін дәптерге жазып
көрсетіңіз.
6.
Қандай сандар натурал, бүтін санға, рационалға жатады? Эйлер
шеңберлерінің көмегімен оларды сызыңыз.
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
Мұғалім рационал көрсеткішті
дәреже ұғымын таныстырады, және қарапайым есептер береді. Оқушылар
жұптарда жұмыс жасайды, және тақтада есептер
талқыланады.
Анықтама. және рационал саны
берілсін. Мұнда бүтін сан, ал
n-натурал сан.
Онда
1-мысал.
1) рационал көрсеткішті
n-ші дәржелі түбір арқылы өрнектейік.
2-мысал. Қайсы өрнектердің
мағынасы бар?
3-мысал.Салыстырыңыздар:
4-мысал. Өрнектерді
ықшамдаңдар:
Рационал көрсеткішті дәреженің
қасиеттерін мұғалім көмегімен оқушылар
дәлелдейді.
Егер
болса, онда кез
келген p және q рационал
сандары
үшін
теңдіктері
орындалады.
Жұптарға бөлу. Оқушыларға
кезкелген бір карточка алуға ұсынылады. Сәйкестендіру арқылы
оқушылар жұптарға бөлінеді.
І. Формативті бағалау
жүргізуге өзіндік жұмыс
-
Санды өрнектің мәнін
табыңыздар:
-
Өрнекті
ықшамдаңыздар:
ІІ. Рационал дәрежесі бар
өрнектерді ықшамдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі
есептерді топтарда қарастырады.
|
Егер болса,
онда =a
және
= болатындығы
түсіндіріледі
1-мысалды талдап көрейік:
бесінші дәреженің түбірі түрінде рационалды индикаторы бар дәреже
жазыңыз:
1) 2)3,7-0,7 3)
Шешуі1)
2)
3,7-0,7=
3)
Жеке
жұмыс
Әр оқушы жеке отырып
қосымша 2 тапсырмасын
орындайды.
Егер тапсырманы орындауда
қиындықтар туындап жатса, қасындағы сыныптастарынан көмек сұрауына
болады.
Бағалау
Дайын жауаптары бойынша
оқушылар даптерлерімен ауысып бірін – бірі
тексереді.
Оқушылар сол жұптарында келесі
есептерді шығарады. Ал мұғалім әр топтың іс-қыймылын
бақылайды.
Өрнекті
ықшамдаңыздар:
a)
b)
c)
d)
e)
а)
b)
c)
d)
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1440-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051
|
Сабақтың соңы
|
Үйге
тапсырма:
|
Рефлексия.
-
Мен
есімесақтадым…
-
Мен білдім…
-
Мен үйрендім…
Әріқарайменіңбілгімкелетінім…
Сабақта белсенді болған
оқушыларды бағалау
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін
ауызша критерий бойынша бағалайды.
-
Кейбір
оқушыларға мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
|