Сабақтың
тақырыбы: Рационал сандарды
азайту.
Білімдік
мақсаты: Оқушылардың рационал сандарды
азайтуға есептер шығару, есептер шығара отырып білімдерін пысықтау,
тиянақтау.
Дамытушылық
мақсаты: Оқушылардың іскерліктерін,
өз бетімен еңбектену , білімдерін
дамыту.
Тәрбиелік
мақсаты: Оқушыларды шыдамдылыққа,
ұйымшылдыққа, сыйластыққа
тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: Қайталау, білімдерін
пысықтау.
Сабақ
әдісі: Практикалық,ойын
сабақ
Сабақтың
көрнекілігі: кесте суреттетері, маркер,
плакат.
Сабақтың
барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Үй тапсырмасын тексеру (
семантикалық карта арқылы есептер шығара отырып топ аттарын
анықтайды)
3. Кесте толтыру (есептер
шығару)
4. «Кім жылдам»
ойыны
5. Сергіту сәті ( Жұмбақ
жасырылып, шешуін сурет арқылы
бейнелеу)
6.«Кім жалауға бұрын жетеді?»
ойыны.
Мақсаты: тапсырманы төменнен
жоғары қарай орындау.
7.
Қорытынды
8. Үйге
тапсырма
9.
Бағалау.
1.1.Ұйымдастыру
кезеңі.
-
1.2 Үй тапсырмасын тексеру (
семантикалық карта арқылы есептер шығара отырып топ аттарын
анықтайды)
Семантикалық карта
№1
-
Жауабы
тапсырмалар
|
8
|
2
|
6
|
9
|
3
|
-8+у=
-6
|
г
|
б
|
а
|
е
|
Н
|
а+4,3=12,3
|
і
|
о
|
ж
|
п
|
Т
|
-1,9-х=-10,9
|
с
|
ш
|
м
|
л
|
Ю
|
в+(-2)=1
|
р
|
ы
|
у
|
щ
|
І
|
6,5-х=0,5
|
ч
|
ф
|
м
|
э
|
қ
|
(БІЛІМ)
Семантикалық карта
№2
-
Жауабы
Тапсырмалар
|
3
|
4
|
7
|
8
|
6
|
2,8-а=-1.2
|
г
|
ш
|
у
|
е
|
Н
|
х+(-5)=2
|
і
|
о
|
ы
|
л
|
Т
|
в-7=
-1
|
ю
|
ә
|
м
|
л
|
Р
|
-6.5-у=-9.5
|
а
|
в
|
у
|
щ
|
Д
|
2,5+х=10,5
|
з
|
ф
|
м
|
қ
|
И
|
(Шырақ)
1.3.Кесте толтыру (есептер
шығару)
«Білім»
тобы
-
а
|
-20
|
-36
|
9
|
8
|
-7,5
|
-46
|
в
|
-16
|
-17
|
-16
|
9,2
|
-2,1
|
-25
|
а-в
|
-4
|
-19
|
24
|
1,2
|
-5,4
|
-21
|
«Шырақ»
тобы
-
а
|
|
-8,9
|
-6
|
4,5
|
|
-8
|
в
|
4
|
-3,7
|
-8,1
|
-6
|
3
|
-9,5
|
а-в
|
|
-5,2
|
2,1
|
10,5
|
|
1,5
|
1.4. «Кім жылдам »
ойыны
Мақсаты: Кестеде берілген
тапсырманы қай топ бірінші орындаса сол топ жеңіске жетеді. (Белгі
тұрған жерге тапсырманың жауабы
жазылады)
«Білім»
тобы
-
-
-
-
-
|
-1,3
|
-6,7
|
-
|
-
|
-5,7
|
-4,4
|
|
|
|
-5
|
|
1,7
|
|
|
-
|
|
|
0
|
|
-5
|
|
|
|
-
|
«Шырақ»
тобы
-
-
-
-
-
|
-10
|
-20
|
-2,3
|
-1,8
|
-2
|
8
|
|
|
|
-14
|
|
6
|
|
|
-8,5
|
|
|
-6,2
|
|
-3,2
|
|
|
|
-1,4
|
1.5. «Сергіту сәті» ( топты
шығартып, суретті бейнелету яғни жұмбақтың шешуін сурет арқылы
бейнелеу)
1-топ.
Тамам сөзді сөйлейді сөйле
десе
Етінен ет кесемін
сөйлемесе
Айт демес, айтпайтұғын жауабы
жоқ
Сүйгенімді сөйлеттім әлденемен
(Қарындаш)
2-топ.
Нарселерді
санағанда
Керек ол бізге
ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай
сан
Жан-жағыңа карамай (Натурал
сан)
1-топ.
Бүтін сан, бөлшек
сан
Барлығыда бар
онда
Бұл қандай сан
айтыңдаршы
Оң,теріс сан бәрі сонда
(Рационал сан)
2-топ
.
Алма ағашта бес
алма
Қандай тәтті жесе
алма
Бесеуінде жеп
койсам
Қалады онда неше алма
(0)
1.6. «Кім жалауға бұрын жетеді
?» ойыны. Мақсаты: Тапсырманы төменнен жоғары карай орындап, оны
төмендегі жауаптардан табады. Қай топ тез және қатесіз есептесе сол
топ жеңіске жетеді.
1.7.
Қорытынды.(Сабақты қорытындылай отырып
теориялық диктант тапсырамын) Тұжырым дұрыс болса 1 санын, дұрыс
болмаса 0 санын жазыңдар.
Теориялық
диктант.
-
Модуль – бұл санақ басынан
берілген нүктеге дейінгі қашықтық.
-
Бір-бірімен тек қана таңбалары
арқылы ажыратылатын сандар қарама-қарсы сандар деп
аталады.
-
Екі теріс сандарды қосу үшін,
олардың модульдерін қосу керек.
-
Теріс сандардың қосындысы
теріс санға тең.
-
Егер азайғыш азайтқыштан артық
болса, онда айырма теріс болады.
-
Қарама-қарсы санның қосындысы
нөлге тең.
1.8.Үйге тапсырма.
№514-есеп
1.9..Бағалау.