Бекітемін:....................
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды бөлу
Бекітемін:....................
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп: М.Төлегнов атындағы ЖББОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 18.11.2020 ж |
Мұғалімніңаты-жөні: Мағжан Е |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 Пәні: математика |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Рационалсандардыбөлу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.16 рационалсандардыбөлуді орындау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Оқушы:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бір-бірін сыйлауға, тындауға, өзара мәдениеттілікке, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар жай бөлшек, бүтін сан, рационал сан ұғымдарын біледі; рационал сандарды қосу мен азайту амалдарын орындай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру. Психалогиялық ахуал қозғалыстағы сурет Оқушылар екі шеңбер болып тұрып бір-бірінің арқасына парақ қойып қозғалыста сурет салады. Өткен сабақты қайталау «Кластер» әдісі интерактивті тақтадан қоржыннан сұрақтар көрсетіледі. Оқушылар қоржыннан сан таңдап сұрақтарға жауап береді. |
Интерактивтік тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Үйдің іргетасын қалау: Формасы: жеке Әдісі: ізденушілік Оқулықпен жұмыс істеу— Оқушылар статистикалық материалдарды, кесте, сызба-нұсқаларды талдау арқылы оқулықтағы білімдерін кеңейтіп, негізгі білімдерін жүйелейді. Дұрыс теңдік
орындалатындай
2.Үйдің қабырғасын қалау : ««Конверттегі хат» әдісі. (ЖЖ )
Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: Саралау тапсырмалары А-деңгей тапсырмасы,В- деңгей тапсырмасы, С-деңгей тапсырмасы, №1 Есептеңдер
№2 Теңдеуді шеш:
3.Үйдің шатырын тұрғызу
Формасы: жеке Әдісі: ізденушілік
Мирас бір сан ойлап оны -8-ге көбейтіп, нәтижесіне 64 санын қосқанда қосындысы -40-санына тең болды.Мирас қандай сан ойлады?
x:(-8)+64
-8х -8х=-104 x=13 «Аң аулау» әдісі Тақтада аңдардың суреті ілініп тұрады сол суретерді артында рационал сандарға амалдар қолдануға тапсырмалар жасырылып тұрады. Тапсырманы дұрыс орындай алса аңды атып алған болып есептеледі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сергіту сәті «Жапондық» есім әдісі Интерактивті тақтадан жапон алфавиті көрсетіледі. Оқушылар алфавитке қарап сол бойынша өзінің есімін жапонша айтады.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқулықпен жұмыс № 526. Өзен суының деңгейі 3 күнде -45 см-ге өзгерді. Өзен суының деңгейі орта есеппен 1 күнде неше сантиметрге өзгерді?
Шешуі: Өзен суының деңгейі орта есеппен 1 күнде 15 см-ге төмен түсті.
«Дидактикалық ойын» Шарты: кестеден математикалық термин сөздер шығару
ҚАТЫНАС,ШЕҢБЕР,СФЕРА,САН,БӨЛУ,БӨЛШЕК,ЕСЕЛІК,ШАР,МОДУЛЬ, ЖИЫН. № 533 Асхат ойлаған санын -7-ге көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосындысы -11,6-ға тең болды. Асхат қандай сан ойлады? х:(-7)+15,7=-11,6 -7х=-11,6-15,7 -7х=-27,3 х=3,9 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру, түсіндіру. Оқушылар білімін бағалау. Сабақ бойынша әрбір оқушы рефлексия жасайды. Рефлексияны ауызша/жазбаша жүргізуге болады. Үй тапсырмасы № 531 154-беңт Рефлексия Менің көңіл-күйім ... . Үй жұмысы менің ойымша … . Маған қиын болды… |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы. АКТ-менбайланыстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Сабақта әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар беру арқылы саралау қарастырылған. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған. |
Әрбір оқушы өзін өзі бағалайды және бір-бірін жұпта бағалайды. |
Сабақта сергіту сәті көз жаттығуы қарастырылған. Сабақта сыныпта қозғалып жүруге арналған белсенді іс-әрекет түрлері қарастырылған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















