Рационал сандарды бөлу 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рационал сандарды бөлу 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарды бөлу 6-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін:


(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Рационал сандарға амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:07.11

12.11.2024

Сынып:6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Рационал сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты

- Оқушыларға рационал сандарды бөлудің ережелерін түсіндіру және қолдануды үйрету.

-Есептер арқылы бөлудің нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыру.

-Логикалық ойлау қабілетін дамыту.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):

  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын талқылау.




Оқушылар мұғалімді тыңдап, сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды.


Презентация, тақта, жұмыс дәптері, есептер жазылған карточкалар.

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты түсіндіру (10 минут):

  • Мұғалім рационал сандарды бөлу ережесін түсіндіреді:

    • Рационал сандарды бөлу кезінде екінші санның кері санын көбейту арқылы бөлінеді.

    • Теріс санды теріс санға бөлгенде нәтиже оң болады, ал оң санды теріс санға бөлгенде нәтиже теріс болады




Мұғалімді тыңдап, жаңа материалды дәптерге жазып алады. Түсінбеген жерлерін сұрап, мысалдарды өз бетімен шығарады.














Топ ішінде бірлесе отырып, есептерді шығарады, нәтижелерді талқылайды, бір-біріне түсіндіреді және тақтада қорғайды.











Жеке тапсырмаларды орындайды, есептерді шығарады және өзіндік тексеру жасайды.















.

Оқушылардың есептерді шығару барысындағы белсенділігі мен жауаптарын бағалау.

Өзара бағалау: оқушылар жұпта бір-бірінің жұмысын тексереді.

Презентация, тақта, жұмыс дәптері, есептер жазылған карточкалар.

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия (5 минут):

Мұғалім оқушылардан тақырып бойынша ауызша сұрақтар қояды.

Ережелерді қайталап, негізгі ойларды бекітеді:

«Екі теріс санды бөлгенде неге оң нәтиже шығады?»

«Теріс санды оң санға бөлгенде қандай нәтиже шығады?»

Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін қорытады:

  • «Мен бүгін ... үйрендім» және «Маған ... қиын болды» деген сөйлемдерді толтырады.


«Мен бүгін ... үйрендім» және «Маған ... қиын болды» деген сөйлемдерді толтырады, сабақтан алған әсерін бөліседі.


Презентация, тақта, жұмыс дәптері, есептер жазылған карточкалар.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2024
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі