2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Рационал сандарды көбейту

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман папкасына
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Мектеп: №5 мектеп-лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Мадияров Б.Ж

Сынып: 6 б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Теріс рационал сандарды қосу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.13

таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;

Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін білу;

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығару


Бағалау критерийлері

Оқушылар

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі;

  • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығарады.

Тілдік

мақсаттар

Оқушылар:

  • рационал сандарға қосу және азайту амалдарын орындауда түсінік береді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • рационал сандар; координаталық түзу; бірлік кесінді; санақ басы;

оң бағыт; теріс бағыт.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • таңбасы бірдей сандарды қосу үшін … керек;

  • таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін ... керек.

Құндылықты

дарыту

  • еңбек және шығармашылық

берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдау;

  • өмір бойы білім алу

таңбалары әр түрлі рационал сандардың қосындысын табуды үйрену арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне білу.

Пәнаралық

байланыстар

Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу амалдарын қолдану күнделікті өмірде есептеулер жүргізу үшін маңызды және физикада, химияда, биологияда, географияда пәндерінде сандық есептеулер жүргізуге көмектеседі.

Бастапқы білім

Рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді және координаттық түзу көмегімен қосуды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 мин





3-6 мин

  1. Амандасу. Сыныпты түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың сабақ тақырыптары мен мақсаттарын тұжырымдау және жазу.

Сабақ тақырыбы: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.

Сабақтың мақсаты: Оқушылар таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосуды үйренеді, координаталық түзуде нүктелердің координатасын табады.

Бағалау критерийін оқушылармен бірге құрастыру

Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жұп болып жұмыс жасап, бір-бірінің есебін тексереді. Өзара бағалау.

Жедел сұрақ.

Оң сан деген не? Теріс сан деп

Қандай санды айтамыз?

Оң сандар мен теріс сандар координаталық түзуде қалай кескінделеді?

Оң сандар мен теріс сандарды қалай салыстырамыз?

Оқушылардың өздері жауабын ұсынады.

Барлық оң сандарды, барлық теріс сандарды жаз:

- 6; 8,1; - 10,5; 37; -88,89; -0,097; 674; 45,8; -0,42

Өсу ретімен орналастыр

Оқушы тапсырманы жеке орындайды Тапсырманы орындап болған соң слайдтағы дайын жауабымен бір – бірін тексереді.








Сабақтың ортасы



7-11 мин



















12-15 мин










16-18 мин







19-21 мин






















22-23 мин












24-37 мин



Жаңа сабақты түсіну

Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту

Сыныппен жұмыс:

Таңбалары әр түрлі теріс сандарды қосу

Есеп. Таңертең ауаның температурасы -3С болды, ал түсте +4С-қа өзгерді (4С – қа жоғарылады). Түсте ауа температурасы неше градус болды?

Ойлан…

Таңбалары әр түрлі, екі санды қосу үшін:

1) Үлкен модульден кіші модульді азайту керек;

2) Шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.

Мысалы: 1) 9+(-5)=9-5=4 2) (-10)+7=-3

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0 – ге тең.

а+(-а)=0. Мысалы: (-14,9)+(+14,9)=0

Оқушылардың өздері шығаруға мүмкіндік беру. Жауабын негіздеуді сұраған жөн. Слайдтағы дайын жауабымен тексереді.

Жаңа сабақты меңгеру.

Жұптық жұмыс:

Тапсырма 1.

Қосуды орындаңыз (ауызша):

  1. 18+(-9)

  2. (-21)+14

  3. (-31)+53

  4. 32+(-21)

  5. 45+(-45)

  6. 0+(-31)

  7. (-17)+20

  8. (-70)+10

  9. (-25)+30

Тапсырма 2

Есептеңіз:

  1. (-1,3)+2,5

  2. (-4,6)+1,9

  3. 5,1+(-10)

  4. 5,8+(-8)

  5. 4,5+(-2,8)

  6. 2,1+(-5)

Тапсырма 3

Есептеңіз:

Тапсырма 4.

Координаталық түзуде А(5) және В(-4) нүктелерін белгілеңдер:

  1. С нүктесі А нүктесінен солға қарай (теріс бағытта) 8 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. С нүктесінің координатасын табыңдар.

  2. D нүктесі В нүктесінен оңға қарай (оң бағытта) 6 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. D нүктесінің координатасын табыңдар.

Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.

Жаңа сабақты бекіту.

Өзіндік жұмыс:

1 тапсырма. Кестені толтырыңдар

a

0,35

96

-81,7

-46,8

b

-0,35

-18

6

51

a+b







2 тапсырма. Қосуды орындаңдар

  1. -3+(-5)+(-7)+2

  2. 17+(-2)+(-9)+5+(-7)+9

  3. -8,3+5,6

  4. -9,7+14,3

  5. -9+0,9

  6. 14+(-15,91)


Презентациядағы дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор боынша өзін бағалайды.



Қосымша 1.



Матема-тика 6 класс, Т.Алдамұратова., Алматы, «Атамұра» 2012.









Қосымша 2.







































Қосымша 3.



















Қосымша 4.





Сабақтың соңы

37-40 мин

Сабақты қорытындылау:

Рефлексия

  1. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

  2. Неліктен?

  3. Жұмыста нені ескермедіңіздер?

  4. Неліктен?

  5. Нәтижені қалай жақсартуға болады?

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

1. Нені үйрендім?

2. Нені білгім келеді?

3. Нені түсінбедім?


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар

Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды.

Жұптық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді. Ашық сұрақтар беріледі, себебі білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада түсі

17 Қараша 2020
425
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі