Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    Мектеп: №5 мектеп-лицей

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мадияров Б.Ж

    Сынып: 6 б

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Теріс рационал сандарды қосу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.13

    таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;

    Сабақ

    мақсаттары

    Оқушылар:

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін білу;

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығару


    Бағалау критерийлері

    Оқушылар

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі;

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығарады.

    Тілдік

    мақсаттар

    Оқушылар:

    • рационал сандарға қосу және азайту амалдарын орындауда түсінік береді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • рационал сандар; координаталық түзу; бірлік кесінді; санақ басы;

    оң бағыт; теріс бағыт.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • таңбасы бірдей сандарды қосу үшін … керек;

    • таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін ... керек.

    Құндылықты

    дарыту

    • еңбек және шығармашылық

    берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдау;

    • өмір бойы білім алу

    таңбалары әр түрлі рационал сандардың қосындысын табуды үйрену арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне білу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу амалдарын қолдану күнделікті өмірде есептеулер жүргізу үшін маңызды және физикада, химияда, биологияда, географияда пәндерінде сандық есептеулер жүргізуге көмектеседі.

    Бастапқы білім

    Рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді және координаттық түзу көмегімен қосуды біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-2 мин





    3-6 мин

    1. Амандасу. Сыныпты түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Сабақтың сабақ тақырыптары мен мақсаттарын тұжырымдау және жазу.

    Сабақ тақырыбы: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.

    Сабақтың мақсаты: Оқушылар таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосуды үйренеді, координаталық түзуде нүктелердің координатасын табады.

    Бағалау критерийін оқушылармен бірге құрастыру

    Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жұп болып жұмыс жасап, бір-бірінің есебін тексереді. Өзара бағалау.

    Жедел сұрақ.

    • Оң сан деген не? Теріс сан деп

    • Қандай санды айтамыз?

    • Оң сандар мен теріс сандар координаталық түзуде қалай кескінделеді?

    • Оң сандар мен теріс сандарды қалай салыстырамыз?

    Оқушылардың өздері жауабын ұсынады.

    • Барлық оң сандарды, барлық теріс сандарды жаз:

    • - 6; 8,1; - 10,5; 37; -88,89; -0,097; 674; 45,8; -0,42

    • Өсу ретімен орналастыр

    Оқушы тапсырманы жеке орындайды Тапсырманы орындап болған соң слайдтағы дайын жауабымен бір – бірін тексереді.








    Сабақтың ортасы



    7-11 мин



















    12-15 мин










    16-18 мин







    19-21 мин






















    22-23 мин












    24-37 мин



    Жаңа сабақты түсіну

    Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту

    Сыныппен жұмыс:

    Таңбалары әр түрлі теріс сандарды қосу

    Есеп. Таңертең ауаның температурасы -3С болды, ал түсте +4С-қа өзгерді (4С – қа жоғарылады). Түсте ауа температурасы неше градус болды?

    Ойлан…

    Таңбалары әр түрлі, екі санды қосу үшін:

    1) Үлкен модульден кіші модульді азайту керек;

    2) Шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.

    Мысалы: 1) 9+(-5)=9-5=4 2) (-10)+7=-3

    Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0 – ге тең.

    а+(-а)=0. Мысалы: (-14,9)+(+14,9)=0

    Оқушылардың өздері шығаруға мүмкіндік беру. Жауабын негіздеуді сұраған жөн. Слайдтағы дайын жауабымен тексереді.

    Жаңа сабақты меңгеру.

    Жұптық жұмыс:

    Тапсырма 1.

    Қосуды орындаңыз (ауызша):

    1. 18+(-9)

    2. (-21)+14

    3. (-31)+53

    4. 32+(-21)

    5. 45+(-45)

    6. 0+(-31)

    7. (-17)+20

    8. (-70)+10

    9. (-25)+30

    Тапсырма 2

    Есептеңіз:

    1. (-1,3)+2,5

    2. (-4,6)+1,9

    3. 5,1+(-10)

    4. 5,8+(-8)

    5. 4,5+(-2,8)

    6. 2,1+(-5)

    Тапсырма 3

    Есептеңіз:

    Тапсырма 4.

    Координаталық түзуде А(5) және В(-4) нүктелерін белгілеңдер:

    1. С нүктесі А нүктесінен солға қарай (теріс бағытта) 8 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. С нүктесінің координатасын табыңдар.

    2. D нүктесі В нүктесінен оңға қарай (оң бағытта) 6 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. D нүктесінің координатасын табыңдар.

    Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.

    Жаңа сабақты бекіту.

    Өзіндік жұмыс:

    1 тапсырма. Кестені толтырыңдар

    a

    0,35

    96

    -81,7

    -46,8

    b

    -0,35

    -18

    6

    51

    a+b







    2 тапсырма. Қосуды орындаңдар

    1. -3+(-5)+(-7)+2

    2. 17+(-2)+(-9)+5+(-7)+9

    3. -8,3+5,6

    4. -9,7+14,3

    5. -9+0,9

    6. 14+(-15,91)


    Презентациядағы дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор боынша өзін бағалайды.



    Қосымша 1.



    Матема-тика 6 класс, Т.Алдамұратова., Алматы, «Атамұра» 2012.









    Қосымша 2.







































    Қосымша 3.



















    Қосымша 4.





    Сабақтың соңы

    37-40 мин

    Сабақты қорытындылау:

    Рефлексия

    1. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

    2. Неліктен?

    3. Жұмыста нені ескермедіңіздер?

    4. Неліктен?

    5. Нәтижені қалай жақсартуға болады?

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    1. Нені үйрендім?

    2. Нені білгім келеді?

    3. Нені түсінбедім?


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар

    Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды.

    Жұптық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді. Ашық сұрақтар беріледі, себебі білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада түсі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мадияров Бағдат Жұмабайұлы
    17 Қараша 2020
    446
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Рационал сандарды көбейту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Рационал сандарды көбейту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас маман папкасына
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    Мектеп: №5 мектеп-лицей

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Мадияров Б.Ж

    Сынып: 6 б

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Теріс рационал сандарды қосу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.13

    таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;

    Сабақ

    мақсаттары

    Оқушылар:

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін білу;

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығару


    Бағалау критерийлері

    Оқушылар

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі;

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып есептер шығарады.

    Тілдік

    мақсаттар

    Оқушылар:

    • рационал сандарға қосу және азайту амалдарын орындауда түсінік береді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • рационал сандар; координаталық түзу; бірлік кесінді; санақ басы;

    оң бағыт; теріс бағыт.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • таңбасы бірдей сандарды қосу үшін … керек;

    • таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін ... керек.

    Құндылықты

    дарыту

    • еңбек және шығармашылық

    берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдау;

    • өмір бойы білім алу

    таңбалары әр түрлі рационал сандардың қосындысын табуды үйрену арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне білу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу амалдарын қолдану күнделікті өмірде есептеулер жүргізу үшін маңызды және физикада, химияда, биологияда, географияда пәндерінде сандық есептеулер жүргізуге көмектеседі.

    Бастапқы білім

    Рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді және координаттық түзу көмегімен қосуды біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-2 мин





    3-6 мин

    1. Амандасу. Сыныпты түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Сабақтың сабақ тақырыптары мен мақсаттарын тұжырымдау және жазу.

    Сабақ тақырыбы: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.

    Сабақтың мақсаты: Оқушылар таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосуды үйренеді, координаталық түзуде нүктелердің координатасын табады.

    Бағалау критерийін оқушылармен бірге құрастыру

    Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жұп болып жұмыс жасап, бір-бірінің есебін тексереді. Өзара бағалау.

    Жедел сұрақ.

    • Оң сан деген не? Теріс сан деп

    • Қандай санды айтамыз?

    • Оң сандар мен теріс сандар координаталық түзуде қалай кескінделеді?

    • Оң сандар мен теріс сандарды қалай салыстырамыз?

    Оқушылардың өздері жауабын ұсынады.

    • Барлық оң сандарды, барлық теріс сандарды жаз:

    • - 6; 8,1; - 10,5; 37; -88,89; -0,097; 674; 45,8; -0,42

    • Өсу ретімен орналастыр

    Оқушы тапсырманы жеке орындайды Тапсырманы орындап болған соң слайдтағы дайын жауабымен бір – бірін тексереді.








    Сабақтың ортасы



    7-11 мин



















    12-15 мин










    16-18 мин







    19-21 мин






















    22-23 мин












    24-37 мин



    Жаңа сабақты түсіну

    Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту

    Сыныппен жұмыс:

    Таңбалары әр түрлі теріс сандарды қосу

    Есеп. Таңертең ауаның температурасы -3С болды, ал түсте +4С-қа өзгерді (4С – қа жоғарылады). Түсте ауа температурасы неше градус болды?

    Ойлан…

    Таңбалары әр түрлі, екі санды қосу үшін:

    1) Үлкен модульден кіші модульді азайту керек;

    2) Шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.

    Мысалы: 1) 9+(-5)=9-5=4 2) (-10)+7=-3

    Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0 – ге тең.

    а+(-а)=0. Мысалы: (-14,9)+(+14,9)=0

    Оқушылардың өздері шығаруға мүмкіндік беру. Жауабын негіздеуді сұраған жөн. Слайдтағы дайын жауабымен тексереді.

    Жаңа сабақты меңгеру.

    Жұптық жұмыс:

    Тапсырма 1.

    Қосуды орындаңыз (ауызша):

    1. 18+(-9)

    2. (-21)+14

    3. (-31)+53

    4. 32+(-21)

    5. 45+(-45)

    6. 0+(-31)

    7. (-17)+20

    8. (-70)+10

    9. (-25)+30

    Тапсырма 2

    Есептеңіз:

    1. (-1,3)+2,5

    2. (-4,6)+1,9

    3. 5,1+(-10)

    4. 5,8+(-8)

    5. 4,5+(-2,8)

    6. 2,1+(-5)

    Тапсырма 3

    Есептеңіз:

    Тапсырма 4.

    Координаталық түзуде А(5) және В(-4) нүктелерін белгілеңдер:

    1. С нүктесі А нүктесінен солға қарай (теріс бағытта) 8 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. С нүктесінің координатасын табыңдар.

    2. D нүктесі В нүктесінен оңға қарай (оң бағытта) 6 бірлік кесіндіге тең қашықтықта жатыр. D нүктесінің координатасын табыңдар.

    Бірнеше оқушылардан тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап талқыланады.

    Жаңа сабақты бекіту.

    Өзіндік жұмыс:

    1 тапсырма. Кестені толтырыңдар

    a

    0,35

    96

    -81,7

    -46,8

    b

    -0,35

    -18

    6

    51

    a+b







    2 тапсырма. Қосуды орындаңдар

    1. -3+(-5)+(-7)+2

    2. 17+(-2)+(-9)+5+(-7)+9

    3. -8,3+5,6

    4. -9,7+14,3

    5. -9+0,9

    6. 14+(-15,91)


    Презентациядағы дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор боынша өзін бағалайды.



    Қосымша 1.



    Матема-тика 6 класс, Т.Алдамұратова., Алматы, «Атамұра» 2012.









    Қосымша 2.







































    Қосымша 3.



















    Қосымша 4.





    Сабақтың соңы

    37-40 мин

    Сабақты қорытындылау:

    Рефлексия

    1. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

    2. Неліктен?

    3. Жұмыста нені ескермедіңіздер?

    4. Неліктен?

    5. Нәтижені қалай жақсартуға болады?

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    1. Нені үйрендім?

    2. Нені білгім келеді?

    3. Нені түсінбедім?


    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар

    Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды.

    Жұптық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді. Ашық сұрақтар беріледі, себебі білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада түсі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    17.11.2020
    446
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мадияров Бағдат Жұмабайұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации