Материалдар / Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарға қолдананылатын амалдарды тиімді тәсілмен есептеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Ақтау кенті№29 жалпы білім беретін орта мектебі, коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Математика және физика пәні мұғалімі:Каленова Тамара Турдыбаевна

Ашық сабақ

Тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері



МатематикаСынып: 6 «А»





Пән мұғалімі: Каленова Т.Т.

















Теміртау 2017







Ашық сабақ жоспары.Пән: математикаСынып: 6 Күні: _ жыл__________Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік және үлестірімділік қасиеттердің орындалуы.Сабақтың мақсаттары:1)Білімділік: Рационал сандарды көбейтуде ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерді оқып үйренуде интерактивті тақта мүмкіншіліктерін қолданып,бағларлама материалдарының негізгі тақырыбы бойынша түсінік беру.2)Дамытушылық: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңы оқушылардың топтық жұмыс істеуін,лоғикалық ойлау қабілетін дамыту,іскерлік дағдысын қалыптастыру. математика тілінің мәдениетін дамыту;3)Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарап деңгейлік тапсырмаларын тест тапсырмаларын орындай білуге өзін және басқа оқушыларды бағалай білуге , дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.Сабақтың барысы:Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдістері: Түсіндіру ,есептер шығару.Сабақтың көрнекілігі: интераактивті тақта ,үлестірмелі тест карточкалар, Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а)сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Сынып оқушыларын топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.б)Үй тапсырмасын тексеру,№538- есептің шығарылуы.1)-63∙(7-11) =-63∙(-4) =2522)9,9∙(3-5) =9,9∙(-2) =-19,83)-2,2∙(8-3) =-2,2∙5=-114)(26-11)∙(-0,4) =15·(-0,4)=-65)(32-40) ·3,5=-8·3,5=-28Интераактивті тақтада жазылған есептің жауабы арқылы көрші отырған оқушы бірінің дәптерін бірі алып үй тапсырмасын тексеріп бағалайды.ғ) Сабақтың мақсатымен таныстыру.ІІ Өткен тақырыпты қайталау:«Миға шабуыл» Теорияны пысықтау.1)Рационал сан дегеніміз не? Ж: О саны, натурал сандар, натурал сандарға қарама-қарсы сандар, оң және теріс бөлшектер, оң және теріс ондық бөлшектер рационал сандар деп аталады,2)Ежелгі тарихқа үңілейік:VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».3)ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕРМенің досымның досы-менің досым   (+Х)∙(+Х) =)+Х) Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным  (-Х)∙(+Х)=(-Х)Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х)∙(-Х)=(-Х)Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х)∙(-Х)=(+Х)4)Швейцариялық математик Леонард Эйлер теріс сандарды көбейтуді қалай түсіндірген?Ж: х˅ӀӀ ғасырда швейцариялық атақты математик және әрі механик ғалым Леонард Эйлердің түсіндіруі бойынша теріс санды теріс санға көбейтуді (-7) ∙5=-35. Онда -7-ге -5-ті көбейтсек -35 ,яғни көбейткіштердің біреуі қарама –қарсы санға өзгерсе көбейтінді де қарама-қарсы санға өзгереді деген.(-7)∙(-5) =355)Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж:теріс сан.6)Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді *****сан  болады.Ж.оң сан.7)Теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді *****сан  болады.Ж: теріс сан8)Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж: оң санІІІ Жаңа тақырып:Көбейтіндінің ауыстырымдылық заңы: а·в=в·аКөбейтіндінің терімділік заңы: (а·в) ·с=а··с)Көбейтіндінің үлестірімділік заңы: (а+в) ·с=а·с+в·сІV Дамыту кезеңі. Ауызша орындалатын тапсырмалар. А деңгейлік есептер.№537 –есеп.1)7·( -3) =-21; 2)-15·( -4)=60; 3)-5·( -6)=30; 4)(-9)·( -4)=36; 5)(7)·( -9)=-63; 6)(-25) ·( 4)=-100.Тақтада орындалатын тапсырмалар: Есептер шығару:№528-есеп.1)-0,2·(-5)·3=1·3=32)-2,5·(-1,3)·4=(2,5·4) ·1,3=10·1,3=13№530-есеп. Коэффициенттерін тап.1)3а·(-8)= -24а; 3) -7с·(-3d) =21с d; 5)10m·(-0,5n)=-5mn;2)-5·b= -b; 4)-8·(-d)=6d; 6)-9m·(-n) =6mn.Жауаптарын өсу ретімен орналастырса халықтың дана сөзі келіп шығады. -24; -6; -5; -4; -3; - ; 3; 4; 6; 7;13;21.«Білекке сенген заманда ешкімге есе бермедік, Білімге сенген заманда қапы қалып жүрмелік.»Білекке сенген заманда ешкімге есе бермедік-деген сөйлемді қалай түсінеміз?Ж: Жер көлемі бойынша Қазақстан 9 -орында тұрады .Бұл Наурызбай батыр ,Қабанбай батыр, т.б. ата бабаларымыздың бір қарыс жер үшін күресуінің нәтижесінде болды.Білімге сенген заманда қапы қалып жүрмелік –деген сөйлемді қалай түсінеміз?Ж: ххӀ ғасыр ақпараттандыру ғасыры деп аталады .Елбасымыз Н.Назарбаев «ххӀ ғасырда білімі дамымаған елдің тығырыққа тірелері сөзсіз.Келешекте еңбек етіп өмір сүретіндер бүгінгі мектеп оқушылары .Олар қай деңгейде білім алса Қазақстан сол деңгейде болады .Сол үшін ұрпағымыз білімді болуы керек деп атап өткен» өз жолдауында. Демек білімге сенген заманда қапы қалып жүрмелік. Орындарында орындалатын тапсырмалар: В деңгейлік есептер.№540-есеп.Тиімді тәсілмен есептеңдер.
  • (-)·(-)·=(·)·=·=
  • (-)··(-)=(·)·=·=
Сергіту сәті:Логикалық есеп. Талдан ұшты топ көгершін,Емес бірақ көп көгершін.Алдында оның бастауышы,Артында төртеу қостаушы.Және тағы қарасақ,Қайта оны санасақ.Соңында оның біреуі қалып келеді,Алдында төртеу топ келеді.Үшеуі қатар жарысқан,Тізіліп үшеу қалыспан.Ойың жүйрік болса егер,Көгершін нешеу есепкер? Жауабы : бесеуС деңгейлік есептер. № 546-есеп,№549-есеп.14,6·1,5=6,9 көбейтіндісін пайдаланып,өрнектің мәнін табыңдар.1) -4,6·1,5=-6,92) -4,6·(-1,5)=6,93)-2· (-4,6·1,5)=2·(4,6·1,5) =-6,9·2=13,84)-2 ·(-4,6)·(-1,5)=-2·(4,6·1,5) =-2· 6,9=-13,85) -2· (-5) · (-4,6)·(-1,5)=(2·5) ·(4,6·1,5) =10·6,9=69Сабақты бекіту кезеңі: Тест тапсырмалары.Аты- жөні:

№1ЕсептеңдерАВС
А деңгей-2·1 2-21
А деңгей-0,7·4= -2,82,828
А деңгей-·(-25) -10510
В деңгей-25·+5-1515-20
С деңгей-0,5·3·(-10)1,5155


Аты- жөні:

№2ЕсептеңдерАВС
А деңгей-3·(-2)= 6-65
А деңгей0,2·(-6)= 121,2-1,2
А деңгей-3·(-)= -4412
В деңгей-·(-)·5+5-5105
С деңгей-0,25·2·(-10)-10-55


Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Баға –бағалау процесі нәтижесінің шартты –формальды ( белгілік) көрінісі; оқушылардың оқу жетістіктері бағасының сандар мен ұпайлар түріндегі сандық көрінісіБағалау- бұл оқушының шынайы қол жеткізген іс-әрекет нәтижелерін жоспарланған мақсаттармен салыстыру процесі.«5»баға--------12 ұпайдан жоғары,«4»баға--------8 ұпаймен-11 ұпай,«3»баға--------5ұпаймен—7 ұпай.



Үй жұмысы: №528-есеп. 3), 4), 5), 6)







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ