Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері, қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп: «Үстірт орта мектебі» КММ |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Имашова Зайда |
|||
Сынып: 6 |
Катысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.2.17 Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолдану |
|||
Сабақтың мақсаты |
- рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін білу; - рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолданып есептер шығару; - ауызша көбейту машықтарын дамыту |
|||
Сабақтың барысы |
|
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2минут 3минут
5минут |
Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа назарын аудару) |
слайд |
||
«Фигураны тап!» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушыларға фигураның әр түрлі қиындылары таратылады, сол арқылы берілген фигураға сәйкес қиындыларды тауып, топтарға бөлінеді (бір фигураны құрастырған оқушылар бір топ болады). 1-топ: Бүтін сан 2-топ: Рационал сан 3-топ: Оң сан Сабағымды «Бағалаушы фигуралар» әдісімен бағалайтын боламын. |
Әр бөлікке бөлінген түрлі картон қиындылары слайд дөңгелек – өте жақсы төртбұрыш – жақсы үшбұрыш - орташа |
|||
Өткен материалды қайталау. «Кубизм» әдісі арқылы оқушыларға өткен сабақ бойынша сұрақтар қойылады.
Жаңа білімді меңгеруге дайындалу мақсатында барлық топқа бір есеп беремін. Есепті тиімді тәсілмен шығар: Оқушылар көбейтуді ретімен орындайды. Алайда тиімді тәсілін табу үшін жаңа тақырыпты білу қажеттілігі туындайды. Осылайша екі сабақтың байланыс көпірін орнатып, жаңа тақырыппен таныстырамын. |
Әр түрлі сұрақтар жазылған, түрлі түске боялған кубик пішінді фигура. слайд интербелсенді тақта |
|||
Сабақтың ортасы 8минут 6минут 6минут 1минут 6минут |
Білу және түсіну. Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы bilimland сайтынан бейнежазба көрсетіледі.
Тақтада мысал талқыланады. Практикалық жұмыс. 1. «Лездеме» әдісі арқылы есептер шығарамыз. Оқушылар қоржыннан берілген есептерді алып лезде шығару керек. Бір топ оқушысы есебін шығарып болса, сол топтың екінші оқушысы қоржыннан келесі есепті алып, шығарып отырады. Осы арқылы қай топ барынша көп есепті шығарғанын анықтаймыз. (бұл оқушыларды шапшаңдыққа, қарсыласты жеңуге талпынуға және жауапкершілікке баулиды)
Дескриптор: оқушы - рационал сандарды көбейтуді орындайды; - рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолданады; - таңбаны дұрыс қояды. Бағалау: «Бағалаушы фигураларды» белсенділік танытқан оқушыларға беремін. Ауызша да басқа оқушыларды бағалап, мадақтап отырамын. 2. Жұптық жұмыс. Жаңа ақпаратты қабылдауы қиын оқушылар мен тапсырманы орындауда қиналмайтын оқушыларды араластырып «Дереккөздер» тәсілі арқылы оқулықтағы анықтаманы қолдана отырып есептер шығарады. «Бірлесе үйрену» әдісі арқылы жұппен есептерді шығарып, бір-біріне білгендерін айтып көмектеседі.
Дескриптор: оқушы -көбейтудің қасиетін қолданып көбейтуді орындайды; -өрнекті ықшамдайды; -таңбаларды дұрыс қояды. Бағалау: Оқушыларға көршілерін тексертіп, ауызша бағалау. «Бағалаушы фигуралар» арқылы бағалау. Қарқынға қарай саралаймын. Сергіту сәті: Өлең жолдарына сәйкес қимыл жасатып, оқушылардың көңіл-күйін көтеріп, сергітемін. Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды, Бәрін осы басқарған. Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым, Барлық істі басқарған. Кел балалар, ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Қандай есеп болса да Шешпей оны қоймайық! 3. Топтық жұмыс. «Адасқан объектілер» әдісі. Әрбір топқа қоршаған ортамен байланысты арнайы тапсырмалар беріледі, яғни есеп және әр түрлі жауаптары беріледі. Оқушылар адасқан жауаптарды тауып, есептің берілгенімен біріктіріп, тақтаға ілу керек. (бұл әдіс арқылы оқушылар ойлау дағдыларын қалыптастырады) 1-топ: Қайықтың меншікті жылдамдығы 6км\сағ, ал теплоходтың жылдамдығы одан 5 есе артық. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км\сағ, ал мотоциклшінің жылдамдығы одан 6 есе артық. Қайсыларының жылдамдықтары бірдей? Дескриптор: - көбейтуді орындайды; - ауыстырымдылық қасиетін пайдаланады. 2-топ: Велосипедші мен мотоциклші бірдей уақытта А пунктінен бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жолға шықты. Велосипедшінің жылдамдығы 14 км\сағ, ал мотоциклшінің жылдамдығы 40 км\сағ. Олар 2 сағ жүргенде бір-бірінен неше км қашықтайды? Дескриптор: - қосу мен көбейтуді орындайды; - қосудың қасиеттерін пайдаланады. 3-топ: Төрт бала 8 балық аулады. Балықтардың массалары: 500г, 1кг, 1кг 500г, 2кг, 2кг 500г, 3кг, 3кг 500г, 4кг. Балалар балықтарды тұтасынан массалары бірдей болатындай етіп бөліп алды. Әрбір бала алатын балықтарының массалары қандай? Дескриптор: - қосуды орындайды; - қосудың қасиеттерін пайдаланады. Бағалау: «Бағалаушы фигураларды» белсенділік танытқан оқушыларға беремін. Өз-өздерін бағалатып, сенімділік қалыптастыру. |
Есептер жазылған парақтар қоржын Оқулық А.Е.Әбілқасымова, «Алматы Мектеп», 2018, математика 5-сынып слайд Оқулықпен жұмыс Интербелсенді тақта слайд 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |