Білу және
түсіну.
Оқушыларға
интербелсенді тақта арқылы bilimland сайтынан бейнежазба
көрсетіледі.
Тақтада мысал
талқыланады.
Практикалық
жұмыс.
1.
«Лездеме» әдісі арқылы есептер
шығарамыз. Оқушылар қоржыннан берілген
есептерді алып лезде шығару керек. Бір топ оқушысы есебін шығарып
болса, сол топтың екінші оқушысы қоржыннан келесі есепті алып,
шығарып отырады. Осы арқылы қай топ барынша көп есепті шығарғанын
анықтаймыз. (бұл оқушыларды шапшаңдыққа, қарсыласты жеңуге
талпынуға және жауапкершілікке
баулиды)
Дескриптор:
оқушы
- рационал сандарды көбейтуді
орындайды;
- рационал сандарды
көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін
қолданады;
- таңбаны дұрыс
қояды.
Бағалау:
«Бағалаушы
фигураларды» белсенділік танытқан
оқушыларға беремін. Ауызша да басқа оқушыларды бағалап, мадақтап
отырамын.
2. Жұптық жұмыс.
Жаңа ақпаратты қабылдауы қиын оқушылар мен тапсырманы орындауда
қиналмайтын оқушыларды араластырып
«Дереккөздер» тәсілі арқылы оқулықтағы
анықтаманы қолдана отырып есептер шығарады.
«Бірлесе
үйрену» әдісі арқылы жұппен
есептерді шығарып, бір-біріне білгендерін айтып
көмектеседі.
Дескриптор:
оқушы
-көбейтудің қасиетін
қолданып көбейтуді
орындайды;
-өрнекті
ықшамдайды;
-таңбаларды дұрыс
қояды.
Бағалау: Оқушыларға
көршілерін тексертіп, ауызша бағалау. «Бағалаушы фигуралар» арқылы
бағалау.
Қарқынға қарай
саралаймын.
Сергіту
сәті: Өлең жолдарына сәйкес қимыл
жасатып, оқушылардың көңіл-күйін көтеріп,
сергітемін.
Мынау менің
жүрегім,
Бәрі осыдан
басталған.
Мынау басым
ақылды,
Бәрін осы
басқарған.
Мынау менің оң
қолым,
Мынау менің сол
қолым,
Барлық істі
басқарған.
Кел балалар,
ойнайық,
Ойнайық та,
ойлайық.
Қандай есеп болса
да
Шешпей оны
қоймайық!
3. Топтық
жұмыс. «Адасқан
объектілер» әдісі.
Әрбір топқа қоршаған
ортамен байланысты арнайы тапсырмалар беріледі, яғни есеп және әр
түрлі жауаптары беріледі. Оқушылар адасқан жауаптарды тауып,
есептің берілгенімен біріктіріп, тақтаға ілу керек. (бұл әдіс
арқылы оқушылар ойлау дағдыларын
қалыптастырады)
1-топ:
Қайықтың
меншікті жылдамдығы 6км\сағ, ал теплоходтың жылдамдығы одан 5 есе
артық. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км\сағ, ал мотоциклшінің
жылдамдығы одан 6 есе артық. Қайсыларының жылдамдықтары
бірдей?
Дескриптор:
- көбейтуді орындайды;
- ауыстырымдылық қасиетін
пайдаланады.
2-топ:
Велосипедші
мен мотоциклші бірдей уақытта А пунктінен бір-бірінен қарама-қарсы
бағытта жолға шықты. Велосипедшінің жылдамдығы 14 км\сағ, ал
мотоциклшінің жылдамдығы 40 км\сағ. Олар 2 сағ жүргенде бір-бірінен
неше км қашықтайды?
Дескриптор:
- қосу мен көбейтуді
орындайды;
- қосудың қасиеттерін
пайдаланады.
3-топ: Төрт бала 8 балық
аулады. Балықтардың массалары: 500г, 1кг, 1кг 500г, 2кг, 2кг 500г, 3кг,
3кг 500г, 4кг. Балалар балықтарды
тұтасынан массалары бірдей болатындай етіп бөліп алды. Әрбір бала
алатын балықтарының массалары
қандай?
Дескриптор:
- қосуды орындайды;
- қосудың қасиеттерін
пайдаланады.
Бағалау:
«Бағалаушы
фигураларды» белсенділік танытқан
оқушыларға беремін. Өз-өздерін бағалатып, сенімділік
қалыптастыру.
|