Рационал сандарға амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рационал сандарға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2 А Рационал сандарға амалдар қолдану

Мектеп: 94

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Ашен Л.А.

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар: 25 оқушы

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Рационал сандарды қосу мен көбейтуде ауыстырымдылық қасиетті қолданады.

Басым бөлігі: Рационал сандарды қосу мен көбейтуде ауыстырымдылық пен терімділік қасиеттерге есептер шығарады.

Кейбір оқушылар: Дәрежені қолдана алады. .

Бағалау критерийі

  • Рационал сандарды қосуды қолданады.

  • Рационал сандарды көбейтуді қолданады.

  • Рационал сандарды қосу мен көбейтуде ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерді біледі.

Тілдік мақсаттар


Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.


Қазақша

Русский

English


Дұрысбөлшек

Правильная дробь

Proper (simple) fraction


Бұрысбөлшек

Неправильная дробь

ImProperfraction


Аралас сан

Смешанное число

Mixednumber


Бүтінбөлігі

Целая часть

Quotient


қалдық

остаток

Remainder


Бүтін сан

Целое число

Wholenumber


Сан ось

Числовая ось

Numberline


Бөлшектітүрлендіру

Преобразование дробь

Enlarging a fraction




Құндылықтарға баулу





  • Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

  • Өмір бойы оқуға дайын болу.

Пән аралық байланыс

Геометрия, тұрмыста пайдалана алу.



Алдыңғы білім



Қосу мен көбейту







Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут

«Шаңырақ» әдісімен

Ыңтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, мен лентаның басын біріктіріп ұстаймын, оқу мақсатын айтамын, бағалау критериімен таныстырамын, және әрбір оқушылар бір тілектен айтып, лентаны жібергенімде, қосылған ленталар бойынша бес оқушыдан топқа бөлінеді.

Лента

Сабақтың ортасы

28-минут



«Жедел хат» әдісі

  1. Рационал сандар дегеніміз?

  2. Ауыстырымдылық қасиет дегеніміз?

  3. Терімділік қасиет дегеніміз?



Видеоролик

Тақырыпты түсіндіру

«Кім жылдам?»

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

-0,2*(-5)*13=13

Дискриптор

таңбалар ережесін біледі

1.шешу алгоритімін біледі.

«Фишбоун әдісі»



Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеті.





Bilim land видеоролик





Бағалау парағы







Плакаттар, маркерлер, стикерлер, смайликтер.

Стикерге жазып постерге жабыстырады. Екі жұлдыз, бір тілек.

Сабақтың соңы

7-минут

«Блоб ағашы»

Оқушы сабақта тапсырма орындау барысында қай дәрежеде екенің көрсетіп, келесі бетіне толық жазады, не ушін белгілегенің.







Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушыларды ынтасын арттырып, жеке қабілеттерін есепке ала отырып : Шаңырақ, Жедел хат, Кім жылдам, Фишбоун әдісі оқушыларды сыни ойлауға үйретудің тиімді тәсілдері.Ынталандыру сөздері арқылы оқушылардың

қажеттілігіне қарай олардың қабілеттілігі пәнге деген қызығушылығы ескерілді.

Жеке , топпен жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар өздерін дискрипторлар арқылы бағалап, ынталандыру сөздерін, басбармақпен смайликтермен бағалап отырамын .

Денесін тік ұстап отыру



Оқулықпен арақашықтықты сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?


Оқыту ортасы қандай болды?

Дифференциялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма?

Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?



Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:





2:




Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:




Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі