Сабақтың
тақырыбы: 6-cынып Рационал санның
модулі пысықтау
есептері
Сабақтың
мақсаты: Оқушылардың математикаға деген
қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, алған
білімдерін тереңдету, кеңейту, есептеу дағдыларын
жетілдіру.
Дидактикалық,
логикалық т.б. ойындар арқылы оқушылардың ақыл-ой белсенділігін
тәрбиелеу.Ойын, нақыл сөздер арқылы балалардың ой-өрісін
кеңейту.
Оқушылардың зейінін,
ойлау, зерде процестерін дамыту. Қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау,
шығармашылық қабілетін дамытуЛогикалық есептерді шығара
білу; шығармашылық қабілеттерін дамыту; ынтымақтастыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Сайысқа қажет форматтағы
математикалық кестелер, суреттер, тапсырмалар, үлестірме
карточкалар
Сабақтың жоспары:
I.
Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ой
қозғау – үй тапсырмасын тексеру.
Оқушыны жетектейтін сұрақтар
III.
Ой толғау – жаңа сабақты қайталау.
IV.
Ойды іске асыру
V. Ой
түйін – есептер шығару.
VI.
Аралас оқиғалар
VII.
Бағалау, қорытындылау.
VIII.
Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
II. Ой
қозғау – үй тапсырмасын тексеру.
Оқушыны жетектейтін сұрақтар
III.
Ой толғау – жаңа сабақты қайталау.
Оқушыларға өткен жаңа сабақ бойынша сұрақтар және
есептер таратылады.
6-
сынып
-
Рационал сандардың
модулі деп: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Нөл санның
модулі____________________________________________________
-
1; 6; 5; 0,3; 6,3 ;
25; сандарына қарама – қарсы сандарды ата:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
-2 ; 5; 14; -56; 100;
- 420; - ; -1 мына сандардың модулін табыңдар.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Рационал сандар ,
бүтін сандар дегеніміз не?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.
Ой толғау – жаңа сабақты қайталау.
Оқушыларға өткен жаңа сабақ бойынша сұрақтар және
есептер таратылады.
5-сынып
-
Жай сандар және
құрама сандар дегеніміз не? Анықтамасын бер
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
84 санын жай
көбейткіштерге жікте ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
48 бен 84 ЕҮОБ
тап____________________________________________________
-
70 бен 98 ЕҮОБ
тап ____________________________________________________
-
75 пен 90 ЕКОЕ
тап____________________________________________________
IV.
Ойды іске асыру 5-6 сыныпқа « геометриялық фигураға сипаттама
беру»
V. Ой
түйін – есептер шығару. Оқулық пен жұмыс
6-
сынып
№
371
-
12,8 2) 7,55 3) ½ 4)
12 5) 6 6) 31
VI.
Аралас оқиғалар Логикалық сұрақтар қою?
-
Шеңбер
сызуға арналған құрал (циркуль)
-
Үстелде 3
стақан сүт бар.Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды.
Үстелде неше стақан бар?
(3)
-
Алты
санының екі дәрежесі (36)
-
Төрт
қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
-
(8 – 4) *
3 (12)
-
Асханаға 100 кг пияз және одан
3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300
кг)
-
Бір
жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар.
Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала)
-
Қандай
бірдей екі санның көбейтіндісі 49 –ға тең (7)
-
Тік
төртбұрыштың ауданын табудың формуласын ата
(s=а*в)
-
VII. Бағалау,
қорытындылау.
-
VIII. Үйге тапсырма
беру.
КММ «Сарыадыр негізгі
мектебі»
АШЫҚ
САБАҚ
Рационал санның модулі пысықтау
есептері
Мұғалім: Кошанов
А.Б.
2014-2015 оқу
жылы