Тақырыбы | Рационал теңдеулерді шешу |
Сілтеме | 8-сынып,математика, слайд ,Е-кітапхана ,электронды оқулық |
Жалпы мақсаты | Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету.Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру
|
Міндеттер | 1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру |
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
Сабақтың түрі | практикалық сабақ |
Сабақтың тегі | ІІІ |
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық |
Күтілетін нәтиже | 1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйренеді2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана біледі3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыланады |
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс:
|
Сабақ кезеңдеріУақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин | Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
| Оқушылар сәлемдеседіОқушылар тақтада орындайды | Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау
5 мин | §9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4 | Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
|
|
Түсіну. 10 минЕ-кітапхана №841 №842 |
| Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.Е-кітапхана №892 компьютерде орындайды
| Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
ҚолдануЕсептер шығару10 мин | | Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайды. | Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
Талдау 5 мин | | Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды | Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрышпен бағалау |
ЖинақтауЕ-кітапханадан …..-ні орындау
| | Оқушы есепті тақтада орындайды
| Жарайсыңдар!
|
Бағалау 3 минРефлексия 2 мн | Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге. §9. Рационал теңдеу.№180-3 №181-2 |
|
|