Тақырыбы
|
Рационал теңдеулерді
шешу
|
Сілтеме
|
8-сынып,математика, слайд
,Е-кітапхана ,электронды оқулық
|
Жалпы
мақсаты
|
Бөлшек-рационал теңдеудің
бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету.Рационал теңдеу
түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде
алгоритмді қолдана білуге баулу. Теңдеулердің түбірлерін табуда
бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге
дағдыландыру
|
Міндеттер
|
1.
Бөлшек-рационал теңдеудің
бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын
үйрету
2. Рационал теңдеу түрлерін
таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді
қолдана білуге баулу
3. Теңдеулердің түбірлерін
табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана
білуге дағдыландыру
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
Оқуға бағыт-бағдар
беру;
Топта жұмыс істеу арқылы
аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
Оқушылардың өзін және достарын
бағалау мүмкіндіктерін жасау
|
Әдіс-
тәсілдер
|
Жұпта жұмыс істеу, сыни
тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап,
талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
|
Сабақтың
түрі
|
практикалық
сабақ
|
Сабақтың
тегі
|
ІІІ
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
тақырыпқа сай слайдтар,
видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық
оқулық
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.
Бөлшек-рационал теңдеудің
бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын
үйренеді
2. Рационал теңдеу түрлерін
таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді
қолдана біледі
3. Теңдеулердің түбірлерін
табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана
білуге дағдыланады
|
Дарынды,үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
|
Үлгерімі төмен оқушымен
жұмыс:
Дарынды оқушымен
жұмыс:
|
Сабақ
кезеңдері
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
бағалау
|
Сабақтың басталуын
ұйымдастыру
5 мин
|
Психологиялық
көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа
қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар
сәлемдеседі
Оқушылар тақтада
орындайды
|
Жақсы,
жарайсыңдар
|
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты
қайталау
5 мин
|
§9. Рационал теңдеу.№179-2,4
№180-2,4
|
Үй тапсырмасына берілген
тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй
жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды.
§9. Рационал теңдеу.№179-2,4
№180-2,4.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ
тақырыбын, мақсатын ашады.
|
|
Түсіну. 10
мин
Е-кітапхана №841
№842
|
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары
болса қояды.Е-кітапхана №892 компьютерде
орындайды
|
Бесбұрыш,
төртбұрыш, үшбұрышпен
бағалау
|
Қолдану
Есептер
шығару
10
мин
|
|
Әр топтан жауап береді.Топпен
бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы
шығып есепті орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,
бесбұрышш, төртбұрыш,
үшбұрышпен бағалау
|
Талдау 5
мин
|
|
Оқушылар мәтінмен танысып
теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,
бесбұрыш төртбұрышпен
бағалау
|
Жинақтау
Е-кітапханадан …..-ні
орындау
|
|
Оқушы есепті тақтада
орындайды
|
Жарайсыңдар!
|
Бағалау 3
мин
Рефлексия 2
мн
|
Оқушылардың жауап беру бойынша
білімдерін бағалау.Үйге. §9. Рационал теңдеу.№180-3 №181-2
|
|
|