Материалдар / Рационал теңдеулерді шешу

Рационал теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып алгебра пәні бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 8Пән: алгебраКүні:
ТақырыбыРационал теңдеулерді шешу
Сілтеме8-сынып,математика, слайд ,Е-кітапхана ,электронды оқулық
Жалпы мақсатыБөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету.Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру

Міндеттер1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру
Мұғалім үшін оқу нәтижелеріОқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Әдіс- тәсілдерЖұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түріпрактикалық сабақ
Сабақтың тегіІІІ
Сабақтың көрнекілігітақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйренеді2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана біледі3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыланады
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмысҮлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс:



Сабақ кезеңдеріУақыты Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетібағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 минПсихологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.

Оқушылар сәлемдеседіОқушылар тақтада орындайдыЖақсы, жарайсыңдар
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау

5 мин
§9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4 Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.



Түсіну. 10 минЕ-кітапхана №841 №842

Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.Е-кітапхана №892 компьютерде орындайды

Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау
ҚолдануЕсептер шығару10 минӘр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайды.Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау
Талдау 5 минОқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайдыЖарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрышпен бағалау
ЖинақтауЕ-кітапханадан …..-ні орындау

Оқушы есепті тақтада орындайды

Жарайсыңдар!

Бағалау 3 минРефлексия 2 мнОқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге. §9. Рационал теңдеу.№180-3 №181-2





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ