№
Сынып: 8
Пән: алгебра
Күні:
|
Тақырыбы |
Рационал теңдеулерді шешу |
||
|
Сілтеме |
8-сынып,математика, слайд ,Е-кітапхана ,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету.Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру |
||
|
Міндеттер |
1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету 2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу 3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Оқуға бағыт-бағдар беру; Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
практикалық сабақ |
||
|
Сабақтың тегі |
ІІІ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйренеді 2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана біледі 3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыланады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс: |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
§9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады. |
|
|
Түсіну. 10 мин Е-кітапхана №841 №842 |
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.Е-кітапхана №892 компьютерде орындайды |
Бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, бесбұрышш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, бесбұрыш төртбұрышпен бағалау |
|
Жинақтау Е-кітапханадан …..-ні орындау |
|
Оқушы есепті тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мн |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге. §9. Рационал теңдеу.№180-3 №181-2
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал теңдеулерді шешу
Рационал теңдеулерді шешу
№
Сынып: 8
Пән: алгебра
Күні:
|
Тақырыбы |
Рационал теңдеулерді шешу |
||
|
Сілтеме |
8-сынып,математика, слайд ,Е-кітапхана ,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету.Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру |
||
|
Міндеттер |
1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйрету 2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана білуге баулу 3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыландыру |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Оқуға бағыт-бағдар беру; Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
практикалық сабақ |
||
|
Сабақтың тегі |
ІІІ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
1. Бөлшек-рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден айырмашылығын үйренеді 2. Рационал теңдеу түрлерін таныстыру.Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу кезінде алгоритмді қолдана біледі 3. Теңдеулердің түбірлерін табуда бөлшек-рационал теңдеуді шешу алгоритмін дұрыс қолдана білуге дағдыланады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Дарынды оқушымен жұмыс: |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
§9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §9. Рационал теңдеу.№179-2,4 №180-2,4.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады. |
|
|
Түсіну. 10 мин Е-кітапхана №841 №842 |
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.Е-кітапхана №892 компьютерде орындайды |
Бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, бесбұрышш, төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен, бесбұрыш төртбұрышпен бағалау |
|
Жинақтау Е-кітапханадан …..-ні орындау |
|
Оқушы есепті тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мн |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге. §9. Рационал теңдеу.№180-3 №181-2
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















