Сабақтың
ортасы
25
мин
1 мин
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру.
Келесі кезекте интерактивті
тақтадан өрнегін көрсетіп: «Балалар,
қалай ойлайсыңдар бұл өрнекті қалай атауға болады?» деп қайта
бағыттау сұрағын қоямын.
Ендеше балалар бүгін біз осы
рационал теңсіздіктерді қалай шешу керектігін үйренеміз. Бүгін
біздің өтетін сабағымыздың тақырыбы «Рационал теңсіздіктерді шешу»
(интерактивті тақтада көрсетіледі)
-
bilimland.kz сайтынан
бейнесабақ көрсетемін


-
Топпен
жұмыс
Әдіс: «Ойлан- жұптас-
бөліс»

Бағалау критерийі: Рационал
теңсіздіктерді шешудің алгоритмін біледі,
түсінеді
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу және түсіну
І
топ. Теңсіздікті
шешіңіз:

Шешуі: х= -3,
х≠4

Жауабы:(-∞;-3]∪(4;+∞)
ІІ
топ.
2 +9х+4<0 Теңсіздікті
шешіңіз:
- ;
-4
Жауабы: ( -4
;-0,5)
ІІІ
топ. (3-х)(х+1)<0 Теңсіздікті
шешіңіз:
3
; -1

Жауабы:
(-∞;-1)∪(3;+∞)
Дескриптор: білім
алушы
-
рационал теңсіздікті шешудің
тиімді тәсілін таңдайды
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
жауабын
жазады
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі бойынша топтар
бірін-бірі бағалайды
Элективті
тест. Мұғалім алдын ала әрбір
оқушыға A, В, С арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк,
қызыл, жасыл стикерді таратады. Әрбір сұрақты қойғаннан кейін
20сек. кідіріп, сыныптан тест жауабына сәйкес әріпті көтерулерін
сұрайды.
-

А)
(-1;1) В)
[-1;1] С)
(-∞;-1)∪
(1;+ ∞)
2)

А)
(-3;3) В) [-3;3] С)
(-∞;-3)∪
(3;+ ∞)
3)
А)
(-∞;0)∪ (1;5] В)
(-∞;-5]∪
(0;1]
С)
(1;5)
Дескриптор: білім
алушы
-
рационал теңсіздікті шешудің
тиімді тәсілін таңдайды
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
жауабын
жазады
ҚБ: «Басбармақ» тәсілі арқылы
бағалайды.
Бағалау
критерийі: білім
алушы
-
Рационал теңсіздікті
қанағаттандыратын х- тің барлық бүтін мәндерін
анықтайды
- Рационал теңсіздіктерді
шешуде интервалдар әдісін қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану
Жеке
жұмыс.
Әдіс: Өзіндік
жұмыс
Теңсіздіктің бүтін теріс
шешімдерін табыңдар
1) Жауабы:
-1
2) Жауабы: бүтін теріс шешімі
жоқ
Дескриптор: білім
алушы
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды;
-
теңсіздікті қанағаттандыратын
аралықтағы теріс бүтін шешімдерін
жазады
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы
әрбір оқушы өз-өзін
бағалайды
Есеп дұрыс шығарылса-
жасыл,
жартылай шығарылса-
сары,
мүлдем құрастыра алмаса-қызыл
бағдаршам көтереді
Бағалау критерийі:
Рационал теңсіздіктерді шешуде интервалдар әдісін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану
Топтық жұмыс.
Әдіс: «Сәйкестігін тап»
Теңсіздіктерге бірнеше артық жауаптар беріледі. Оқушы
есепті шығарып, ішінен дұрыс жауапты кестеге
толтырады
1
|

|
А
|
(-3;1)
|
2
|
≤0
|
В
|

|
3
|

|
С
|

|
4
|

|
Д
|

|
Жауабы:
Дескриптор: білім
алушы
-
рационал теңсіздікті шешудің
тиімді тәсілін таңдайды
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
кестені
толтырады
ҚБ: Мұғалім марапаты (өте жақсы,
тамаша, керемет)
Бағалау
критерийі: білім
алушы
- рационал теңсіздіктерді
шешудің алгоритмін біледі, түсінеді
- рационал теңсіздіктерді
шешуде интервалдар әдісін қолданады
- рационал теңсіздіктерді
шешуге арналған дәрежесі жоғары есептерді талдап, түсініп
шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: білу, түсіну,
қолдану
Саралау тәсілі.
Тапсырма
А-
деңгейі

Жауабы:
(0;3]
Дескриптор:білім
алушы
-
рационал теңсіздікті ортақ
бөлімге келтіреді
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
жауабын
жазады
В
деңгейі

Жауабы:[-
Дескриптор: білім
алушы
-
рационал теңсіздікті ортақ
бөлімге келтіреді
-
айнымалының мүмкін мәндер
жиынын анықтайды
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
жауабын
жазады
С
деңгейі

Жауабы:(1;3]
Дескриптор: білім
алушы
-
Биквадрат теңдеу, квадрат
теңдеу шешеді
-
өрнектерді нөлге айналдыратын
нүктелерді анықтайды
-
сан өсіне өрнекті нөлге
айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді
белгілейді
-
таңба тұрақтылық аралықтарын
анықтайды
-
жауабын
жазады
ҚБ: «Егер 5 минутыңыз
болса …»
Саралау:
Қарқын
анықталу облысын
тап
Жауабы:
(-
Дескриптор: білім
алушы
ҚБ: «Желкенді
кеме»
Оқушылардың әрқайсысына
желкенді кеме салынған сурет үлестірме беріледі. Олар есеп
шығаруына байланысты кеменің желкенін үш түске бояп қояды. Егер
тапсырма сәтті орындарса-жасыл түске, қиындықтар кездессе-сары
түске, қиындық туғызса –қызыл түске бояп
қояды
|
https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/raczional-funkcziyalar/lesson/raczional-tengsizdikterdi-sheshu-adisteri
8 сынып
алгебра А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова,
А.Абдиев, В.Корчевский.
126 бет, 1-
мысал.


Ақпараттық
құралдар
Интербелсенді
тақта

8 сынып
алгебра А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова,
А.Абдиев, В.Корчевский №307(1,3)
Ақпараттық құралдар
Интербелсенді тақта

8 сынып
алгебра А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова,
А.Абдиев, В.Корчевский №310 (1), № 313(1), №317(1),
130бет

2017-2018 оқу жылының 9 сынып
математикалық регата есептер

|