Топтық
жұмыс
«Болжау» әдісін қолдану арқылы жаңа
материалды ашу.
Оқушылар төмендегі
алгоритм бойынша теңсіздікті жазып, сызбасын
салады.
(х-1)(х+2) - теңсіздігінің шешімін
табу
-
Теңсіздікті нөлге
теңестіріп,теңдеуді шешу
-
Сан аралықтарының
таңбасын анықтау
-
Берілген теңсіздікке
қарап, анықталған таңба бойынша жауабын
жазу.
Бағалау: Жұлдызшамен
бағалау
Мақсаты: Оқушыларды бірлесе жұмыс
жасауға және ізденуге қалыптастыру, шығармашылыққа
баулу.
Нәтижесі: Оқушылар тапсырманы орындайды,
жаңа сабақтың мазмұнын
ашады.
Жұптық жұмыс.
«Көршіңмен талқыла» әдісіне тапсырма
беремін
Тапсырма1.
1.-2х2
-
5х+3
2. 2х2
-
3х+1
3.
5х2
- 2х-
3
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
-
Сан аралығында
таңбасын анықтайды
-
шешімін дұрыс
табады.
|
Бағалау әдісі: «От
шашу» әдісімен
Мақсаты: Оқушы жұптық жұмыс жасауға
дағдыландыру.
Нәтижесі: Жұппен жұмыс жасай отырып
бір-біріне түсіндіреді,
толықтырады.
Тапсырма
2. «Қашықтықтан
басқару» әдісі
арқылы " kachot» программасын
пайдаланып тест арқылы жеке жұмыс жасатамын. Тапсырма интербелсенді
тақтада жазылады, жауабы соңында тақтада
көрсетіледі.


Оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
Мақсаты: Оқушыларды жеке жұмыс жасауға
дағдыландыру, білімдерін
жинақтау.
Нәтижесі: Оқушылар өз бетінше жұмыс
жасайды, алған білімін
қолданады.
Тапсырма 3. А,В,С
әдісі


Критерий
|
дискриптор
|
Жауабы бойынша есеп
құрастыру
|
1.Жауабы бойынша
есеп шығара алады
2. Сан түзуіне сала
алады
3. Есептің берілгенін құра
алады
|
Бағалау.
Топтар бірін-бірі «Бас
бармақ әдісі» бағалайды
Мақсаты: Оқушылар топпен жұмыс жасау
арқылы бірін- бірі тыңдауға және жауаптарын толықтыруға
дағдыланадыру.
Нәтиже: Оқушылар бір-біріне үйретеді,
білімдері пысықталады.
|