Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік графика ұғымымен графика ұғымымен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақжоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2В –

Компьютерлік графика


Мектеп:Т. Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі


Күні: 07.12.2018


Мұғалімніңаты-жөні: Ибрагимова Алия


Сынып: 6 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру. БЖБ №3

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.3 - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктері бағалау


Сабақтың мақсаты

Барлықоқушылар:

Оқушылар компьютерлік графика ұғымымен таныса отырып, графиканың түрлері туралы білімдерін қалыптастырып. Растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктері меңгеріп түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері

  • Компьютерлік графиканың түрлерін біледі.

  • Растрлық және векторлық графикті ажырата алады.

  • Inkscape рекдакторын қолдана отырып жұмыс жасайды.

  • Алған білімін жинақтай отырып, практика жүзінде қолданады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Орнын сипаттайды және мысалдарды пайдаланып графика сипаттамасын атай алады (айтылым мен тыңдалым дағдысы).

Растырлық және векторлық бейнелерді салыстыра,қалай жұмыс жасау керектігін түсіндіре алады. Сөйлеу дағдылары қалыптасады.

Лексика және терминология:

Термин сөздермен танысады.

GIP,JPEG,PNG,CDR(CorelDraw)

Құндылықтарға баулу

  • Қарым-қатынас жасау қабілеті;

  • Шығармашылықжәнесынтұрғысынанойлау;

  • Жауапкершілік;

Пəнаралық байланыс

Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, математика.


Алдыңғы білім

Inkscape программасы қандай редактор?






Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланға нжаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


2 минут



3 минут























5 минут





Ұйымдастыру кезеңі.


- Оқушылар мен сәлемдесу.

- Оқушыларды түгендеу.


«Шаттық шеңбері» сергіту сәтін ойнату.

Шеңберге тұрып, қол ұстасып бір-біріне жақсы тілектер айтады.

«Жүйелік блок», «Пернетақта», «Монитор» суреттерді 4-ке бөлінген қимақағазды құрастыру арқылы топқа біріктіремін. Әр топ құрастырған суретін топтың аты етіп алады.

Бағалау парақшаларын топтарға үлестіремін

Оқушы аты-жөні

"Суретпен жұмыс" топтық жұмыс

"Балық қаңқасы" топтық жұмыс

"Бірге-бір" Жұптық жұмыс

"Өзіңді тексер" Топтық жұмыс

қорытынды

1







2







3







4







5










А лдыңғы білімді пысықтау мақсатында «Суретпен жұмыс» арқылы оқушылар нені біледі, нені білмейтінін анықтаймын.

(Топтық жұмыс)

1. График дегеніміз не?

2. График түрлерін ата?

3. Растрлық графикаға мысал келтіріңдер?





Кеспе қағаздар






Бағалау парақшасы














Плакат, фломастер, стикер

Сабақтың ортасы


1минут



6 минут



































3 минут





















7минут




























2 минут


6 минут





М.Жаңа тақырып: Растырлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Мақсаты: Растырлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктері бағалау.


Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын оқушыларға шағын бейнебаян көрсетемін,соны жұмыс дәптеріне тақырыпқа қатысты анықтамалар мен негізгі түсініктерді ерекшелеп жазып отырады. Әрі қарай оқушылар білгісі келген сөйлемдерді толықтырып түсіндіремін.

Растрлық графиканың артықшылықтары:

  • Сурет салу қарапайымдылығы және айқындылығы.

  • Масштабтау қажет болмаған жағдайда күрделі бейнені жылдам өңдеу мүмкіндігі.

  • Бейнен іқұру қарапайымдылығы – кезкелген ұнаған бейнені сканерден өткізсе болғаны.

  • Бейнені оңай баспадан шығаруға болады.

Растрлық графиканың кемшіліктері:

  • Бейнені айналдырудағы және басқада түрлендірудегі қиындықтар, себебі растрлық бейне біртұтас объект түрінде беріледі.

  • Масштабтаудағы, яғни пикселдеудегі қиындықтар, яғни бейнені үлкейткенде бейненің бұзылуы.

  • Растрлық бейне сақталған файлдың көлемінің үлкен болуы.

Векторлық графиканың артықшылықтары:

  • Көлемнің шағын болуы.

  • Оңай масштабтауға болады.

  • Оңай түзетуге болады.

Векторлық графиканың кемшіліктері:

  • Шынайы бейнелерді құрудағы қиындықтар.

  • Тұтас аймақты бейнелеу мүмкіндігінің болмауы, себебі объектілер «сым» қаңқа түрінде ұсынылады.

  • Суреттеу алдында алдын ала өңдеуді қажет етеді.



«Shape1 Shape6 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Балық қаңқасы» әдісі бойынша жаңа сабаққа сұрақтар:



Shape8 Shape7

Shape15 Shape14 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13







  1. Растрлық графика дегеніміз не?

  2. Растрлық графиканың артықшылықтары.

  3. Векторлық графика дегеніміз не?

  4. Векторлық графиканың кемшіліктері.

Топтар тақырыпты постер қорғайды.


Дескриптор:

Растырлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктері бағалап түрлендіреді.

Топтық өзара бағалау жасайды.



Тапсырмалар:

Оқушылар берілген тапсырмалармен жұмыс жасайды және сәйкестендіру кестесін орындайды.

  1. Растрлық графика мен веторлық графиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырыңдар.

  1. Тақырыптың басты Идеясын түсіріңдер. Пікір алмасу.


  1. Төмендегі кестені дәптерлеріңе толтыр.


Дескриптор:

  • Оқушылар растрлық және векторлық графиктерді біледі.

  • Оқушылар растрлық және векторлық графиктерді артық кемшіліктерін меңгереді.

Жұптық бағалау.



Сергіту: Көз жаттығулары.


Деңгейлік тапсырма.

Дескриптор

- графиктер арасындағы сәйкестікті анықтайды;

- растрлық және векторлық графиктерді артықшылықтарын ажырата біледі;

- растрлық және векторлық графиктерді кемшіліктерді ажырата біледі;

- орындалу ретін көрсетеді.



Bilimland.kz





Оқулық,

үлестірме қағаздар.




























«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.

















Үлестірме

Қағаз




http://armanpv.kz/?book=67








http://armanpv.kz/?book=67


















http://armanpv.kz/?book=67

Үлестірме

Қағаз


Сабақтыңсоңы

5 минут








«Плюс» « Минус» «Қызықты» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс аламын.

1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

2.Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?

Мен ......................білдім.

Мен үшін................. қызықты болды

Менің ............... білгім келеді.

Мені ............ таң қалдырды.



Үйге тапсырма:

Бүгінгі тақырыпқа қатысты негізгі ұғымдарды жазу.


Стикер

Үлестірме

Қағаз



Саралау – Сіз қандай тəсілмен

Көбірек қолдау көрсетпексіз?


Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында «Суретпен жұмыс» арқылы оқушылар нені біледі, нені білмейтінін анықтаймын


Оқушыларға «Балық қаңқасы» әдісі бойынша жаңа сабаққа сұрақтар:


Деңгейлік тапсырма беру.


«Плюс» « Минус» «Қызықты» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алу.


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру

Деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





  1. «Басбармақ» әдісі.

  2. «Смайликтер» әдісі.

  3. Топтық өзара бағалау жасайды.

  4. Жұптық бағалау.






Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау


Көзге арналған жаттығулар жасаймыз.


Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтауды үнемі ескерту.


Сабақ бойынша

рефлексия



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуінене оң ықпал келтіреді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



Тексерілді

ДОІЖО........... Г. Жумабекова

07.12.2018

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі