Материалдар / Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша құрал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2. Компьютерлік графика

Мектеп: №21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З. Ю

Сынып: 6 а,ә,б,в

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.3 Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

Сабақ мақсаттары

  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру

  • Растрлық бейненің көлемін анықтауды үйрену

Бағалау критерийлері

  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады

  • Растрлық бейненің көлемін анықтайды

Тілдік мақсаттар

Диалог/хат жазу үшін бірқатар пайдалы тіркестер:

- графикалық бейнелерді көруге және өзгертуге, құруға арналған программа.

Растрлық бейне көмегімен сақталады

Пиксель- бұл …

Растрлық бейнелердің сапасы байланысты

Векторлық бейнелер құрылады

Файлдар форматы …

Құндылықтарды дарыту

1.Ынтымақтастық: Топтық жұмыс кезінде өзара қарым-қатынастарды дамыту, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру және сындарлы көзқарасты дамыту, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау мүмкіндігін қамтиды.

2.Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтеу, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтау.

Пәнаралық байланыстар

ағылшын тілі

АКТ қолдану дағдылары

Тиісті ақпаратты табу үшін интернетті және браузерді пайдалану

Бастапқы білім

Негізгі терминдер: сурет, компьютерлік графика, векторлық бейнелер, растрлық суреттер.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2мин

10мин



4мин




2 мин


6мин



2мин


12мин







Топты сабаққа ұйымдастыру.



Мұғалім өткен сабақтар бойынша тексеруге тапсырмалар таратады.



Оқушылар өз шамаларымен тапсырмаларды орындайды.



Оқушыларды жұмыстарын сағат тілімен келесі оқушыға тексеруге беруді және басқат түсті қалам алуды сұраңыз.

Сыныппен бірге тапсырманы тексеріңіз.

Әр оқушы дәптеріне қатемен жұмыс ретінде түсініктеме(фидбек) жазады.

Мұғалім растрлық бейнелерді қалай санау керек екенін көрсетеді.

Оқушылардан кестені толтыруды сұраңыз.

Оқушылар тапсырмаларды орындайды(жұпта 1-2, 3-4 жеке)

Жауаптары:

48000

80бит

9 мегабайт

4
























Сабақтың соңы

2 мин


Рефлексия

Оқушылар бағалаулары керек: 0-жоқ, 1 – иә.

  • Сендерге сабақта қызық болды ма?

  • Сабақ барысында жаңа нәрселер білдіңдер ма?

  • Материалды зерттеу қол жетімді болды ма?

  • Оны түсіне алдыңдар ма?

  • Келесі сабақтарда практика барысында қолдануға дайынсыңдар ма?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар:

Сабақ барысында оқығандарын бағалау үшін қолданылатын әдістерді жазу үшін осы бөлімді пайдаланыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.
Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет.
Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер.

Сабақ бойынша рефлексия

Оқудың шынайы мақсатын / мақсатының мақсаттары ма?
Барлық студенттер орталық органға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс жасалды ма?
Сабақтың уақыт кезеңдері болған ба?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы рейтинг
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойлаңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?
1:
2:
Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!