Материалдар / Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша құрал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2. Компьютерлік графикаМектеп: №21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З. Ю
Сынып: 6 а,ә,б,вҚатысқандар саны:Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбыРастрлық және векторлық бейнелерді салыстыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.2.3 Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау
Сабақ мақсаттары
  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру
  • Растрлық бейненің көлемін анықтауды үйрену
  • Бағалау критерийлері
  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады
  • Растрлық бейненің көлемін анықтайды
  • Тілдік мақсаттарДиалог/хат жазу үшін бірқатар пайдалы тіркестер:… - графикалық бейнелерді көруге және өзгертуге, құруға арналған программа.Растрлық бейне көмегімен сақталадыПиксель- бұлРастрлық бейнелердің сапасы байланыстыВекторлық бейнелер құрыладыФайлдар форматы
    Құндылықтарды дарыту1.Ынтымақтастық: Топтық жұмыс кезінде өзара қарым-қатынастарды дамыту, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру және сындарлы көзқарасты дамыту, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау мүмкіндігін қамтиды.2.Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтеу, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтау.
    Пәнаралық байланыстарағылшын тілі
    АКТ қолдану дағдыларыТиісті ақпаратты табу үшін интернетті және браузерді пайдалану
    Бастапқы білім Негізгі терминдер: сурет, компьютерлік графика, векторлық бейнелер, растрлық суреттер.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы2мин10мин



    4мин





    2 мин

    6мин



    2мин

    12мин











    Топты сабаққа ұйымдастыру.

    Мұғалім өткен сабақтар бойынша тексеруге тапсырмалар таратады.

    Оқушылар өз шамаларымен тапсырмаларды орындайды.

    Оқушыларды жұмыстарын сағат тілімен келесі оқушыға тексеруге беруді және басқат түсті қалам алуды сұраңыз.Сыныппен бірге тапсырманы тексеріңіз.Әр оқушы дәптеріне қатемен жұмыс ретінде түсініктеме(фидбек) жазады.Мұғалім растрлық бейнелерді қалай санау керек екенін көрсетеді.Оқушылардан кестені толтыруды сұраңыз.Оқушылар тапсырмаларды орындайды(жұпта 1-2, 3-4 жеке)Жауаптары:4800080бит9 мегабайт4














































    Сабақтың соңы2 мин

    РефлексияОқушылар бағалаулары керек: 0-жоқ, 1 – иә.
  • Сендерге сабақта қызық болды ма?
  • Сабақ барысында жаңа нәрселер білдіңдер ма?
  • Материалды зерттеу қол жетімді болды ма?
  • Оны түсіне алдыңдар ма?
  • Келесі сабақтарда практика барысында қолдануға дайынсыңдар ма?


  • Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар:Сабақ барысында оқығандарын бағалау үшін қолданылатын әдістерді жазу үшін осы бөлімді пайдаланыңыз.Денсаулық сақтау технологиялары.Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет.Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер.
    Сабақ бойынша рефлексияОқудың шынайы мақсатын / мақсатының мақсаттары ма?Барлық студенттер орталық органға жетті ме?Егер жоқ болса, неге?Сабақта дифференциация дұрыс жасалды ма?Сабақтың уақыт кезеңдері болған ба?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы рейтингСабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойлаңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?1:2:Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін?


















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ