Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша құрал ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2. Компьютерлік графика

Мектеп: №21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З. Ю

Сынып: 6 а,ә,б,в

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.3 Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

Сабақ мақсаттары

  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру

  • Растрлық бейненің көлемін анықтауды үйрену

Бағалау критерийлері

  • Растрлық және веторлық графиктердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады

  • Растрлық бейненің көлемін анықтайды

Тілдік мақсаттар

Диалог/хат жазу үшін бірқатар пайдалы тіркестер:

- графикалық бейнелерді көруге және өзгертуге, құруға арналған программа.

Растрлық бейне көмегімен сақталады

Пиксель- бұл …

Растрлық бейнелердің сапасы байланысты

Векторлық бейнелер құрылады

Файлдар форматы …

Құндылықтарды дарыту

1.Ынтымақтастық: Топтық жұмыс кезінде өзара қарым-қатынастарды дамыту, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру және сындарлы көзқарасты дамыту, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау мүмкіндігін қамтиды.

2.Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтеу, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтау.

Пәнаралық байланыстар

ағылшын тілі

АКТ қолдану дағдылары

Тиісті ақпаратты табу үшін интернетті және браузерді пайдалану

Бастапқы білім

Негізгі терминдер: сурет, компьютерлік графика, векторлық бейнелер, растрлық суреттер.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2мин

10мин



4мин




2 мин


6мин



2мин


12мин







Топты сабаққа ұйымдастыру.



Мұғалім өткен сабақтар бойынша тексеруге тапсырмалар таратады.



Оқушылар өз шамаларымен тапсырмаларды орындайды.



Оқушыларды жұмыстарын сағат тілімен келесі оқушыға тексеруге беруді және басқат түсті қалам алуды сұраңыз.

Сыныппен бірге тапсырманы тексеріңіз.

Әр оқушы дәптеріне қатемен жұмыс ретінде түсініктеме(фидбек) жазады.

Мұғалім растрлық бейнелерді қалай санау керек екенін көрсетеді.

Оқушылардан кестені толтыруды сұраңыз.

Оқушылар тапсырмаларды орындайды(жұпта 1-2, 3-4 жеке)

Жауаптары:

48000

80бит

9 мегабайт

4
























Сабақтың соңы

2 мин


Рефлексия

Оқушылар бағалаулары керек: 0-жоқ, 1 – иә.

  • Сендерге сабақта қызық болды ма?

  • Сабақ барысында жаңа нәрселер білдіңдер ма?

  • Материалды зерттеу қол жетімді болды ма?

  • Оны түсіне алдыңдар ма?

  • Келесі сабақтарда практика барысында қолдануға дайынсыңдар ма?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар:

Сабақ барысында оқығандарын бағалау үшін қолданылатын әдістерді жазу үшін осы бөлімді пайдаланыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.
Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет.
Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер.

Сабақ бойынша рефлексия

Оқудың шынайы мақсатын / мақсатының мақсаттары ма?
Барлық студенттер орталық органға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс жасалды ма?
Сабақтың уақыт кезеңдері болған ба?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы рейтинг
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойлаңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?
1:
2:
Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін?













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі