0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Сабақ қазақ әдебиеті | ||
| Күні: | Мүғалімнің аты жөні:Жолдас Гулшат | |
| Сынып | 6 | |
| Сабақ тақырыбы Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі | Қатысқаны | қатыспағаны |
| Оқу мақсаты | Т\Ж 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіруА\И 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені таба алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады | |
| Кейбір оқушылар орындай алады | Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады | |
| Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіріп,шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен термин | Ана тілі, Дағыстан, аврлар | |
| Диалог құруға арналған тіркес,талқылауға арналған сұрақ | Р.Ғамзатовтың «Ана тілі» шығармасында қандай мәселе көтерілген?Р.Ғамзатов | |
| Алдыңғы оқу | Расул Ғамзатов «Ана тілі» | |
| Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу.Түсіну.Қолдану. | |
| Бағалау критерийлері | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені таба аладыӘдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре аладыШығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады | |
| Құндылық | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы | |
| Пән аралық байланыс | Қазақ тілі, география | |
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы5 минут | «Бір қадам алға» әдісі арқылы мұғалім сыныпқа кірген бойда өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды.Оқушылардың жауабы дұрыс болса, мұғалім алға бір адым басады, бұрыс болса артқа бір қадам басады.Мұғалім үстеліне жеткенше сұрақ қою жалғаса береді.Рөл арқылы топқа бөлу:Оқушылар тобыАта-аналар тобыДиректорлар тобыМинистрлер тоюы | Жаңа әдіс-тәсілдер24-бет |
| Сабақтың ортасы 30 минут1-тапсырма 15 минут 2-тапсырма 15 минут | РАФТ тәсілі арқылы оқушылар шығармадағы ең басты идея тіл мәселесі туралы ой қозғайдыҚалыптастырушы бағалауДескриптор«DEAL» әдсі арқылы шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды D – Describe –Шығарма бойынша белгілі бір эпизодты сынайды; E – Explain –оқиға бойынша не білетіндерін түсіндіреді; A – Anallуse – ақпараттты талдайды L – Links – өзінде бар біліммен байланыстырып, қорытынды жасайды.Қалыптастырушы бағалауДескриптор | Оқулық «Арман ПВ» баспасы, 181-бет Жаңа әдіс-тәсілдер, 27-бет |
| Сабақтың соңы 5 минут | Рефлексия«Жетістік баспалдағы» «Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді. Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Түсіндім Аздап түсіндім Түсінбедім | Жаңа әдіс-тәсілдер 36-бет |
| Үй тапсырмасы Шығармадағы басты кейіпкерге мінездеме жазып келу | ||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жолдас Гүлшат ҚанатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Сабақ қазақ әдебиеті | ||
| Күні: | Мүғалімнің аты жөні:Жолдас Гулшат | |
| Сынып | 6 | |
| Сабақ тақырыбы Расул Ғамзатов «Менің Дағыстаным» әңгімесі | Қатысқаны | қатыспағаны |
| Оқу мақсаты | Т\Ж 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіруА\И 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені таба алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады | |
| Кейбір оқушылар орындай алады | Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады | |
| Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіріп,шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен термин | Ана тілі, Дағыстан, аврлар | |
| Диалог құруға арналған тіркес,талқылауға арналған сұрақ | Р.Ғамзатовтың «Ана тілі» шығармасында қандай мәселе көтерілген?Р.Ғамзатов | |
| Алдыңғы оқу | Расул Ғамзатов «Ана тілі» | |
| Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу.Түсіну.Қолдану. | |
| Бағалау критерийлері | Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені таба аладыӘдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре аладыШығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады | |
| Құндылық | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы | |
| Пән аралық байланыс | Қазақ тілі, география | |
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы5 минут | «Бір қадам алға» әдісі арқылы мұғалім сыныпқа кірген бойда өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды.Оқушылардың жауабы дұрыс болса, мұғалім алға бір адым басады, бұрыс болса артқа бір қадам басады.Мұғалім үстеліне жеткенше сұрақ қою жалғаса береді.Рөл арқылы топқа бөлу:Оқушылар тобыАта-аналар тобыДиректорлар тобыМинистрлер тоюы | Жаңа әдіс-тәсілдер24-бет |
| Сабақтың ортасы 30 минут1-тапсырма 15 минут 2-тапсырма 15 минут | РАФТ тәсілі арқылы оқушылар шығармадағы ең басты идея тіл мәселесі туралы ой қозғайдыҚалыптастырушы бағалауДескриптор«DEAL» әдсі арқылы шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды D – Describe –Шығарма бойынша белгілі бір эпизодты сынайды; E – Explain –оқиға бойынша не білетіндерін түсіндіреді; A – Anallуse – ақпараттты талдайды L – Links – өзінде бар біліммен байланыстырып, қорытынды жасайды.Қалыптастырушы бағалауДескриптор | Оқулық «Арман ПВ» баспасы, 181-бет Жаңа әдіс-тәсілдер, 27-бет |
| Сабақтың соңы 5 минут | Рефлексия«Жетістік баспалдағы» «Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді. Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Түсіндім Аздап түсіндім Түсінбедім | Жаңа әдіс-тәсілдер 36-бет |
| Үй тапсырмасы Шығармадағы басты кейіпкерге мінездеме жазып келу | ||
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
4446
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













