Материалдар / Раушангүлділер тұқымдасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Раушангүлділер тұқымдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәні мұғалімдеріне дайын жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
1387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: биология

Мектеп: Қуағаш негізгі білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Янтурсина Лаззат Нурбергеновна

Сынып: 6

Қатысқандар саны:12

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдасы.Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары. Жабайы өсетін, мәдени, дәрілік маңызды халық шаруашылығының өсімдіктері.

Сабақ негізделген оқу мақсаты: Раушангүлділер тұқымдасы.Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары. Жабайы өсетін, мәдени, дәрілік маңызды халық шаруашылығының өсімдіктері.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар істей алады:

Раушангүлділер тұқымдасының,гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктерін сипаттай алады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Жапырақтарын, жемістерін, сабақтарының ажырата алады.

Кейбір оқушылар істей алады:

Жабайы өсетін, мәдени, дәрілік маңыздылығын анықтап, зерттей алады

Тілдік мақсат:

Оқушылар:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Эндосперм, құрама сүйек.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар:

Раушангүлділер деп неліктен атайды?


Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?

Раушангүлділерден раушан майын қалай алынатының айта аласыз ба?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Раушангүлділердің адам ағзасына пайдасы бар деп ойлайсыз ба?

Алдыңғы оқу:
























Шаршыгүлділер тұқымдасы. «Бөшкедегі тапсырмалар»

1 тапсырма: Шаршыгүлділер тұқымдасына жататын өсімдіктерді ірікте.

а)Асқабақ; г)Ақжелкек; б) қияр; ү)шалқан; і)шалғам ; р)орамжапырақ; д)қыша; л)рапс; в) қарбыз; е)ақбасқурай , л)жұмыршақ. Дұрыс жауабын тапсан «Гүлділер» деген сөз шығады.

Шаршыгүлділер тұқымдасына

г

ү

л

д

і

л

е

р

2 тапсырма:Шаршыгүлділер тұқымдасына жататын өсімдіктерге тән белгілерді көрсет

жауап

сұрақтар

е

Гүлі дара жынысты

р

Гүлдері ұсақ, қос жынысты

с

Тостағанша жапырақшасы болмайды

у

Тостағанша жапырақшасы 4

и

Гүлшоғыры шатырша тәрізді

а

Гүлшоғыры шашақты

т

Аталығы оннан аса

ш

Аталығы алтау

қ

Гүлінің формуласы Т4 К4 А10 Ж1

н

Гүлінің формуласы Т2+2 К4 А2+4 Ж2

к

Жемісі тұқымша

а

Жемісі бұршаққын

Дұрыс жауабын тапсан «Раушан» деген сөз шығады.

3тапсырма: Тест

1.Май алу үшін өсірілетін мәдени дақылдар

Т)Қыша, рапс е)асқабақ, чайот г) Шпинат ,қыша

2.Қандай климаттық аймақтарда өседі.

е) суық ұ) қоңыржай г) экваторлық

3.Шалғамның тамыржемісінің құрамында не болады

қ) эфир майы е)қант ю) белог

4.Орамжапырақтың қауданы қалай аталады

е) кабак ы) качан г)қауған

5.Тамақтың дәмін келтіру үшін қолданылатын өсімдік

е)рапс м ) ақжелкек г) қышабас

6.Гүлінің формуласы:

д ) Т2+2 К4 А2+4 Ж2 и) Т4 К4 А10 Ж1 з) Т4 К6 А10 Ж

7.Шаршыгүлділер тұқымдасына жемісі қандай

А) бұршаққын и) дәнек е) бұршаққап

8.Қандай өсімдіктің құрамында 1.5%- ға жуық белог болады

С) шалқан е)шалғам з) рапс

9.Жапырақтары қалай орналасады

З) топтасып Ы ) кезектесіп й) жұптасып

Үш тапсырманың жауабын дұрыс тапса

«Раушан» «гүлділер» «тұқымдасы» деген жаңа тақырыптын аты шығады.

Қағаздан жасалған гүлдеріннің ішін ашып сөздерді оқимыз

Және сол сөздер бойынша топқа бөлінеміз.

Топқа бөлу: І топ Тағамдық : қырыққабат, шалқан,

ІІ топ Майлы: рапс, арыш

ІІІ топ Татымды: қыша ,ақжелкен

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазу.)

Ресурстар

Басы

Амандасу .

Ұйымдастыру.

Психологиялық тренинг «Гүл сыйлау»

Топқа бөліну: «Қызыл» «Көк» «Ақ»





Гүлдер

музыка әуені

Ортасы

«Голерия шарлау»әдісі арқылы жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту,постер қорғау.

І топ Раушангүлділер тұқымдасының жапырақтарының және сабақтарының түрлері:

ІІ топ Раушангүлділер тұқымдасының жемістерінің түрлері, тозаңдануы, жемістерінің таралуы.

ІІІ топ Раушангүлділер тұқымдасының түрлері және жабайы, мәдени, сәндік өсетіндері.

Түйіндеме.

әдісінде оқушыларға үлестірме қағаздар беріледі. Сол қағаздың ішіндегілерді оқып шығып түйіндеме жазады. Аты:

Өсетін аймағы:

Дәрумендері:

Бойындағы элементтері:

Медицинаға үлесі:

Сергіту сәті:

Зертханалық жұмыс № 23 зертханалық жұмыс. Раушангүлділер тұқымдасы өсімдіктерінің гүлі мен жемісінің құрылысы.


Плакат, маркет

магнит





























Кесппе шөптер

Аяқталу

Карта ойыны:

Топ басшылар ойынды бастайды, қалған топ мүшелері жүрген картаға жауабын сәйкес басу керек.

І.Түрлері: Ағашты , Бұталы, Шөптекті

ІІЖапырақ :.Жай жапырақты, Күрделі жапырақты ,Қауырсын тәрізді,.

ІІІ.Жемісі: шырынды, сүйекті шырынды, көпсүйекті.

1- тапсырма.Биологиялық диктант:

Қалдырып кеткен сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

Раушангүлділер тұқымдас өсімдіктердің..... ...... гүл серігі болады,тостағаншасы....... , бірікпеген тостағанша жапырақтардан құралған, күлтесі ... .... бірікпеген күлте жапырақшалардан құралған, аталықтары,.... ....аналықтары.... ....



2- тапсырма. «Ойлан тап»

Раушангүлділер тұқымдастары өкілдеріне тән белгілердің нөмірлерін жаз.

  1. Гүлінің бір аналығы алты аталығы бар.?

2. Гүлінің күлтесі біріккен күлтежапырақшалы, бес күлтежапырақшалардан құралған.

3.Гүлде аналықтары көп немесе біреу.?

4.Гүлдің күлтесі бірікпеген төрт күлтежапырақшалардан құралған.?

5.Гүлдің аталықтары көп.?

6.Гүлінің күлтесі бірікпеген күлтежапырақшалы, пішіндері бірдей бес күлтежапырақшалардан құралған.?

7. Гүл тостағаншасы бірікпеген төрт тостағанжапырақшалардан құралған.?

8.Гүл тостағаншасы бірікпеген бес тостағанжапырақшалардан құралған.?

Қоржынға арналған ілу: Раушангүлділер тұқымдасының бір өкілін үш тілде айту орысша , қазақша, ағылшынша

Бағалау: Өзін- өзі бағалау.және топты бағалау

Үйге тапсырма: тақырыпты оқып, сөзжұмбақ құрастыру, дәрілік өсімдіктерге реферат

Рефлексия: «Табыс ағашы» әдісі арқылы өз ойларын білдіреді.



Кеспе жемістер



























































стикерлер



























































































































«Раушангүлділер тұқымдасы. Гүлі мен жемісінің құрлысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары. Жабайы өсетін, мәдени, дәрілік маңызды халық шаруашылығының өсімдіктері» тақырыбына рефлексивті есеп

Менің келесі алған тақырыбым «Раушангүлділер тұқымдасы. Гүлі мен жемісінің құрлысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары. Жабайы өсетін, мәдени, дәрілік маңызды халық шаруашылығының өсімдіктері» тақырыбы болатын.Оқыту, білім беру тәжірибесі педагогикалық үрдістің сапасын үнемі арттырып отыруды талап етеді. Сондықтан мен бағдарламаның жеті модулі бойынша іс тәжірибеме келіп,тоқталатын болсам.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!