1..Ауызша тапсырмалар беру
арқылы түсініктерін нақтылау.
Мысалы: 4852,
50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені
білдіреді?
58 жүздік,123 ондық,402
мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды
ата:
Математикалық диктант: 5 ондық
мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан;
25 ондықтан және 9бірліктен
тұратын сан; 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан
тұратын санды жаз:
2.Оқулықпен жұмыс: №1
тапсырма: 2топқа бөлініп ,өз беттерінше
орындайды.
№2 тапсырма: «Тиісті санды
тап»ойыны
1-бағанын тақтада 3 оқушы
орындайды. 2- бағанын 3 оқушы орындайды .Тақтадағы оқушы разряд
және класс бойынша ауызша түсіндіреді.
№3 Класты 2 нұсқаға бөлу.
Амалдарды ыңғайына қарай бөліп ,тақта мен орында
шығару.
№4 ауызша орындалатын есептер
(а,ә,б) 3қатар ауызша жарыса орындайды.
а)
215*16=3440км
Ә)
51:3=17
км/саг
Б) (65+70) *14=1890
км
В) 900 : (45+55)= 9 саг
Г) ( а:в):2
№5 өз беттерінше
жұмыс:
Екі
жұмысшы-770кг
1
-ж.-30 кг.
2-ж.-40
кг.
Әрқайсысы-?кг
Ш: 770 : (30+40) = 11(сағ.) 30
∙ 11=330 (кг) 40 ∙ 11=440 (кг)
№6 өз
беттерінше
-
S =
6*8=48см2
S
=48:2=24см2
-
S =
12*5=60см2
S
=60:2=30см2
Есімізге түсірейік, тік
бұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табушы
едік?
№7. Теңдеудің 1-бағаны
шығарылады.
6300:90
∙с=350 (3400-600):х=400
780-у=1440:60
70∙с=350 2800:х=400
780-у=24
с=350:70 х=2800:400
у=780-24
с=5
х=7
у=756
Ү.Жаңа сабақты пысықтау: №8
шығармашылық тапсырма:
4 және 7 сандарын пайдалана
отырып, құрамында 7 саны тек бір рет қана кездесетін төрт таңбалы
сандарды жазу. 7444,4744,4474,4447; Сандардың ретімен орналасуына
көңіл аудару керек.Кесте сызып, класс пен разрядты
айтқызу.
|