|
Пәні:математика Уақыты:03.04.19ж. |
Сынып: 4 «В» |
Мұғалім: Кусайнова А.Е. |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтар мен кластар (Қайталау және білімді кеңейту) |
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
||
|
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі |
«разряд»және «класс» туралы түсініктерін нақтылау,санды жазғанда цифрдың орнының мәнін айқындау.Логикалық ойлау, ауызша сандарды еркін оқу қабілеттерін дамыту. Шығармашылыққа, тапқырлыққа, өз бетінше тапсырманы тиянақты орындауға тәрбиелеу. Оқушылар миллионға дейінгі көптаңбалы сандарды жазу,оқу және салыстыруға байланысты білімдерін қайталайды. |
||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
|
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушы назарын сабаққа аудару. Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
-Разряд және класс деген сөздер сендерге таныс па? Геометриялық фигуралар туралы не білеміз? Суреттерін көрсетіп отырып фигуралар туралы білімін тексеру. Көп таңбалы сандарды көрсету арқылы сандардың оқылуын, әр разрядтың атауын айтқызу. |
Оқушылар ауызша орындайды |
|
|
Жаңа сабақ |
1..Ауызша тапсырмалар беру арқылы түсініктерін нақтылау. Мысалы: 4852, 50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені білдіреді? 58 жүздік,123 ондық,402 мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды ата: Математикалық диктант: 5 ондық мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан; 25 ондықтан және 9бірліктен тұратын сан; 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан тұратын санды жаз: 2.Оқулықпен жұмыс: №1 тапсырма: 2топқа бөлініп ,өз беттерінше орындайды. №2 тапсырма: «Тиісті санды тап»ойыны 1-бағанын тақтада 3 оқушы орындайды. 2- бағанын 3 оқушы орындайды .Тақтадағы оқушы разряд және класс бойынша ауызша түсіндіреді. №3 Класты 2 нұсқаға бөлу. Амалдарды ыңғайына қарай бөліп ,тақта мен орында шығару. №4 ауызша орындалатын есептер (а,ә,б) 3қатар ауызша жарыса орындайды. а) 215*16=3440км Ә) 51:3=17 км/саг Б) (65+70) *14=1890 км В) 900 : (45+55)= 9 саг Г) ( а:в):2 №5 өз беттерінше жұмыс: Екі жұмысшы-770кг 1 2-ж.-40 кг. Әрқайсысы-?кг Ш: 770 : (30+40) = 11(сағ.) 30 ∙ 11=330 (кг) 40 ∙ 11=440 (кг) №6 өз беттерінше
Есімізге түсірейік, тік бұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табушы едік? №7. Теңдеудің 1-бағаны шығарылады. 6300:90 ∙с=350 (3400-600):х=400 780-у=1440:60 70∙с=350 2800:х=400 780-у=24 с=350:70 х=2800:400 у=780-24 с=5 х=7 у=756 Ү.Жаңа сабақты пысықтау: №8 шығармашылық тапсырма: 4 және 7 сандарын пайдалана отырып, құрамында 7 саны тек бір рет қана кездесетін төрт таңбалы сандарды жазу. 7444,4744,4474,4447; Сандардың ретімен орналасуына көңіл аудару керек.Кесте сызып, класс пен разрядты айтқызу. |
||
|
Ой толғаныс |
Бүгінгі сабақтан не білдік? |
Оқушылар толтырады |
|
|
Сабақты бекіту |
Кластарға жіктеу мен разрядтарға жіктеудің айырмасы неде? Жүз мыңдықтар класында неше разряд бар?Класс ше? Бірлік миллиондар класында неше разряд болады? Класс ше? 412752 санын разрядтық қосылғыштарға жікте |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
|
|
Үй тапсырмасы |
№7 (2 б),108-бет. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
|
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
|
|
Кеі байланыс |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Разрядтар мен кластар
Разрядтар мен кластар
|
Пәні:математика Уақыты:03.04.19ж. |
Сынып: 4 «В» |
Мұғалім: Кусайнова А.Е. |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтар мен кластар (Қайталау және білімді кеңейту) |
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
||
|
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі |
«разряд»және «класс» туралы түсініктерін нақтылау,санды жазғанда цифрдың орнының мәнін айқындау.Логикалық ойлау, ауызша сандарды еркін оқу қабілеттерін дамыту. Шығармашылыққа, тапқырлыққа, өз бетінше тапсырманы тиянақты орындауға тәрбиелеу. Оқушылар миллионға дейінгі көптаңбалы сандарды жазу,оқу және салыстыруға байланысты білімдерін қайталайды. |
||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
|
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушы назарын сабаққа аудару. Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
-Разряд және класс деген сөздер сендерге таныс па? Геометриялық фигуралар туралы не білеміз? Суреттерін көрсетіп отырып фигуралар туралы білімін тексеру. Көп таңбалы сандарды көрсету арқылы сандардың оқылуын, әр разрядтың атауын айтқызу. |
Оқушылар ауызша орындайды |
|
|
Жаңа сабақ |
1..Ауызша тапсырмалар беру арқылы түсініктерін нақтылау. Мысалы: 4852, 50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені білдіреді? 58 жүздік,123 ондық,402 мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды ата: Математикалық диктант: 5 ондық мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан; 25 ондықтан және 9бірліктен тұратын сан; 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан тұратын санды жаз: 2.Оқулықпен жұмыс: №1 тапсырма: 2топқа бөлініп ,өз беттерінше орындайды. №2 тапсырма: «Тиісті санды тап»ойыны 1-бағанын тақтада 3 оқушы орындайды. 2- бағанын 3 оқушы орындайды .Тақтадағы оқушы разряд және класс бойынша ауызша түсіндіреді. №3 Класты 2 нұсқаға бөлу. Амалдарды ыңғайына қарай бөліп ,тақта мен орында шығару. №4 ауызша орындалатын есептер (а,ә,б) 3қатар ауызша жарыса орындайды. а) 215*16=3440км Ә) 51:3=17 км/саг Б) (65+70) *14=1890 км В) 900 : (45+55)= 9 саг Г) ( а:в):2 №5 өз беттерінше жұмыс: Екі жұмысшы-770кг 1 2-ж.-40 кг. Әрқайсысы-?кг Ш: 770 : (30+40) = 11(сағ.) 30 ∙ 11=330 (кг) 40 ∙ 11=440 (кг) №6 өз беттерінше
Есімізге түсірейік, тік бұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табушы едік? №7. Теңдеудің 1-бағаны шығарылады. 6300:90 ∙с=350 (3400-600):х=400 780-у=1440:60 70∙с=350 2800:х=400 780-у=24 с=350:70 х=2800:400 у=780-24 с=5 х=7 у=756 Ү.Жаңа сабақты пысықтау: №8 шығармашылық тапсырма: 4 және 7 сандарын пайдалана отырып, құрамында 7 саны тек бір рет қана кездесетін төрт таңбалы сандарды жазу. 7444,4744,4474,4447; Сандардың ретімен орналасуына көңіл аудару керек.Кесте сызып, класс пен разрядты айтқызу. |
||
|
Ой толғаныс |
Бүгінгі сабақтан не білдік? |
Оқушылар толтырады |
|
|
Сабақты бекіту |
Кластарға жіктеу мен разрядтарға жіктеудің айырмасы неде? Жүз мыңдықтар класында неше разряд бар?Класс ше? Бірлік миллиондар класында неше разряд болады? Класс ше? 412752 санын разрядтық қосылғыштарға жікте |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
|
|
Үй тапсырмасы |
№7 (2 б),108-бет. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
|
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
|
|
Кеі байланыс |
|||
шағым қалдыра аласыз
-ж.-30 кг.
=
6*8=48












