РЕЦЕНЗИЯ
«Қарым-қатынастың формалары
мен түрлері» атты бастауыш сыныпты оқытуда
оқушылардың өзара қарым-қатынасын жетілдіруге арналған мұғалімдер
үшін көмекші құралына.
Авторы ______________________
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып
мұғалімі __________________________________.
«Қарым-қатынастың формалары
мен түрлері» атты бастауыш сынып оқушыларының өзара қарым-қатынасын
жетілдіруге арналған мұғалімдер үшін дайындалған көмекші құралы
қазіргі білім беру саласындағы басты тақырыптарға арналады. Жұмыс
тақырыбы мен мазмұны өзекті, атап айтқанда бастауыш сыныпта
оқушылардың өзара қарым-қатынас мәселелерінің бірі виртуальды
әлемге тым жақын ұрпақтың қарым-қатынас жасау дағдысын жетілдіру
мәселесіне арналған.
Жұмыстың ғылыми-әдістемелік
деңгейі модификациялық және комбинаторлық болып келеді, нақтырақ
айтқанда көмекші құрал педагогикалық қарым-қатынасты жаңғыртуда
арнайы тәсілдерін жүйелейді және оқушылардың өзара
қарым-қатынасының үйлесімділік интеграциясын көрсете
алған.
Жаңалық дәрежесі білім беру
жүйесіне өзіндік үлес қоса алуы, бастауыш сыныпты оқытуда
оқушылардың өзара қарым-қатынасын жетілдіру үшін мұғалімдерге арнап
амал-тәсілдерді ұсына білуі. Сондай-ақ, көптеген авторлардың
еңбектеріне сүйене отырып теориялық жағынан ғылыми-әдістемелік
ұсыныстар жасаған.
Аталмыш көмекші құралының
мазмұны білім беру ұйымының жалпы стратегиясына бағдарланған, оның
ішінде оқушылардың өзара қарым-қатынасын жетілдіруде ұстаздың
тұлғалық біліктілігі ерекше ескеріледі.
Автор жұмысты жазу барысында
ғылыми жұмысты жазу талабына сай ережелерді сақтаған,
ой-тұжырымдарының негіздемесі бар және кілтті сөздерді анық
сипаттай білген.
Жұмыстың практикалық
маңыздылығы жағынан мұғалімнің қарым-қатынастағы стилін анықтаған,
оқушылармен өзара қарым қатынасындағы ұстанған стилдердің тиімді
жақтарын зерттеп ұсынған. Ал оқушылардың әлеуметтік адаптация
мәселесін шешу үшін арнайы педагогикалық және психологиялық
әдістерді ұсынып қолдану тәсілдерін практикалық қолданыс аясы
негізінде сипаттайды.
Жалпы жұмыстың рәсімделуі
талапқа сәйкес, мазмұны жағынан тақырыпты толықтай аша білген.
Жұмысты жалпы білім беру мекемелерінде пайдалануға ұсынуға
болады.
Пікір
беруші:
(жұмыс орны,
қызметі,
ғылыми
атағы,
ғылыми дәрежесі)
_________________________________Аты-жөні
12.01.2022ж.