Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    ОІМ Мырсеитова Арай Бекенқызы

    Мектеп:

    «Сары-Арқа жалпы білім беретін орта мектеп»КММ

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.4 А. бөлім – Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

    Күні: 21.04.2021

    Сынып: 7

    Мұғалімнің аты-жөні: Расулов Бауыржан Ануарбекович

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Редакторға кіріктірілген нысандар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.1.1 – Нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Оқушылар үшөлшемді редакторлардың қызметін біледі. SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі.

    Көпшілігі: SketchUp редакторында қарапайым обьектілерді модельдей алады. Үш-өлшемді редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне талдау жасай алады.

    Кейбірі: Редакторға кіріктірілген нысандарды сипаттай алады. Сырттан нысандар кірістірудің қосымша мүмкіндіктерін біледі.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану


    Бағалау критерийі

    • - SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі. Негізгі командалар мен инструменттер панелінің құралдарын пайдалана алады;

    • - 3D обьекттерді қолдана алады және өңдей алады. Қарапайым обьектілерді модельдей алады;

    • - SketchUp редакторына нысандарды кіріктіру (импорттау) мүмкіндігі туралы қорытынды жасай алады және талдай алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    өз модельдерін көрсете алады (айту және тыңдау дағдылары).

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Үшөлшемді модель

    • Рендеринг

    • Әсерлер, өтулер, монтаждау

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Әзірленген модель…сәйкес келеді.

    • Әсер құру үшін … қажет.

    Мені модельді …негізінде әзірледім.

    Құндылықтарға баулу

    Бірлесе жұмыс жасау арқылы білімге қол жеткізу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу.

    Пәнаралық байланыс

    Көркем еңбек, Физика, Математика, Сызу

    Алдыңғы білім

    Модельдер, 3D-модельдер

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут









    4 минут

    «Символды тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде: флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан да қымбат, өшіргіш-қателікке жол жоқ

    «Мозаика» әдісі арқылы «Анимация» және «Модель» деп топтарға біріктіру. (Осыдан екі топқа бөлінеді, алтын ережемен таныстырып өтемін).

    «Бір қадам алға...» Әдісі

    Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

    Өткен тақырыпты қайталау сұрақтары.

    Сұрақ:

    1. Екіөлшемді және үшөлшемді графиканың айырмашылығы қандай?

    2. 3D графикасымен жұмыс жасайтын бағдарламаларды білесіз?

    • AutoCAD

    • 3DStudio Max

    • Blender

    • Sketchup

    1. Модель – нақты обьектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету үлгісі.

    2. Моделдеу деген не?

    3. Обьект – бұл зат, оқиға, процесс, табиғат құбылыстары.

    4. Үш өлшемді графика?

    5. 3D модельді жасау үшін қандай құру кезеңдерін білесіздер?

    6. SketchUp – бұл

    7. Үшөлшемді графиканы қолдану салалары

    8. SketchUp бағдарламасының терезе элементтерін ата

    9. Модельдеу қажеттілігі қай кезде туындайды?

    3D нысандарын құру кезеңдері:

    1. Модельдеу - үш өлшемді объектілер құру.

    2. Өрнектеу — модельге әртүрлі суреттерді еңгізу (ағаш, мрамор, металл және т б.)

    3. Жарықтандыру — орнату және жарық көздері.

    4. 4. Түсіру — таңдау нүктелерін түсіру камераларын орнату.

    5. Рендеринг (визуализация) — шынайы фотосуреттер немесе анимация құру.


















    Жұмыс дәптері

    А4 парағы, стикер, маркер



    Сабақтың ортасы

    24 минут




































    Сыныпта өткен тақырыпты талқылау жаңа сабаққа көшеміз

    Жаңа тақырып зерттеу

    «Stop-кадр»

    Редакторға кіріктірілген нысандар №2 сабак сілтемесі:

    https://youtu.be/lkHTpeuoDCg

    Бейне файлды тыңдау. Ондағы негізгі идеяны түсіне отырып сұрақтарға жауап беру

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. Кіріктірілген обьекттер дегеніміз не?

    2. Оларды не үшін пайдаланады?

    3. Sketchup бағдарламасында обьектілерді кірістіруге болатын қандай модульдер бар?

    4. “Материалдар” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

    5. “Компоненттер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

    6. “Стильдер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз


    (Оқулықпен жұмыс) Тақырыпты оқып үйренуде өз ойыңды жаз

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

    Мен не білемін?



    Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

    Сергіту сәті /1 минут/

    «Жариялау» әдісі Бекіту /3 мин/

    1. Тапсырма. Анимация тобына

    Жариялау әдісі бойынша 1 топ оқушыларына берілетін (Құралдар тақтасы) тапсырмасының ссылкасы:

    https://learningapps.org/19198223

    Дескриптор

    • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдар атауын біледі

    • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдардың мүмкіндігін біледі.

    1. Тапсырма Модель тобына SketchUp 3D редакторы.

    Жариялау әдісі бойынша 2 топ оқушыларға берілетін (Құралдар қызметі) тапсырмасының ссылкасы:

    https://learningapps.org/19271436

    Дескриптор

    1. Инструменттердің қызметін біледі;

    2. Инструменттерді пайдалана алады;

    Жеке тапсырма. / 2 мин/
    Таразының сәйкесті бөлігіне 3D редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазыңыз.












    Интербелсенді тақта,


    Интернет желісі

    Zoom

    қосымшасы


    Оқулық, компьютер, А4 формат, түрлі түсті стикерлер















    Интербелсенді тақта,


    Интернет желісі

    Zoom

    қосымшасы


    Сабақтың соңы

    4 минут



    Үйге тапсырма 140 бет 5.2. Редакторға кіріктірілген нысандар

    5.30 суреттеберілген қарындаштар жиынтығының моделін құрыңдар.

    Кері байланыс:

    «Қажетті сөздің астын сызыңыз»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Расулов Бауыржан Ануарбекович
    12 Мамыр 2021
    672
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Редакторға кіріктірілген нысандар 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Редакторға кіріктірілген нысандар 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    SketchUp бағдарламасында кіріктірілген нысандармен жұмыс істей білуге үйрету
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    ОІМ Мырсеитова Арай Бекенқызы

    Мектеп:

    «Сары-Арқа жалпы білім беретін орта мектеп»КММ

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.4 А. бөлім – Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

    Күні: 21.04.2021

    Сынып: 7

    Мұғалімнің аты-жөні: Расулов Бауыржан Ануарбекович

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Редакторға кіріктірілген нысандар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.1.1 – Нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Оқушылар үшөлшемді редакторлардың қызметін біледі. SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі.

    Көпшілігі: SketchUp редакторында қарапайым обьектілерді модельдей алады. Үш-өлшемді редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне талдау жасай алады.

    Кейбірі: Редакторға кіріктірілген нысандарды сипаттай алады. Сырттан нысандар кірістірудің қосымша мүмкіндіктерін біледі.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану


    Бағалау критерийі

    • - SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі. Негізгі командалар мен инструменттер панелінің құралдарын пайдалана алады;

    • - 3D обьекттерді қолдана алады және өңдей алады. Қарапайым обьектілерді модельдей алады;

    • - SketchUp редакторына нысандарды кіріктіру (импорттау) мүмкіндігі туралы қорытынды жасай алады және талдай алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    өз модельдерін көрсете алады (айту және тыңдау дағдылары).

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Үшөлшемді модель

    • Рендеринг

    • Әсерлер, өтулер, монтаждау

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Әзірленген модель…сәйкес келеді.

    • Әсер құру үшін … қажет.

    Мені модельді …негізінде әзірледім.

    Құндылықтарға баулу

    Бірлесе жұмыс жасау арқылы білімге қол жеткізу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу.

    Пәнаралық байланыс

    Көркем еңбек, Физика, Математика, Сызу

    Алдыңғы білім

    Модельдер, 3D-модельдер

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут









    4 минут

    «Символды тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде: флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан да қымбат, өшіргіш-қателікке жол жоқ

    «Мозаика» әдісі арқылы «Анимация» және «Модель» деп топтарға біріктіру. (Осыдан екі топқа бөлінеді, алтын ережемен таныстырып өтемін).

    «Бір қадам алға...» Әдісі

    Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

    Өткен тақырыпты қайталау сұрақтары.

    Сұрақ:

    1. Екіөлшемді және үшөлшемді графиканың айырмашылығы қандай?

    2. 3D графикасымен жұмыс жасайтын бағдарламаларды білесіз?

    • AutoCAD

    • 3DStudio Max

    • Blender

    • Sketchup

    1. Модель – нақты обьектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету үлгісі.

    2. Моделдеу деген не?

    3. Обьект – бұл зат, оқиға, процесс, табиғат құбылыстары.

    4. Үш өлшемді графика?

    5. 3D модельді жасау үшін қандай құру кезеңдерін білесіздер?

    6. SketchUp – бұл

    7. Үшөлшемді графиканы қолдану салалары

    8. SketchUp бағдарламасының терезе элементтерін ата

    9. Модельдеу қажеттілігі қай кезде туындайды?

    3D нысандарын құру кезеңдері:

    1. Модельдеу - үш өлшемді объектілер құру.

    2. Өрнектеу — модельге әртүрлі суреттерді еңгізу (ағаш, мрамор, металл және т б.)

    3. Жарықтандыру — орнату және жарық көздері.

    4. 4. Түсіру — таңдау нүктелерін түсіру камераларын орнату.

    5. Рендеринг (визуализация) — шынайы фотосуреттер немесе анимация құру.


















    Жұмыс дәптері

    А4 парағы, стикер, маркер



    Сабақтың ортасы

    24 минут




































    Сыныпта өткен тақырыпты талқылау жаңа сабаққа көшеміз

    Жаңа тақырып зерттеу

    «Stop-кадр»

    Редакторға кіріктірілген нысандар №2 сабак сілтемесі:

    https://youtu.be/lkHTpeuoDCg

    Бейне файлды тыңдау. Ондағы негізгі идеяны түсіне отырып сұрақтарға жауап беру

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. Кіріктірілген обьекттер дегеніміз не?

    2. Оларды не үшін пайдаланады?

    3. Sketchup бағдарламасында обьектілерді кірістіруге болатын қандай модульдер бар?

    4. “Материалдар” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

    5. “Компоненттер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

    6. “Стильдер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз


    (Оқулықпен жұмыс) Тақырыпты оқып үйренуде өз ойыңды жаз

    Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

    Мен не білемін?



    Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

    Сергіту сәті /1 минут/

    «Жариялау» әдісі Бекіту /3 мин/

    1. Тапсырма. Анимация тобына

    Жариялау әдісі бойынша 1 топ оқушыларына берілетін (Құралдар тақтасы) тапсырмасының ссылкасы:

    https://learningapps.org/19198223

    Дескриптор

    • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдар атауын біледі

    • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдардың мүмкіндігін біледі.

    1. Тапсырма Модель тобына SketchUp 3D редакторы.

    Жариялау әдісі бойынша 2 топ оқушыларға берілетін (Құралдар қызметі) тапсырмасының ссылкасы:

    https://learningapps.org/19271436

    Дескриптор

    1. Инструменттердің қызметін біледі;

    2. Инструменттерді пайдалана алады;

    Жеке тапсырма. / 2 мин/
    Таразының сәйкесті бөлігіне 3D редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазыңыз.












    Интербелсенді тақта,


    Интернет желісі

    Zoom

    қосымшасы


    Оқулық, компьютер, А4 формат, түрлі түсті стикерлер















    Интербелсенді тақта,


    Интернет желісі

    Zoom

    қосымшасы


    Сабақтың соңы

    4 минут



    Үйге тапсырма 140 бет 5.2. Редакторға кіріктірілген нысандар

    5.30 суреттеберілген қарындаштар жиынтығының моделін құрыңдар.

    Кері байланыс:

    «Қажетті сөздің астын сызыңыз»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 7 сынып
    12.05.2021
    672
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Расулов Бауыржан Ануарбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации