Материалдар / Редакторға кіріктірілген нысандар 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Редакторға кіріктірілген нысандар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
SketchUp бағдарламасында кіріктірілген нысандармен жұмыс істей білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2021
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

ОІМ Мырсеитова Арай Бекенқызы

Мектеп:

«Сары-Арқа жалпы білім беретін орта мектеп»КММ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.4 А. бөлім – Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

Күні: 21.04.2021

Сынып: 7

Мұғалімнің аты-жөні: Расулов Бауыржан Ануарбекович

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Редакторға кіріктірілген нысандар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.1 – Нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру


Сабақтың мақсаты

Барлығы: Оқушылар үшөлшемді редакторлардың қызметін біледі. SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі.

Көпшілігі: SketchUp редакторында қарапайым обьектілерді модельдей алады. Үш-өлшемді редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне талдау жасай алады.

Кейбірі: Редакторға кіріктірілген нысандарды сипаттай алады. Сырттан нысандар кірістірудің қосымша мүмкіндіктерін біледі.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийі

  • - SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі. Негізгі командалар мен инструменттер панелінің құралдарын пайдалана алады;

  • - 3D обьекттерді қолдана алады және өңдей алады. Қарапайым обьектілерді модельдей алады;

  • - SketchUp редакторына нысандарды кіріктіру (импорттау) мүмкіндігі туралы қорытынды жасай алады және талдай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

өз модельдерін көрсете алады (айту және тыңдау дағдылары).

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Үшөлшемді модель

  • Рендеринг

  • Әсерлер, өтулер, монтаждау

Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Әзірленген модель…сәйкес келеді.

  • Әсер құру үшін … қажет.

Мені модельді …негізінде әзірледім.

Құндылықтарға баулу

Бірлесе жұмыс жасау арқылы білімге қол жеткізу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, Физика, Математика, Сызу

Алдыңғы білім

Модельдер, 3D-модельдер

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут









4 минут

«Символды тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде: флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан да қымбат, өшіргіш-қателікке жол жоқ

«Мозаика» әдісі арқылы «Анимация» және «Модель» деп топтарға біріктіру. (Осыдан екі топқа бөлінеді, алтын ережемен таныстырып өтемін).

«Бір қадам алға...» Әдісі

Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

Өткен тақырыпты қайталау сұрақтары.

Сұрақ:

  1. Екіөлшемді және үшөлшемді графиканың айырмашылығы қандай?

  2. 3D графикасымен жұмыс жасайтын бағдарламаларды білесіз?

  • AutoCAD

  • 3DStudio Max

  • Blender

  • Sketchup

  1. Модель – нақты обьектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету үлгісі.

  2. Моделдеу деген не?

  3. Обьект – бұл зат, оқиға, процесс, табиғат құбылыстары.

  4. Үш өлшемді графика?

  5. 3D модельді жасау үшін қандай құру кезеңдерін білесіздер?

  6. SketchUp – бұл

  7. Үшөлшемді графиканы қолдану салалары

  8. SketchUp бағдарламасының терезе элементтерін ата

  9. Модельдеу қажеттілігі қай кезде туындайды?

3D нысандарын құру кезеңдері:

  1. Модельдеу - үш өлшемді объектілер құру.

  2. Өрнектеу — модельге әртүрлі суреттерді еңгізу (ағаш, мрамор, металл және т б.)

  3. Жарықтандыру — орнату және жарық көздері.

  4. 4. Түсіру — таңдау нүктелерін түсіру камераларын орнату.

  5. Рендеринг (визуализация) — шынайы фотосуреттер немесе анимация құру.


















Жұмыс дәптері

А4 парағы, стикер, маркер



Сабақтың ортасы

24 минут




































Сыныпта өткен тақырыпты талқылау жаңа сабаққа көшеміз

Жаңа тақырып зерттеу

«Stop-кадр»

Редакторға кіріктірілген нысандар №2 сабак сілтемесі:

https://youtu.be/lkHTpeuoDCg

Бейне файлды тыңдау. Ондағы негізгі идеяны түсіне отырып сұрақтарға жауап беру

Сұрақтарға жауап беріңіз:

  1. Кіріктірілген обьекттер дегеніміз не?

  2. Оларды не үшін пайдаланады?

  3. Sketchup бағдарламасында обьектілерді кірістіруге болатын қандай модульдер бар?

  4. Материалдар” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

  5. Компоненттер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз

  6. Стильдер” модулінің негізгі функцияларын атаңыз


(Оқулықпен жұмыс) Тақырыпты оқып үйренуде өз ойыңды жаз

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

Мен не білемін?



Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

Сергіту сәті /1 минут/

«Жариялау» әдісі Бекіту /3 мин/

  1. Тапсырма. Анимация тобына

Жариялау әдісі бойынша 1 топ оқушыларына берілетін (Құралдар тақтасы) тапсырмасының ссылкасы:

https://learningapps.org/19198223

Дескриптор

  • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдар атауын біледі

  • 3D модельді жасау үшін негізгі құралдардың мүмкіндігін біледі.

  1. Тапсырма Модель тобына SketchUp 3D редакторы.

Жариялау әдісі бойынша 2 топ оқушыларға берілетін (Құралдар қызметі) тапсырмасының ссылкасы:

https://learningapps.org/19271436

Дескриптор

  1. Инструменттердің қызметін біледі;

  2. Инструменттерді пайдалана алады;

Жеке тапсырма. / 2 мин/
Таразының сәйкесті бөлігіне 3D редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазыңыз.












Интербелсенді тақта,


Интернет желісі

Zoom

қосымшасы


Оқулық, компьютер, А4 формат, түрлі түсті стикерлер















Интербелсенді тақта,


Интернет желісі

Zoom

қосымшасы


Сабақтың соңы

4 минут



Үйге тапсырма 140 бет 5.2. Редакторға кіріктірілген нысандар

5.30 суреттеберілген қарындаштар жиынтығының моделін құрыңдар.

Кері байланыс:

«Қажетті сөздің астын сызыңыз» 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!