Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Редакторға кіріктірілген нысандар 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ОІМ Мырсеитова Арай Бекенқызы |
Мектеп: «Сары-Арқа жалпы білім беретін орта мектеп»КММ |
|||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4 А. бөлім – Нысандар мен оқиғаларды модельдеу |
Күні: 21.04.2021 |
|||||||
Сынып: 7 |
Мұғалімнің аты-жөні: Расулов Бауыржан Ануарбекович |
|||||||
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Редакторға кіріктірілген нысандар |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.1 – Нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Оқушылар үшөлшемді редакторлардың қызметін біледі. SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі. Көпшілігі: SketchUp редакторында қарапайым обьектілерді модельдей алады. Үш-өлшемді редакторлардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне талдау жасай алады. Кейбірі: Редакторға кіріктірілген нысандарды сипаттай алады. Сырттан нысандар кірістірудің қосымша мүмкіндіктерін біледі. |
|||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану
|
|||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: өз модельдерін көрсете алады (айту және тыңдау дағдылары). Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
Мені модельді …негізінде әзірледім. |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
Бірлесе жұмыс жасау арқылы білімге қол жеткізу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, Физика, Математика, Сызу |
|||||||
Алдыңғы білім |
Модельдер, 3D-модельдер |
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 3 минут
4 минут |
«Символды
тілек» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру (сиқырлы сандықшаңың ішінде:
флешка,модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б.
оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін
тілекке айландырамыз мысал: сағат –уақыт алтыннан да
қымбат, өшіргіш-қателікке жол
жоқ «Мозаика» әдісі арқылы «Анимация» және «Модель» деп топтарға біріктіру. (Осыдан екі топқа бөлінеді, алтын ережемен таныстырып өтемін). «Бір қадам алға...» Әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады. Өткен тақырыпты қайталау сұрақтары. Сұрақ:
3D нысандарын құру кезеңдері:
|
Жұмыс дәптері А4 парағы, стикер, маркер
|
||||||
Сабақтың ортасы 24 минут |
Сыныпта өткен тақырыпты талқылау жаңа сабаққа көшеміз Жаңа тақырып зерттеу «Stop-кадр» Редакторға кіріктірілген нысандар №2 сабак сілтемесі: Бейне файлды тыңдау. Ондағы негізгі идеяны түсіне отырып сұрақтарға жауап беру Сұрақтарға жауап беріңіз:
(Оқулықпен жұмыс) Тақырыпты оқып үйренуде өз ойыңды жаз
Сергіту сәті /1 минут/ «Жариялау» әдісі Бекіту /3 мин/
Жариялау әдісі бойынша 1 топ оқушыларына берілетін (Құралдар тақтасы) тапсырмасының ссылкасы: https://learningapps.org/19198223 Дескриптор
Жариялау әдісі бойынша 2 топ оқушыларға берілетін (Құралдар қызметі) тапсырмасының ссылкасы: https://learningapps.org/19271436 Дескриптор
Жеке
тапсырма. / 2
мин/
|
Интербелсенді тақта,
Интернет желісі Zoom қосымшасы
Оқулық, компьютер, А4 формат, түрлі түсті стикерлер
Интербелсенді тақта,
Интернет желісі Zoom қосымшасы
|
||||||
Сабақтың соңы 4 минут
|
Үйге тапсырма 140 бет 5.2. Редакторға кіріктірілген нысандар 5.30 суреттеберілген қарындаштар жиынтығының моделін құрыңдар. Кері байланыс:
«Қажетті
сөздің астын сызыңыз» 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |