Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Рефлекс және рефлекс доғасы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№31 орта мектебі |
Бөлім: |
«Координация және реттелу» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 7 «В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі. § 40.Рефлекс және рефлекс доғасы. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.5 – рефлекстік доғаны зерттеу |
Сабақтың мақсаты: |
Рефлекстік доғаның мағызын түсіну Рефлекстік доғаның құрылысын талдау Рефлекстік доғаның қызметін анықтау |
Бағалау критерий |
Рефлекстік доғаның мағызын түсінеді. Рефлекстік доғаның құрылысын талдайды. Рефлекстік доғаның қызметін анықтайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. Өткен сабақты пысықтау Банкомат әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. 1. Үлкен ми сыңарлары неше бөлімнен тұрады? 2. Маңдай бөлімінің қызметін ата? 3. Барлық омыртқалылар немесе бассүйекті жануарлардың миы неше бөліктен тұрады? 4. Аралық мидың қызметін ата? 5. Сопақша мидың қызметін ата 6. Мишықтың қызметін ата |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. |
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру т.б Дескриптор: 1. Ми бөлімдерін ажыратады – 1 балл; 2. Ми бөлімдерінің қызметін атайды – 1 балл; |
Мотивациялық сөздер ДК экран |
||||
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу 4 мин
|
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау. |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру т.б |
презентация
|
||||
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну 5 мин |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.
Рефлекс дегеніміз не? «Ғалымдар не дейді?»
|
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
|
презентация |
||||
Жеке жұмыс 5 мин |
«Рефлекстік доға» тақырыбы бойынша қалыптастырушы бағалау жұмысы: І. «Рефлекс» және «рефлекторлық доға» терминдеріне анықтама беріңіз: Рефлекс - ______________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Рефлекстік доға - _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ІІ. Адам өміріндегі рефлекс маңызын түсіндіріңіз |
Оқушылар ҚБ тапсырмаларын орындайды. |
Дескриптор: - «Рефлекс» және «рефлекторлық доға» терминдеріне дұрыс анықтама береді. – 1 балл; - Адам өміріндегі рефлекс маңызын түсіндіреді. – 1 балл Билет жинау арқылы бағаланады. |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері Үлестірмелі материалдар |
||||
Жұптық жұмыс 5 мин |
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Рефлекс доға бөліктері мен қызметі арасындағы сәйкестікті анықтаңыз.
|
Оқушылар рефлекстік доғаны зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
- рефлекстік доғаны зерделейді– 1 балл; - олардың қызметі арасындағы байланысты сәйкестендіреді – 1 балл;
Билет жинау арқылы бағаланады. |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері Үлестірмелі материалдар |
||||
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау 5 мин |
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.
Төмендегі суреттерді салыстыра отырып ұқсастығын табыңыз. Берілген сөздерді қолданып, үдерістерді сипаттаңыз.
|
Оқушылар рефлекстік доғаны зерделейді;
|
Дескриптор:
- екі суретті салыстыра отырып ұқсастығын анықтайды – 1 балл; - рефлекстік доғаның құрылысын талдайды.– 1 балл;
Билет жинау арқылы бағаланады. |
|
||||
Бекіту 4 мин |
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор: -Рефлекс ұғымын түсінеді – 1 балл; - рефлекстік доғаның сипаттайды – 1 балл;
|
Конверт |
||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Қалыптастырушы бағалау
Үй жұмысы Рефлекс доғасының әрбір бөлімдерінің маңызына баға беріңдер. Осы тақырыпқа эссе жазыңдар.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|