Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ |
Күні: 10.12.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: С.Ешанкулова |
Сынып: 9 "В" | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Ресми іс-қағаздар стилі .Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Ресми іс-қағаздар стилі туралы білу,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян түрлерінмен танысу, қолдану |
Сабақ мақсаттары | Ресми іс-қағаздар стилі туралы біледі,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян түрлерімен танысады, қолданады |
Бағалау критерий |
• Қатынас қағаз жаза алады• Мінедеме жаза алады• Хабарландыру жаза алады• Өмірбаянға мысал келтіреді, жазбаша жұмыста қолданады |
Тілдік мақсат | Оқушылар тақырыпты түсінеді.Сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындайды |
|
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян |
|
| Сыныпта диалог/ жазылым үшін пайдалы тіркестер: Менің ойымша,көпшіліктің пікірінше,қорыта айтқанда
|
|
Құндылықтарға баулу | "Мәңгілік Ел " Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ әдебиеті |
АКТ қолдану дағдылары | Ұялы телефон,ноудбук, |
Бастапқы білім | Ресми стил:Өмірбаян жаза біледі |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау Психологиялық ахуал қалыптастыруСабақ мақсатын таныстыру . Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында "Сұрақ-жауап" әдісімен сұрақтар қоямын Тапсырма Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіндегі стил түрін анықтаңыз,хабарландыру және қатынас қағаз түрлеріне 3 сұрақ құрастырыңыз. Дискриптор:-стил түрін анықтайды- мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады; - дайындаған сұрақтарын жұбына қояды; - жұбының сұрағына жауап береді; - -өз ойына дәлелдер келтіріп, жауап береді. ҚБ "Екі жұлдыз,бір ұсыныс" Үйге тапсырма: -тапсырма Рефлексия "Білім ағашы"
|
Оқулық,дәптер
Әрбір топ өз ойларын ортақпікірге келіп айтады |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
| Қазіргі таңда әлемді шарлап жүрген Қазақстандық саяхатшылар туралы ақпарат көздерінен қосымша мәліметтер жинаңдар |
1.Топтық,жұптық,жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау көрсету жүзеге асырылады2.Барлық оқушыларға тақырыпқа сай мысал,негізгі ойды анықтап,көтерілген мәселе бойынша ойларын айту тапсырмалары беріледі | 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі2.Топтық жұмыс арқылы оқушылырдың бірлескен әрекетін бақылау,өзара "Әттеген-ай,Бәрекелді,"қалыптастырушы бағалау арқылы айқындау3. Кері байланыс4.Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дискрипторларын қолдану
|
РефлексияСабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар нені үйрендіСабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|