Материалдар / Ресми іс-қағаздар стилі .Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ресми іс-қағаздар стилі .Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1007
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ

Күні: 10.12.2018

Мұғалімнің аты-жөні: С.Ешанкулова

Сынып: 9 "В"

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Ресми іс-қағаздар стилі .Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Ресми іс-қағаздар стилі туралы білу,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян түрлерінмен танысу, қолдану

Сабақ мақсаттары

Ресми іс-қағаздар стилі туралы біледі,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян түрлерімен танысады, қолданады

Бағалау критерий


Қатынас қағаз жаза алады

Мінедеме жаза алады

Хабарландыру жаза алады

Өмірбаянға мысал келтіреді, жазбаша жұмыста қолданады

Тілдік мақсат

Оқушылар тақырыпты түсінеді.Сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындайды


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Өтініш,сенім хат, арыз,қатынас қағаз, мінездеме,хабарландыру,өмірбаян


Сыныпта диалог/ жазылым үшін пайдалы тіркестер:

Менің ойымша,көпшіліктің пікірінше,қорыта айтқанда



Құндылықтарға баулу

"Мәңгілік Ел " Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон,ноудбук,

Бастапқы білім

Ресми стил:Өмірбаян жаза біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс-тар

Сабақтың басы








Сабақтың ортасы








Сабақтың соңы


Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Сабақ мақсатын таныстыру .

Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында "Сұрақ-жауап" әдісімен сұрақтар қоямын

Тапсырма

Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіндегі стил түрін анықтаңыз,хабарландыру және қатынас қағаз түрлеріне 3 сұрақ құрастырыңыз.

Дискриптор:

-стил түрін анықтайды

- мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады;

- дайындаған сұрақтарын жұбына қояды;

- жұбының сұрағына жауап береді;

- -өз ойына дәлелдер келтіріп, жауап береді.

ҚБ "Екі жұлдыз,бір ұсыныс"

Тапсырма

Жұпта « Нотраиуста » тақырыбында өмірбаян және

мінездеме тақырыбында сұхбат дайындаңыз.

сұхбат барысында ресми стил түрлерін қолданыңыз

сөздерді қолданыңыз.

Үйге тапсырма: -тапсырма

Рефлексия "Білім ағашы"









Оқулық,дәптер








Әрбір топ өз ойларын ортақ

пікірге келіп айтады

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Қазіргі таңда әлемді шарлап жүрген Қазақстандық саяхатшылар туралы ақпарат көздерінен қосымша мәліметтер жинаңдар

1.Топтық,жұптық,жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау көрсету жүзеге асырылады

2.Барлық оқушыларға тақырыпқа сай мысал,негізгі ойды анықтап,көтерілген мәселе бойынша ойларын айту тапсырмалары беріледі

1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі

2.Топтық жұмыс арқылы оқушылырдың бірлескен әрекетін бақылау,өзара "Әттеген-ай,Бәрекелді,"қалыптастырушы бағалау арқылы айқындау

3. Кері байланыс

4.Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дискрипторларын қолдану



Рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!