Сабақ жоспары
|
10.3В - бөлім Негізгі тригонометриялық функциялар |
Химия-биология бағытындағы НЗМ Атырау қаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 26.01.2017 ж |
Шайхиева Н.Ш. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 в |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: №15-16
|
Тригонометриялық функциялардың графигі және қасиеттері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
АТ 10.3 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функцияның жұптылығын (тақтылығын),периодтылығын ,таңба тұрақтылық аралығын және монотондылығын түсіндіреді; МН 10.14 Функциялардың анықтамаларына сүйене отырып, тригонометриялық функциялардың графиктерін сызады, мысалы у = 3cos(x-450), сонымен қатар бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын біледі; Функциялардың анықтамаларына сүйене отырып, тригонометриялық функциялардың графиктерін сызады, сонымен қатар бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлер |
Білу және түсіну |
Бұрылу бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі анықтамаларын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білімін қолдану |
Функция периодтылығын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тригонометриялық функциялардың жұп-тақтығын сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тригонометриялық функциялардың таңба тұрақтылықтылығын сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тригонометриялық функциялардың монотонды аралықтарын сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендіруді қарастырады және көрсете алады Пәнге қатысты лексика мен терминология тригонометриялық
функциялар: синус, косинус, тангенс, секанс, косеканс, котангенс
функция графигін салу, асимптоталар,максимум нүктесі, тұрақты мән,
периоды, амплитуда тригонометриялық функциялардың графиктерін
түрлендіру созу, сығу, координата осі бойымен параллель көшіру,
симметриялы кескіндеу, Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер y
= n sin x графигі вертикальды сығылады немесе созылады: ·
n>1 болғанда, n- көбейткішке байланысты ордината осі бойымен
график созылады · 0<n<1 ордината осі бойымен
график сығылады · n<0 график x осіне қарағанда
симметриялы бейнелейді y= sin n x график
көлденең (горизонталь)
өзгереді :
· n>1 график n-
көбейткішке байланысты
абсцисса осі бойымен сығылады
·
0<n<1 график абсцисса осі бойымен
созылады · n<0 болғанда y осіне қарағанда
симметриялы бейнелейді y= sin (x+c) графигі x осінің бойымен
параллель көшіріледі: · егер c>0,онда график солға
қарай жылжиды; y= sin (x-c) графигі оңға
қарай |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Алгебра 9 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Тригонометриялық функциялардың анықтамасын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 3 – мин |
І. Ұйымдастыру. Амандасу. Көңіл күйлерін смайликтер арқылы білу. Үй тапсырмасын, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін қарап тексереді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 - мин |
Ой – түрткі: С – 1: Синус және косинус функциялары үшін ең кіші оң периоды қандай сан? С – 2: Тангенс (котангенс) функциялары үшін ең кіші оң периоды қандай сан ? С – 3: Синустың анықталу облысы қандай? С -4: Косинустың анықталу облысы қандай? С – 5: Тангенстың анықталу облысы қандай? С – 6: Котангенстың анықталу облысы қандай? С – 7: Синустың мәндерінің облысы қандай? С -8: Косинустың мәндерінің облысы қандай? С -9: Тангенстың мәндерінің облысы қандай? С – 10: Котангенстың мәндерінің облысы қандай? С – 11: Тригонометриялық функциялардың жұптығы туралы не айтуға болады? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 – мин 15 - мин |
Жаңа сабақ Тригонометриялық функциялардың графигі және қасиеттері у= sin x функциясының қасиеттері және графигі
1)Функцияның
анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны.,яғни
х
2)мәндер
жиыны [-1;1]кесіндісі.,яғни
y 3)Функция тақ,өйткені sin(-x) = sinx.
4) sin(x
+2
5) [-π/2+2πk; π/2+2πk] кесінділерінде бір сарынды өспелі [π/2+2πk; 3π/2+2πk] кесінділерінде бір сарынды кемімелі У=sinx функциясының графигін синусоида қысығы деп атайды. y=cosx функциясының графигі
y=cosx функциясының графигі косинусоида қисығы деп атайды. y=tgx функциясының графигі
y=ctgx функциясының графигі
Тригонометриялық функциялардың графиктеріне қарапайым түрлендірулер қолдануға мысалдар У=sinx У= 2sinx Y=sinx+1
Синус функциясының графигіне қарап, оның қасиеттерін анықтаңыз. 3; 4 - жаттығу |
http://bilimland.kz/kk/#lesson=5988 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 - мин |
Жалпы сыныптық жұмыс. №1. А) y=
-
Ә) y=3+sinx D(y)=R ,E(y)=[-4;-2] sinx €[-1:1]
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 - мин |
Топтық жұмыс
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||























