Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
|
Психологиялық ахуал |
«Саяхаттау» (бейнеролик) |
|||
|
Топқа бөлу |
- LEGO қиынды парақшаларын алу - Топ ережелерін еске салу
|
ООЖТ |
||
|
Білу |
«Ой шақыру» |
Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді
|
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
Формативті бағалау (критерий) |
|
Түсіну |
Топтық диалог |
Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
Формативті бағалау (критерий) |
|
Қолдану |
«Баяндау» әдісі. |
Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Баяндау». |
Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа» |
|
Талдау |
«Теориядан практикаға» |
Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Ой қорыту» |
Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1) |
|
Сергіту сәті. «Паравоз»
|
||||
|
Топқа бөлу |
«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. |
ООЖТ |
||
|
Жинақтау |
«Мазмұндама». Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді. |
Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «Мазмұндама» стратегиясы |
Формативті бағалау |
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
|||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу |
|||
|
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
|
Психологиялық ахуал |
«Саяхаттау» (бейнеролик) |
|||
|
Топқа бөлу |
- LEGO қиынды парақшаларын алу - Топ ережелерін еске салу
|
ООЖТ |
||
|
Білу |
«Ой шақыру» |
Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді
|
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
Формативті бағалау (критерий) |
|
Түсіну |
Топтық диалог |
Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
Формативті бағалау (критерий) |
|
Қолдану |
«Баяндау» әдісі. |
Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Баяндау». |
Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа» |
|
Талдау |
«Теориядан практикаға» |
Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Ой қорыту» |
Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1) |
|
Сергіту сәті. «Паравоз»
|
||||
|
Топқа бөлу |
«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. |
ООЖТ |
||
|
Жинақтау |
«Мазмұндама». Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді. |
Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «Мазмұндама» стратегиясы |
Формативті бағалау |
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
|||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу |
|||
|
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
|||
шағым қалдыра аласыз

















