Материалдар / «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2021
557
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: №1 Күні:__11.01.2021 Сыныбы_5а,ә,б,в,г Пәні: Информатика Мұғалімі:_Изтлеуова



Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»


Жалпы мақсаты:

Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру


Оқу нәтижелері:

  • Робот техникасы туралы нақты ақпарат алады;

  • Робот жасау техникасына және технологиясына қызығушылық артады;

  • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;


Оқыту әдістері:

  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 

  • Топтық жұмыс.

  • Диалогтық оқыту


 Қажетті ресурстар

 Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы


Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

іс-әрекеті

Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ұйымдастыру

- Сәлемдесу

- Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі

Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


Психологиялық ахуал

«Саяхаттау» (бейнеролик)


Топқа бөлу

- LEGO қиынды парақшаларын алу

- Топ ережелерін еске салу

ООЖТ

Білу

«Ой шақыру»


Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді

СТО, ТДО, ОүБОБ.

«Ой шақыру» стратегиясы

Формативті бағалау (критерий)

Түсіну

Топтық диалог

Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады.


СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту

Формативті бағалау (критерий)


Қолдану

«Баяндау» әдісі.

Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды.

ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

«Баяндау».

Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа»

Талдау

«Теориядан практикаға»

Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі.

СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

«Ой қорыту»

Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1)


Сергіту сәті. «Паравоз»


Топқа бөлу

«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді.

ООЖТ

Жинақтау

«Мазмұндама».

Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді.

Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді.

ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

«Мазмұндама» стратегиясы

Формативті бағалау

Бағалау

- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

- Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

- Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

Үйге тапсырма

1. Өтілген тақырыптарды қайталау

2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу





Рефлексия


«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!