Сабақ кезеңдері / Блум
таксономиясы
|
Сыныпта орындалатын жұмыстар /
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Сыныпта орындалатын жұмыстар /
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Қолданылатын модульдер /
Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
|
-
Сәлемдесу
- Сынып оқушыларының сабаққа
қатысуын түгендеу
|
Оқушылар үш тілде
сәлемдеседі
|
Сыныптың назарын сабаққа
аудару, жағымды психологиялық орта
қалыптастыру
|
|
Психологиялық
ахуал
|
«Саяхаттау»
(бейнеролик)
|
Топқа
бөлу
|
- LEGO
қиынды парақшаларын
алу
- Топ ережелерін
еске салу
|
ООЖТ
|
Білу
|
«Ой
шақыру»
|
Робот техникасы
туралы Интернет желісінен ақпарат
іздейді
|
СТО, ТДО,
ОүБОБ.
«Ой шақыру»
стратегиясы
|
Формативті бағалау
(критерий)
|
Түсіну
|
Топтық
диалог
|
Алынған ақпаратпен
топта жұмыс жасайды. Диалог
құрады.
|
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық
оқыту
|
Формативті бағалау
(критерий)
|
Қолдану
|
«Баяндау»
әдісі.
|
Әр топ әзірлеген баяндамасы
бойынша басқа топқа
баяндайды.
|
ООЖТ, ОБК, СТО,
ТДО.
«Баяндау».
|
Түс арқылы (жасыл – «өте
жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл –
«орташа»
|
Талдау
|
«Теориядан
практикаға»
|
Оқушыларға әр салада
қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы
топта пікірлеседі.
|
СТО, ОүБОБ, ТДО,
ОБК, ОЖЕСО.
«Ой
қорыту»
|
Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық
емес – 2, қате – 1)
|
Сергіту сәті.
«Паравоз»
|
Топқа
бөлу
|
«Паравоз» ойынынан соң
оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа
бөлінеді.
|
ООЖТ
|
Жинақтау
|
«Мазмұндама».
Өтілген тақырып бойынша өз
білгендерін кестеге
түсіреді.
|
Көрсетілген тақырыптар бойынша
меңгерген білім нәтижесін
көрсетеді.
|
ООЖТ, СТО, ОүБОБ,
АКТ.
«Мазмұндама»
стратегиясы
|
Формативті
бағалау
|
Бағалау
|
- Оқушылар сабақта
қалай жұмыс жасағаны туралы пікір
айтады.
- Бағалау
парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап,
тиісті бағаларын қою.
- Белсенділігі орташа
оқушыларды мадақтау.
|
Үйге
тапсырма
|
1. Өтілген
тақырыптарды қайталау
2. «Менің роботым» тақырыбында
эссе әзірлеу
|
Рефлексия
|
«Не білдім?», «Не
үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» –
өз ұсынысын жазып қалдырады.
|