|
Сабақ: №1 Күні:09.09.2021 Сыныбы:8 Пәні: Робототехника Мұғалімі:Сейсенова Эльмира Тексерілді:_________ |
||
|
Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері» |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру |
|
|
Оқу нәтижелері: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
|
|
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы |
|
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
Психологиялық ахуал |
«Саяхаттау» (бейнеролик) |
||
|
Топқа бөлу |
- LEGO қиынды парақшаларын алу - Топ ережелерін еске салу
|
ООЖТ |
|
|
Білу |
«Ой шақыру» |
Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді
|
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
|
Түсіну |
Топтық диалог |
Алынған ақпаратпен жұмыс жасайды. Диалог құрады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
|
Қолдану |
«Баяндау» әдісі. |
Әр бала әзірлеген роботтары бойынша баяндайды. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Баяндау». |
|
Талдау |
«Теориядан практикаға» |
Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Ой қорыту» |
|
|
|||
|
Топқа бөлу |
«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. |
ООЖТ |
|
|
Жинақтау |
«Мазмұндама». Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді. |
Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «Мазмұндама» стратегиясы |
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. «Менің роботым» тақырыбында роботтар таныстыру . |
||
|
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
«Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
|
Сабақ: №1 Күні:09.09.2021 Сыныбы:8 Пәні: Робототехника Мұғалімі:Сейсенова Эльмира Тексерілді:_________ |
||
|
Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері» |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру |
|
|
Оқу нәтижелері: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
|
|
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы |
|
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
Психологиялық ахуал |
«Саяхаттау» (бейнеролик) |
||
|
Топқа бөлу |
- LEGO қиынды парақшаларын алу - Топ ережелерін еске салу
|
ООЖТ |
|
|
Білу |
«Ой шақыру» |
Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді
|
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
|
Түсіну |
Топтық диалог |
Алынған ақпаратпен жұмыс жасайды. Диалог құрады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
|
Қолдану |
«Баяндау» әдісі. |
Әр бала әзірлеген роботтары бойынша баяндайды. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Баяндау». |
|
Талдау |
«Теориядан практикаға» |
Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Ой қорыту» |
|
|
|||
|
Топқа бөлу |
«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. |
ООЖТ |
|
|
Жинақтау |
«Мазмұндама». Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді. |
Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «Мазмұндама» стратегиясы |
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. «Менің роботым» тақырыбында роботтар таныстыру . |
||
|
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
||
шағым қалдыра аласыз

















