Материалдар / Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану Мектепте «Робототехника» үйірмесінде оқушылар Lego 3 арқылы робот құрастыруды және ол роботтарға бағдарлама қою арқылы роботтарды ирек жол,шеңбер бойымен жүргізуді үйренеді. Күшік роботына бағдарлама қою арқылы дыбыс шығарып,жүргізуді үйренді. Бағдарламаны құрастырып,функцияларын өзгерте алады.Оқушылар Робототехника мүмкіндіктерін математика сабақтарында тиімді пайдаланады.Математика сабақтарында қозғалысқа байланысты есептер жиі кездеседі.Қашықтық,жылдамдық,уақытты табуға және шеңбердің ұзындығы табу тақырыптарында тиімді пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану


STEM-білім беру – инженерлік шығармашылық пен математика, жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың кіріктірілуі негізінде жоба және пәнаралық амалдарды байланыстыратын жаңаша ойлау және жаңа технологияларға бағытталған ғылымдардың бірігуі.

STEM-білім беру артықшылықтары: сыни тұрғыдан ойлау, ғылыми-техникалық білімді күнделікті өмірде пайдалану, белсенді қарым-қатынас құру және командамен жұмыс жасау, техникалық пәндерге қызығушылықты арттыру, жобаларға креативті және жаңашыл көзқарас, оқу мен карьераның ұштасуы.

STEM-білім берудің кілттік мақсаты – оқушылардың білу және істей алу қабілеттерін өнертапқыш шешімдер, зерттеушілік қызметтер және тәжірибелік форматтарда көрсету.

     Күтілетін нәтиже – оқушылардың фукционалдық сауаттылықтары, олардың өмірлік және кәсіби перспективалары, өз күштеріне деген сенімділік.  STEM-білім берудің үздік педагогтері мақсат тек қана құзыретті жұмыс күшін тәрбиелеу ғана емес, оқушылардың «қатты» және «жұмсақ» дағдыларын қалыптастыру қажеттігін де көреді.

Сонымен қатар, мектептегі робот техникасы негіздері элективті курсында математика пәні бойынша «арифметикалық амалдар» мен информатика пәніндегі «цикл» терминін қолданып,  Lego машинасының жүру жылдамдығын, жүрген қашықтығын есептеуге болады. Бұл процесс оқушыға жалпы автокөліктердің жылдамдығы, жүру қашықтығының есептеу принципін меңгертеді. Осылайша, STEM-білім беру оқушыларды алған білімдерін қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және жобалық ойлауына мүмкіндік береді.

Мектепте «Робототехника» үйірмесінде оқушылар Lego 3 арқылы робот құрастыруды және ол роботтарға бағдарлама қою арқылы роботтарды ирек жол,шеңбер бойымен жүргізуді үйренеді. Күшік роботына бағдарлама қою арқылы дыбыс шығарып,жүргізуді үйренді. Бағдарламаны құрастырып,функцияларын өзгерте алады.Оқушылар Робототехника мүмкіндіктерін математика сабақтарында тиімді пайдаланады.Математика сабақтарында қозғалысқа байланысты есептер жиі кездеседі.Қашықтық,жылдамдық,уақытты табуға және шеңбердің ұзындығы табу тақырыптарында тиімді пайдалануға болады. Шеңбер тақырыбында роботты шеңбер бойымен жүрген жолын бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі қашықтығы деп есептелді, шеңбер рдиусын сызғыш көмегімен есептеп ,шеңбер ұзындығын формула арқылы табуға болады. Жүрген уақытын секундомер көмегімен есептеп алынды. Қашықтықты уақытқа бөлу арқылы роботтың жылдамдығы есептеліп алынды. Осы сияқты қозғалыс есептерінде бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі қашықтықты да,жылдамдық,уақыттарын табуға болады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!