Материалдар / Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану Мектепте «Робототехника» үйірмесінде оқушылар Lego 3 арқылы робот құрастыруды және ол роботтарға бағдарлама қою арқылы роботтарды ирек жол,шеңбер бойымен жүргізуді үйренеді. Күшік роботына бағдарлама қою арқылы дыбыс шығарып,жүргізуді үйренді. Бағдарламаны құрастырып,функцияларын өзгерте алады.Оқушылар Робототехника мүмкіндіктерін математика сабақтарында тиімді пайдаланады.Математика сабақтарында қозғалысқа байланысты есептер жиі кездеседі.Қашықтық,жылдамдық,уақытты табуға және шеңбердің ұзындығы табу тақырыптарында тиімді пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
295
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Робототехника мүмкіндіктерін математика сабағында тиімді пайдалану


STEM-білім беру – инженерлік шығармашылық пен математика, жаратылыстану ғылымдары мен технологиялардың кіріктірілуі негізінде жоба және пәнаралық амалдарды байланыстыратын жаңаша ойлау және жаңа технологияларға бағытталған ғылымдардың бірігуі.

STEM-білім беру артықшылықтары: сыни тұрғыдан ойлау, ғылыми-техникалық білімді күнделікті өмірде пайдалану, белсенді қарым-қатынас құру және командамен жұмыс жасау, техникалық пәндерге қызығушылықты арттыру, жобаларға креативті және жаңашыл көзқарас, оқу мен карьераның ұштасуы.

STEM-білім берудің кілттік мақсаты – оқушылардың білу және істей алу қабілеттерін өнертапқыш шешімдер, зерттеушілік қызметтер және тәжірибелік форматтарда көрсету.

     Күтілетін нәтиже – оқушылардың фукционалдық сауаттылықтары, олардың өмірлік және кәсіби перспективалары, өз күштеріне деген сенімділік.  STEM-білім берудің үздік педагогтері мақсат тек қана құзыретті жұмыс күшін тәрбиелеу ғана емес, оқушылардың «қатты» және «жұмсақ» дағдыларын қалыптастыру қажеттігін де көреді.

Сонымен қатар, мектептегі робот техникасы негіздері элективті курсында математика пәні бойынша «арифметикалық амалдар» мен информатика пәніндегі «цикл» терминін қолданып,  Lego машинасының жүру жылдамдығын, жүрген қашықтығын есептеуге болады. Бұл процесс оқушыға жалпы автокөліктердің жылдамдығы, жүру қашықтығының есептеу принципін меңгертеді. Осылайша, STEM-білім беру оқушыларды алған білімдерін қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және жобалық ойлауына мүмкіндік береді.

Мектепте «Робототехника» үйірмесінде оқушылар Lego 3 арқылы робот құрастыруды және ол роботтарға бағдарлама қою арқылы роботтарды ирек жол,шеңбер бойымен жүргізуді үйренеді. Күшік роботына бағдарлама қою арқылы дыбыс шығарып,жүргізуді үйренді. Бағдарламаны құрастырып,функцияларын өзгерте алады.Оқушылар Робототехника мүмкіндіктерін математика сабақтарында тиімді пайдаланады.Математика сабақтарында қозғалысқа байланысты есептер жиі кездеседі.Қашықтық,жылдамдық,уақытты табуға және шеңбердің ұзындығы табу тақырыптарында тиімді пайдалануға болады. Шеңбер тақырыбында роботты шеңбер бойымен жүрген жолын бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі қашықтығы деп есептелді, шеңбер рдиусын сызғыш көмегімен есептеп ,шеңбер ұзындығын формула арқылы табуға болады. Жүрген уақытын секундомер көмегімен есептеп алынды. Қашықтықты уақытқа бөлу арқылы роботтың жылдамдығы есептеліп алынды. Осы сияқты қозғалыс есептерінде бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі қашықтықты да,жылдамдық,уақыттарын табуға болады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!