|
Сабақ № |
Тақырып |
Сағат саны |
Күні |
Күтілетін нәтижелер |
|
|
1 |
|
МОДУЛЬ 1: КУРСҚА КІРІСПЕ ЖӘНЕ LEGO® MINDSTORMS® EV3-МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗДЕРІ |
|||
|
1.1 |
Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. |
1 |
|
Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттеу. «Робот» терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|
|
1.2 |
Робот техникасының тарихы және болашағы. |
1 |
|
Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу. |
|
|
1.3 |
Курс жабдықтарымен танысу: LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education жинағы. |
1 |
|
LEGO® жинағының құрамымен танысу: электронды компоненттер, тісті доңғалақтар, осьтер, конструкциялық элементтер. |
|
|
1.4 |
EV3 модулі. |
1 |
|
EV3 дегеніміз не? Техникалық сипаттамасы, аккумуляторларды орнату, EV3-ді қосу және өшіру, индикаторлар және батырмалар, порттар. |
|
|
1.5 |
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. |
1 |
|
Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру. |
|
|
1.6 |
Моторлар және датчиктер. |
1 |
|
Үлкен және орташа мотор. Түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчик. Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосу. |
|
|
1.7 |
EV3 модулінің интерфейсі. |
1 |
|
EV3-дің мәзірі: соңғы бағдарламаны іске қосу; Файлды таңдау; Модульдің қосымшалары; Баптаулар. |
|
|
1.8 |
Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы. |
1 |
|
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу. Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту. |
|
|
1.9 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім. |
1 |
|
LEGO® Digital Designer атты 3D модельдеу бағдарламасымен танысу. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалау. |
|
|
1.10 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2 бөлім. |
1 |
|
3D модельдеу, роботтың прототип үлгісін құрастыру. |
|
|
|
1-модуль бойынша барлық сағат саны |
10 |
|
|
|
|
2 |
|
МОДУЛЬ 2: МОТОРЛАР АРҚЫЛЫ ҚОЗҒАЛЫС |
|||
|
2.1 |
Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. |
1 |
|
Үлкен моторларды және Рульдік басқару блогын қолдану, роботтардың қозғалысын қамтамасыз ету үшін доңғалақтарды калибрлеу. |
|
|
2.2 |
«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс жасауы. |
|
|
2.3 |
Роботтың қолын қозғалту: Орташа Мотордың блогы. |
1 |
|
Орташа мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
2.4 |
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
2.5 |
Үлкен Мотор блогы. |
|
|
Үлкен мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
2.6 |
«Күшік» роботын құрастыру. |
1 |
|
Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
|
2-модуль бойынша барлық сағат саны |
6 |
|
|
|
|
3 |
|
МОДУЛЬ 3: БҰРЫЛЫСТАР |
|||
|
3.1 |
Бұрылыс дегеніміз не? Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогы. |
1 |
|
Моторларды Тәуелсіз басқару блогын және оның баптауларын оқу, роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу механизмдерін зерттеу, берілген градустарға роботтың бұрылуына арналған бағдарлама жазу. |
|
|
3.2 |
«Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындауы үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
3-модуль бойынша барлық сағат саны |
2 |
|
|
|
|
4 |
|
МОДУЛЬ 4: ДАТЧИКТЕР |
|||
|
4.1 |
1 |
|
Жанасу датчигінің жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жанасу датчигінің батырмаларын пайдалану. |
||
|
4.2 |
«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.3 |
«РобоҚол» роботын құрастыру. |
1 |
|
Нысандарды табу және белгіленген жерге жылжыту үшін Түспен жанасу датчиктерін қолданатын робот- қол үлгісімен танысу. |
|
|
4.4 |
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. |
1 |
|
Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
|
|
4.5 |
«Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.6 |
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау. |
1 |
|
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу. |
|
|
4.7 |
«Маневр» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.8 |
«Гиробой» роботын құрастыру. |
1 |
|
Өз бетінше теңестіру үшін ультрадыбысты және жанасу датчиктерін қолданатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
4.9 |
Түс датчигі. Түсті анықтау. |
1 |
|
Түс датчигімен, оның баптауларымен және жұмыс істеу принциптерімен танысу. Объектінің түсін анықтауға арналған бағдарлама жасау. |
|
|
4.10 |
«Бағдаршам» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.11 |
«Түстісұрыптауыш» роботын құрастыру. |
1 |
|
Түс датчигі мен жанасу датчигін, сондай-ақ моторларды қолдану арқылы объектілерді түстеріне қарай сұрыптайтын робот үлгісін құрастыру. |
|
|
|
4-модуль бойынша барлық сағат саны |
11 |
|
|
|
|
5 |
|
Модуль 5: СЫНЫПТАҒЫ ЖАРЫСТАР |
|||
|
5.1 |
Сыныпқа жарыстың басталуы туралы хабарлау. Идеялардың таныстырылымы. |
1 |
|
WRO ережелерімен және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру. Оқушыларды топтарға бөлу. Идеяларды ұсыну. |
|
|
5.2 |
Өз роботтарының үлгісін жасау. |
1 |
|
Өз үлгілерін құрастыру және бағдарлама жазу арқылы алған білімдерін бекіту. |
|
|
5.3 |
Роботты бағдарламау және тестілеу. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. |
|
|
5.4 |
Роботтардың таныстырылымы және сайысы. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. |
|
|
5.5 |
Роботтардың таныстырылымы және сайысы. Жеңімпаздарды анықтау. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. Жеңімпаздарды анықтау. |
|
|
|
5-модуль бойынша барлық сағаттар саны |
5 |
|
|
|
|
|
Курс бойынша барлық сағаттар саны |
34 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робототехника пәнінен 6-сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Робототехника пәнінен 6-сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
|
Сабақ № |
Тақырып |
Сағат саны |
Күні |
Күтілетін нәтижелер |
|
|
1 |
|
МОДУЛЬ 1: КУРСҚА КІРІСПЕ ЖӘНЕ LEGO® MINDSTORMS® EV3-МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗДЕРІ |
|||
|
1.1 |
Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. |
1 |
|
Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттеу. «Робот» терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|
|
1.2 |
Робот техникасының тарихы және болашағы. |
1 |
|
Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу. |
|
|
1.3 |
Курс жабдықтарымен танысу: LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education жинағы. |
1 |
|
LEGO® жинағының құрамымен танысу: электронды компоненттер, тісті доңғалақтар, осьтер, конструкциялық элементтер. |
|
|
1.4 |
EV3 модулі. |
1 |
|
EV3 дегеніміз не? Техникалық сипаттамасы, аккумуляторларды орнату, EV3-ді қосу және өшіру, индикаторлар және батырмалар, порттар. |
|
|
1.5 |
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. |
1 |
|
Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру. |
|
|
1.6 |
Моторлар және датчиктер. |
1 |
|
Үлкен және орташа мотор. Түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчик. Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосу. |
|
|
1.7 |
EV3 модулінің интерфейсі. |
1 |
|
EV3-дің мәзірі: соңғы бағдарламаны іске қосу; Файлды таңдау; Модульдің қосымшалары; Баптаулар. |
|
|
1.8 |
Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы. |
1 |
|
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу. Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту. |
|
|
1.9 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім. |
1 |
|
LEGO® Digital Designer атты 3D модельдеу бағдарламасымен танысу. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалау. |
|
|
1.10 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2 бөлім. |
1 |
|
3D модельдеу, роботтың прототип үлгісін құрастыру. |
|
|
|
1-модуль бойынша барлық сағат саны |
10 |
|
|
|
|
2 |
|
МОДУЛЬ 2: МОТОРЛАР АРҚЫЛЫ ҚОЗҒАЛЫС |
|||
|
2.1 |
Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. |
1 |
|
Үлкен моторларды және Рульдік басқару блогын қолдану, роботтардың қозғалысын қамтамасыз ету үшін доңғалақтарды калибрлеу. |
|
|
2.2 |
«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс жасауы. |
|
|
2.3 |
Роботтың қолын қозғалту: Орташа Мотордың блогы. |
1 |
|
Орташа мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
2.4 |
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
2.5 |
Үлкен Мотор блогы. |
|
|
Үлкен мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
2.6 |
«Күшік» роботын құрастыру. |
1 |
|
Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
|
2-модуль бойынша барлық сағат саны |
6 |
|
|
|
|
3 |
|
МОДУЛЬ 3: БҰРЫЛЫСТАР |
|||
|
3.1 |
Бұрылыс дегеніміз не? Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогы. |
1 |
|
Моторларды Тәуелсіз басқару блогын және оның баптауларын оқу, роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу механизмдерін зерттеу, берілген градустарға роботтың бұрылуына арналған бағдарлама жазу. |
|
|
3.2 |
«Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындауы үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
3-модуль бойынша барлық сағат саны |
2 |
|
|
|
|
4 |
|
МОДУЛЬ 4: ДАТЧИКТЕР |
|||
|
4.1 |
1 |
|
Жанасу датчигінің жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жанасу датчигінің батырмаларын пайдалану. |
||
|
4.2 |
«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.3 |
«РобоҚол» роботын құрастыру. |
1 |
|
Нысандарды табу және белгіленген жерге жылжыту үшін Түспен жанасу датчиктерін қолданатын робот- қол үлгісімен танысу. |
|
|
4.4 |
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. |
1 |
|
Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
|
|
4.5 |
«Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.6 |
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау. |
1 |
|
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу. |
|
|
4.7 |
«Маневр» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.8 |
«Гиробой» роботын құрастыру. |
1 |
|
Өз бетінше теңестіру үшін ультрадыбысты және жанасу датчиктерін қолданатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
4.9 |
Түс датчигі. Түсті анықтау. |
1 |
|
Түс датчигімен, оның баптауларымен және жұмыс істеу принциптерімен танысу. Объектінің түсін анықтауға арналған бағдарлама жасау. |
|
|
4.10 |
«Бағдаршам» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
|
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
4.11 |
«Түстісұрыптауыш» роботын құрастыру. |
1 |
|
Түс датчигі мен жанасу датчигін, сондай-ақ моторларды қолдану арқылы объектілерді түстеріне қарай сұрыптайтын робот үлгісін құрастыру. |
|
|
|
4-модуль бойынша барлық сағат саны |
11 |
|
|
|
|
5 |
|
Модуль 5: СЫНЫПТАҒЫ ЖАРЫСТАР |
|||
|
5.1 |
Сыныпқа жарыстың басталуы туралы хабарлау. Идеялардың таныстырылымы. |
1 |
|
WRO ережелерімен және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру. Оқушыларды топтарға бөлу. Идеяларды ұсыну. |
|
|
5.2 |
Өз роботтарының үлгісін жасау. |
1 |
|
Өз үлгілерін құрастыру және бағдарлама жазу арқылы алған білімдерін бекіту. |
|
|
5.3 |
Роботты бағдарламау және тестілеу. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. |
|
|
5.4 |
Роботтардың таныстырылымы және сайысы. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. |
|
|
5.5 |
Роботтардың таныстырылымы және сайысы. Жеңімпаздарды анықтау. |
1 |
|
Оқушылардың топтық жұмысы. Жеңімпаздарды анықтау. |
|
|
|
5-модуль бойынша барлық сағаттар саны |
5 |
|
|
|
|
|
Курс бойынша барлық сағаттар саны |
34 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













