Роботты техниканың тарихы және болашағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Роботты техниканың тарихы және болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Робот техникасының тарихы, техникалық жетістіктері және болашағымен таныстыру. Болашақта роботтарды өз еркімен жасап үйрену.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Апта:

1

Күні: 12 шілде


Сабақ тақырыбы:

Робот техникасының тарихы және болашағы.

Жалпы мақсаты:

Робот техникасының тарихымен және болашағы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

  1. Робот техникасының тарихымен танысу

  2. Робототехникасының болашағымен танысу.

Негізгі идея:

Робот техникасы туралы слайдтар жасау.

Сабақ жоспары:

Уақыты

Мақсаты

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

ҚБ

1.

5 мин

Ұйымдастыру

Амандасу, сабаққа дайындығын тексеру, шаттық шеңберін құру

Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады, психологиялық ахуал, геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу


2.

3 мин

Робот сөзінің шығу тарихы туралы сұрау

Сұрақ-жауап

Сұрақтарға жауап береді, үй тапсырмасы бойынша өзін-өзі бағалайды.

Презентация

3.

15 мин

Жаңа сабақты түсіндіру

Топпен жұмыс

 Роботты техника - электроника, механика, қашықтан басқару, информатика, сондай-ақ радио және электротехника сияқты пәндеріне негізделген.

Робот техникасының болашағына келер болса, алдағы 20-30жыл ішінде адамнан еш айырмашылығы байқалмайтын, адамды алмастыратын роботтар пайда болу мүмкіншілігі бар. Қазіргі кезде роботтар адамдар тек отыратын, тұратын ғана қызмет ақарады. Ал болашақта жүруі мүмкіндігіне де ие боладтын андроид-роботтар пайда болуы мүмкін. Японияда Яше Кура (қара тас) өзін алмастыратын андроид-роботтарды дамытуда. Яше Кура дүние жүзі бойынша 26 генидің қатарына кірген.

Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады. Топқа бөлінеді. Берілген тақырыптарды оқиды. Топ арасында талқылайды.

Презентация

Плакат, маркер



1.2 презентация




4.

2 мин

Сергіту сәті

Видеоролик арқылы сергіту сәтін ұйымдастыру

Сергіту сәтін орындайды.

қызылөрік.wmv

Видеоролик

5.

15 мин

Жаңа сабақты бекіту

  1. 1. Робот техникасы тарихындақандай ғалымдар еңбек сіңірген?

Ж: Аристотель, Архимед, Ктесибиус

  1. 2. Леонардо да Винчи 12 жасында адам тәрізді бірнеше қимыл жасауға мүмкіндігі бар гуманоид автоматының жобасын қай жылы құрған болатын?

Ж: 1464 ж

  1. 3. 1921 ж. – Rossums Universal Robots (R.U.R.) – Россумның Әмбебап роботтары қай ғалымның пъессасы негізінде жасалды? пайда болды.

Ж: Карел Чапектың чех тіліндегі фантастика туындысы.

  1. 4. 1949 ж. Уильям Грей Уолтер алғашқы автономды роботы қалай аталады?

Ж: «Тасбақа»

  1. 5. 1970 ж. Байқоңыр айлағынан Айдың топырағын зерттеу мақсатында ұшырылған робот қалай аталады?

Ж: Луноход 1

  1. 6. Honda робот техникасында қандай роботтар құрастырды және олар қалай аталды?

Ж: 1996 ж. Honda алғашқы Р3 гуманоид роботын ұсынды; 2000 ж. Honda ASIMO гуманоид-роботын ұсынды

  1. 7. «Стенли» атты Стенфорд университетінің автомобиль-роботы DARPA Grand Challenge жарысында қай жылы жеңіске жетті.

Ж: 2005 ж

  1. 8.2011 ж. Festo– қанатын қағатын алғашқы автономды робот құсы қалай аталды?

Ж: «Ақылды құс»

  1. 9. А.Азимовтың робототехникаға қосқан маңызды үлесінің бірін атаңыз.

Ж: «Роботтардың 3 заңы»:

  1. 10. Робот өндіруші қандай компанияларды білесіз?

Ж. IROBOT, Boston Dynamics, KUKA Robotics, education, makeblock, vexrobotics raspberrypi, arduino, beagleboard.



6.

3 мин

Кері байланыс

Кері байланыс парағын таратады.

Кері байланыс парақтарын толтырады.


7.

3 мин

Бағалау

Оқушылардың білім деңгейін критерияға сәйкес ұпайларын есептеп бағалау.

Өзін-өзі бағалайды. Мұғалім критерий бойынша баллдарын есептейді.


1






2






Ресурстар

Презентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер.

Үй жұмысы:

Роботтардың болашағы туралы эссе жазу

Рефлексия


  1. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

  • Жоқ, аздап, ұнады, өте ұнады

  1. Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?

  • Өте қиын, орташа, өте оңай

  1. Бүгінгі сабақта өзіңізді қаншалықты бағалайсыз?

  2. Бүгінгі сабақ сізге түсінікті болды ма?

  • Түсіндім, түсінбедім, түсініксіз?

  1. Келесі сабақта не үйренгіңіз келеді?



2


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.00.2021
943
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі